Ze is 15 man.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:05 schreef A-mineur het volgende:
Je maakt het uit maar twijfelt vervolgens of je wel de juiste beslissing hebt genomen. Ik zou het wel weten, bij mij had je geen 2e kans gekregen..
Dit. Op die leeftijd zou ik het toch dichter bij huis zoeken. Sowieso wel, maar als je wat ouder bent is zo'n afstand iets gemakkelijker te overbruggen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:07 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ze is 15 man.TS, op zo'n leeftijd werkt 120km afstand sowieso niet goed, ik denk dat je een goede beslissing hebt gemaakt.
Ik hoop alleen zo dat hij er wel overheen komt..quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dit. Op die leeftijd zou ik het toch dichter bij huis zoeken. Sowieso wel, maar als je wat ouder bent is zo'n afstand iets gemakkelijker te overbruggen.
ik hoop het..quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:07 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ze is 15 man.TS, op zo'n leeftijd werkt 120km afstand sowieso niet goed, ik denk dat je een goede beslissing hebt gemaakt.
Daar zou ik me niet al te druk om maken, dat gebeurt vanzelf wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:10 schreef xLIZZZZYY_ het volgende:
[..]
Ik hoop alleen zo dat hij er wel overheen komt..
Oke ! misschien maar helemaal geeen relatie. ben nog jong..quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:11 schreef Fir3fly het volgende:
Als je constant aandacht nodig hebt moet je geen langeafstandsrelaties beginnen.
Ik verwacht dat hij deze last de rest van zijn leven met zich meedraagt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:10 schreef xLIZZZZYY_ het volgende:
[..]
Ik hoop alleen zo dat hij er wel overheen komt..
Relpubers!quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom hebben ze PUB ook al weer gesloten?
PUB? ..quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom hebben ze PUB ook al weer gesloten?
verkering bedoel jequote:Op donderdag 20 maart 2014 17:12 schreef xLIZZZZYY_ het volgende:
[..]
Oke ! misschien maar helemaal geeen relatie. ben nog jong..
Ja precies.. ik zocht dit all maar ik dacht maak er zelf wel een..quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
PUB (JNG) was een gedeelte voor jongeren hier op FOK!, voor dit soort kwesties dus.
Dathoop ik! En super bedankt.. doet megoed!quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:16 schreef Toto69 het volgende:
Maar beste Lizzy, hij komt er écht wel overheen, en jij ook. Jullie zijn nog hartstikke jong, en je eerste "liefde" zal je altijd herinneren, maar je komt er overheen, echt waar, ook al lijkt dat even niet zo.
Komt wel goed hoor, ik heb hetzelfde gehad! Afstandsrelatie - Overijssel Friesland. Veel te ver, omdat zij in noord-Friesland woonde (zelfs nog boven Dokkum). Dat is leuk voor een paar maandjes, maar daarna kan het gewoon niet meer als je te jong bent. Zoek lekker afleiding, ga shoppen met vriendinnetjes, doe goed je best op school (geloof me, doe dit, laat het er NIET onder lijden, want je school is je toekomst) en van mijn part ga je een uurtje per dag op dit forum rondhangen om te communiceren met lotgenoten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:17 schreef xLIZZZZYY_ het volgende:
[..]
Dathoop ik! En super bedankt.. doet megoed!
Okee zal ik doen! Heeel erg bedankt! En nee snap ik.. maarwilde toch even een forum aanmaken!quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor, ik heb hetzelfde gehad! Afstandsrelatie - Overijssel Friesland. Veel te ver, omdat zij in noord-Friesland woonde (zelfs nog boven Dokkum). Dat is leuk voor een paar maandjes, maar daarna kan het gewoon niet meer als je te jong bent. Zoek lekker afleiding, ga shoppen met vriendinnetjes, doe goed je best op school (geloof me, doe dit, laat het er NIET onder lijden, want je school is je toekomst) en van mijn part ga je een uurtje per dag op dit forum rondhangen om te communiceren met lotgenoten.
P.s.: er zitten hier in R&P veel mensen die ouder zijn dan vijftien en dit dus enigszins kinderachtig vinden, maar dat bedoelen ze niet gemeen hoor.
Een forum nog welquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:20 schreef xLIZZZZYY_ het volgende:
[..]
Okee zal ik doen! Heeel erg bedankt! En nee snap ik.. maarwilde toch even een forum aanmaken!
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:00 schreef xLIZZZZYY_ het volgende:
Hij whatsappte nooit uit zichzelf of vroeg nooit uitzichzelf om te Skype..
Dan zijn jullie gewoon blind als je niet 'onze zelf' ziet. Feministisch de schuld afschuiven op mannen gaat er niet in bij mij.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:26 schreef LittleLady het volgende:
Tja jij wil dat hij ook dingen uitzichzelf begon, in sommige mannen zit dit gedrag niet, dat verander je ook niet, in het begin geven ze zich 200% en zodra ze op 100% zitten zie je hun ware zelf en dat is soms niet leuk, maar zo zijn ze gewoon.
Dit kan je ook als vrouwen invullen hoor, zijn ook zat vrouwen die in begin enorm lief zijn en alles ' leuk' vinden en na een paar maand niets meer willenquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:07 schreef imikethat het volgende:
[..]
Dan zijn jullie gewoon blind als je niet 'onze zelf' ziet. Feministisch de schuld afschuiven op mannen gaat er niet in bij mij.
hij bedoeld dat als jij behoefte hebt aan meer dat je de oplossing niet bij hem neer moet leggenquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:12 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dit kan je ook als vrouwen invullen hoor, zijn ook zat vrouwen die in begin enorm lief zijn en alles ' leuk' vinden en na een paar maand niets meer willen
Tja en ik bedoel dat in begin van een relatie zich iedereen iets mooier voordoet dan dat ze zijn, pas na verloop van tijd komt ware ik boven en dan is het net wat je ermee doet. Accepteer je hem of ga je alleen verder.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij bedoeld dat als jij behoefte hebt aan meer dat je de oplossing niet bij hem neer moet leggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |