abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6237842
Op die van Queen: Spread your Wings
Da's toch nie normaal, das abnormaal, tis gewoon nie te gleuven!!!
pi_6237850
Beatles - A day in the life
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 01:18:58 #3
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_6241387
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:14 schreef sweek het volgende:
Beatles - A day in the life
Ik neem aan dat je 1 bedoelt? Ik heb die cd zelf niet, maar het is wel logisch dat hij er niet op staat, omdat het nooit een hit is geweest. Het mag dan wel beschouwd worden als een absoluut top-nummer, maar het is bij mijn weten (destijds iig) niet op single uitgebracht. Ik zie dat Yesterday er weliswaar wel op staat terwijl dat ook geen single was in de UK, maar die is wel in de US en Europa uitgebracht dus dat klopt dan wel.

Als je oplet zie je trouwens dat er geen enkel nummer van Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band op 1 staat.
Dat komt omdat er van die hele beroemde LP geen enkele single is uitgebracht. En toch kent bijna iedereen wel meerdere nummers van dat album.
Sgt. Pepper's kun je trouwens sowieso beter als geheel beluisteren, inclusief A Day In The Life. Maar dat is alleen maar mijn mening...

Ik zit trouwens nog te peinzen over een Greatest Hits cd/lp waar ik nummers op mis, maar ik kan nog niks bedenken...

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 12:17:08 #4
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_6244378
Op die van de Smashing Pumpkins had ik graag The End is the Beginning is the End gezien, omdat ie niet op hun reguliere albums voorkwam maar alleen op een soundtrack. Helaas besloten ze anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')