Oh dit zag ik nu pas, dan wordt Brabant inderdaad niksquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:20 schreef Skint het volgende:
[..]
Ben allergisch voor de zachte geeee.
TS z'n vrouw is geen mbo'er die de machines bedient. Op hoger niveau zul je wel Engels moeten spreken tenzij je voor een onderdeel van een multinational werkt dat alleen in NL opereert.quote:
Wonen in de randstad en werken in Brabant is ook een optie. Doe ik ook. Geen last van file, want dat gaat allemaal de andere kant op.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:20 schreef Skint het volgende:
[..]
Ben allergisch voor de zachte geeee.
En inderdaad, ookal is Nederland misschien minder geworden kwa sociale voorzieningen, hier is het echt nog wel een stukje erger.
International sales? Daarvoor hoef je niet per se Nederlands te kunnen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:43 schreef Hallmark het volgende:
Ze kan zich veel beter de komende jaar of twee toeleggen op vloeiend Nederlands spreken. Moet lukken, als ze zich er op toe legt en niet te veel tijd besteed op het werk.
Ook al is het gebruikelijk om in een bepaald bedrijf Engels te spreken, dan nog is het in klantencontact noodzakelijk dat je Nederlands kunt.
Kijk, als je nou een programmeur was die gewoon op kantoor bleef en met haar brogrammers Engels sprak, soit. Maar deze vrouw zit in sales.
No way dat ik mijn vrouw vijf weken tussen stoere zeebonken op een boorplatform laat werkenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:16 schreef jroz het volgende:
Naast de vele bedrijven waar Engels wordt gesproken (offshore een optie?)
Een MBA hebben en dan account manager als werkervaring? Merkwaardig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:26 schreef Skint het volgende:
Ze heeft een MBA en voornamelijk werkervaring als account manager en in marketing/sales.
Here we go again....quote:Op maandag 24 maart 2014 09:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een MBA hebben en dan account manager als werkervaring? Merkwaardig.
Want?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een MBA hebben en dan account manager als werkervaring? Merkwaardig.
Ik hoor hier vrijwel alleen Engels om me heen anders.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:25 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Adidas ook niet. Als je het hebt over de dagelijkse voertaal. Maar dat betekent niet dat je daar niet kan werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |