quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:51 schreef Godtje het volgende:
LIF / Hipster / indie kleding mannen
Jij wil elke week iemand anders zijn. Jij vuige hipster!
hee maar best goed idee thnxquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:54 schreef A-mineur het volgende:
Doe het dan goed en ga naar de zeeman, knip de broek naar wens en draag hem vervolgens de eerste week zonder hem uit te trekken, dan heb je een echte hippie waardige broek. Anders ben je gewoon een hipster.
zijn die voor schoenen? Ik zal vanacond op de lc zelf even kijkequote:Op donderdag 20 maart 2014 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Hebben ze in utrecht een urban outfitters?
quote:
Meid tochquote:
Juppsz. Ik had er zelf nog niet aan gedacht, maar vind t eine gute ideequote:Op donderdag 20 maart 2014 16:11 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Dat is het ultieme verschil..
Deze kerel is duidelijk nep
[ afbeelding ]
Dit is stijl..
[ afbeelding ]
Volgensmij niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Hebben ze in utrecht een urban outfitters?
Zit ook de America Today (ben ik soms wel fan van).quote:
Ben alleen nog opzoek naar schoenen , maar zal zwz die straat wel ff opzoeken!quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:45 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zit ook de America Today (ben ik soms wel fan van).
Voor:
- Basic shirts.
- Shorts.
- Oreo's.
En allicht onderbroeken.
Oudegracht, ook op geschjreven, thanx. Is dat voro schoenen of wat precies?quote:
Alles.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:03 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Oudegracht, ook op geschjreven, thanx. Is dat voro schoenen of wat precies?
Is goed, zal ik ook langs gaa, nogmaals bedankt !quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Alles.
Oh en de Pull & Bear misschien ook op de Oude Gracht?
Hippie en hipster is echt iets heel verschillends. En ik hoop niet dat het een nieuwe hype wordtquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:28 schreef Atta-boy het volgende:
Is dit een nieuwe hype ofzo? Deze week ziek veel topics over hippie/hipster kleding.
Ga naar tweede hands winkels, episode idd
wat ik wil zie ik echt nooit hoor. En anders ben ik op school apart genoegquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:45 schreef Atta-boy het volgende:
Werd eerder ook door elkaar gebruikt vandaar.
En je bent al te laat als je er apart mee wilt zijn denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |