abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 maart 2014 @ 08:07:18 #26
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_137994599
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 23:20 schreef Skint het volgende:

[..]

Ben allergisch voor de zachte geeee. ;)

Oh dit zag ik nu pas, dan wordt Brabant inderdaad niks :P

quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:03 schreef hottentot het volgende:

Nee, echt niet.
TS z'n vrouw is geen mbo'er die de machines bedient. Op hoger niveau zul je wel Engels moeten spreken tenzij je voor een onderdeel van een multinational werkt dat alleen in NL opereert.
pi_137994608
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 23:20 schreef Skint het volgende:

[..]

Ben allergisch voor de zachte geeee. ;)

En inderdaad, ookal is Nederland misschien minder geworden kwa sociale voorzieningen, hier is het echt nog wel een stukje erger.
Wonen in de randstad en werken in Brabant is ook een optie. Doe ik ook. Geen last van file, want dat gaat allemaal de andere kant op.
pi_137995641
Bij het bedrijf waar ik werk is de voertaal Engels. Helaas voor ts zit het wel in Maastricht, dus zachte g galore.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_137995753
Dus ze spreekt Amerikaans, en heeft ervaring in de sales. Als het nou ook nog een lekkere chick is kan ze zo aan de slag als verkoopster bij Abercrombie&Fitch :P
  vrijdag 21 maart 2014 @ 09:43:14 #30
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_137995977
Ze kan zich veel beter de komende jaar of twee toeleggen op vloeiend Nederlands spreken. Moet lukken, als ze zich er op toe legt en niet te veel tijd besteed op het werk.

Ook al is het gebruikelijk om in een bepaald bedrijf Engels te spreken, dan nog is het in klantencontact noodzakelijk dat je Nederlands kunt.

Kijk, als je nou een programmeur was die gewoon op kantoor bleef en met haar brogrammers Engels sprak, soit. Maar deze vrouw zit in sales.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_137996001
Rotterdam e.o. groot aantal bedrijven waar voertaal Engels is, zowel in centrum van de stad als daarbuiten. Sowieso, meeste internationale organisaties met een niet-Nederlandse moeder of eigenaar en in een SSC zal voertaal over het algemeen Engels zijn.
pi_138004451
Zoek op vacature native english.
pi_138004691
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:43 schreef Hallmark het volgende:
Ze kan zich veel beter de komende jaar of twee toeleggen op vloeiend Nederlands spreken. Moet lukken, als ze zich er op toe legt en niet te veel tijd besteed op het werk.

Ook al is het gebruikelijk om in een bepaald bedrijf Engels te spreken, dan nog is het in klantencontact noodzakelijk dat je Nederlands kunt.

Kijk, als je nou een programmeur was die gewoon op kantoor bleef en met haar brogrammers Engels sprak, soit. Maar deze vrouw zit in sales.
International sales? Daarvoor hoef je niet per se Nederlands te kunnen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_138004937
Naast de vele bedrijven waar Engels wordt gesproken (offshore een optie?) zijn er ook genoeg bedrijven waar de voertaal Nederlands is, maar ze geen bezwaar hebben om een Engelstalig persoon aan te nemen.
pi_138005516
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:03 schreef Wespensteek het volgende:
Zoek op vacature native english.
Niet te verwarren met native american. Ugh.
pi_138011147
MTV kun je prima aan de slag als je alleen Engels spreekt. genoeg mensen daar die alleen Engels spreken.

Zitten in Amsterdam.
pi_138017820
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:16 schreef jroz het volgende:
Naast de vele bedrijven waar Engels wordt gesproken (offshore een optie?)
No way dat ik mijn vrouw vijf weken tussen stoere zeebonken op een boorplatform laat werken :D
pi_138048909
Bij mij op het werk is het redelijk van beiden.
Intern is veel Nederlands, maar ook wel Engels en extern veel Engels.
pi_138052872
Bij grote trust&administratiekantoren is de voertaal vaak engels. Dat komt natuurlijk omdat de cliënten van over de hele wereld komen.
pi_138100146
NATO. Engels en Frans.
graag verwijderen
  maandag 24 maart 2014 @ 07:54:01 #41
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_138104373
Wat voorbeelden:

- Alle europese hoofdkantoren van Japanse bedrijven

Alle internationale clubs:

Benelux Bureau voor de Intellectuele Eigendom
Common Fund for Commodities
Eurocontrol
Eurojust
European Police Office
Europees Octrooi Bureau
Europees Parlement Informatiebureau in Nederland
Europees Ruimte Agentschap/Europees Centrum voor Ruimtevaarttechniek
Europese Commissie
Europese Commissie/Gemeenschappelijk Centrum voor Onderzoek
Haagse Conferentie voor Internationaal Privaatrecht
Hoge Commissariaat voor Vluchtelingen
Hoge Commissaris inzake Nationale Minderheden van de OVSE
IDLO
Internationaal Gerechtshof
Internationaal Strafhof
International Criminal Tribunal for Rwanda
International Criminal Tribunal for the former Yugoslavia
International Institute for Democracy and Electoral Assistance
Internationale Organisatie voor Migratie
Iran-United States Claims Tribunal
ITC-UNESCO
Mechanism for International Criminal Tribunals
NAPMA
NATO Joint Force Command Headquarters Brunssum
NCI Agency
Nederlandse Taalunie
OPCW
Permanent Hof van Arbitrage
Residual Special Court for Sierra Leone
Speciaal Tribunaal voor Libanon
Speciale Hof voor Sierra Leone
Technisch Centrum voor Landbouwsamenwerking en Plattelandsontwikkeling
The African Management Services Company AMSCO BV
UNESCO-IHE
UNU Maastricht Economic and social Research and training centre on Innovation and Technology (UNU-MERIT)
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
  maandag 24 maart 2014 @ 08:46:55 #42
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_138104864
bij vrijwel alle olie maatschappijen is engels de officiele voortaal..
bij hun toeleveranciers is engels niet persee de voertaal, maar word er wel in het engels naar de oliemaatschappijen gecomminuceerd..
ik weet niet in welke soort sales/marketing je vrouw zit?
een technische sales is bv veel internationaler qua taal gebruik dan bv levensmiddelen ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_138104868
In Amsterdam, Rotterdam en Den Haag zitten veel bedrijven waar Engels de voertaal is, waaronder multinationals en hoofd en Europese vestigingen buitenlandsebedrijven. Maar daarnaast ook vele kleine bedrijven in alle soorten sectoren waar Engels normaal is.

Daarnaast zijn er zat buitenlanders werkzaam bij Nederlandse bedrijven, die dus gewoon in Engels worden aangesproken. Heel gebruikelijk in Amsterdam ieder geval.

Maar bedenk wel dat het kwa werk hier nog steeds huilen is en op elke vacature 100 brieven komen. Ofwel, ze moet wel echt wat kunnen om een goede kans te maken.

Aan de andere kant bij Tommy Hilfiger heb je zelfs kans dat de portier of interne postbodes alleen Engels kunnen.

Ik zou wel in de randstad gaan wonen, het aantal bedrijven waar dit kan is hier een factor hoger dan erbuiten. West-Brabant en dan in Rotterdam werken als je perse erbuiten iets zoekt. Maar ergens midden tussen Amsterdam/Schiphol/Den Haag is denk ik het beste.

Of voor een Nederlands bedrijf en sales functie met werkgebied bovenstaande :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Fer op 24-03-2014 08:54:20 ]
.
  maandag 24 maart 2014 @ 09:05:30 #44
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_138105128
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:26 schreef Skint het volgende:
Ze heeft een MBA en voornamelijk werkervaring als account manager en in marketing/sales.
Een MBA hebben en dan account manager als werkervaring? Merkwaardig.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_138107956
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Here we go again....
.
pi_138110065
Philips heeft als voertaal Engels, zowel in Amsterdam als Best/Eindhoven.

Ook veel detacheerders zoals Cognizant, Accenture en InfoSys hebben mensen in NL werken die Engels als voertaal hebben.

Succes!
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_138124001
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Want?

En bedankt allemaal voor de input die maar blijft komen! Had niet zo veel feedback verwacht!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:56:22 #48
123149 Clupea
Euchromatisch...
pi_138158070
Ik werk in Dordrecht bij Springer, een internationale uitgeverij, en de voertaal is bij ons ook Engels: collega's komen ook van overal vandaan. Vergelijkbare bedrijven in Nederland zijn Elsevier (Amsterdam), Wolters Kluwer (Alphen a/d Rijn), IOS Press (Amsterdam), Brill (Leiden), Informa.
Can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee due to some ancient injury?
pi_138158649
Trouwens op zoek naar een Nederlandse baan heb ik ook een paar keer in Engels moeten reageren en ook mijn CV heb ik in Nederlands en Engels. Merk dat vooral multinationals soms een buitenlandse HR afdeling hebben.
.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 16:33:16 #50
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_138159542
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:25 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Adidas ook niet :P. Als je het hebt over de dagelijkse voertaal. Maar dat betekent niet dat je daar niet kan werken.
Ik hoor hier vrijwel alleen Engels om me heen anders.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')