quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:22 schreef fluffy2 het volgende:
Dat zn penis op een kaboutermuts leek toen ik hem een blowjob wilde geven.
Deed een fake hoestbui waar ik echt een glaasje water bij nodig had en toen was het "momentje" weg. Thank god.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:22 schreef fluffy2 het volgende:
Dat zn penis op een kaboutermuts leek toen ik hem een blowjob wilde geven.
Deed een fake hoestbui waar ik echt een glaasje water bij nodig had en toen was het "momentje" weg. Thank god.
Per ongeluk zekerquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder dat ik hem in het verkeerde gaatje deed
Had je niet zoiets van: wat is dit ineens nauw?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:27 schreef MeneerLogica het volgende:
Naja dat wel, maar ging er best ruig aan toe en ze stond voorover gebukt. Ging heel snel allemaal.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Had je niet zoiets van: wat is dit ineens nauw?
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze draaide haar hoofd en toen kwam ie in haar oor terecht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik heb nog een gieter over nu.quote:
Mocht ze toen ook meedoenquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:59 schreef trolley het volgende:
M'n zusje die de slaapkamer binnen kwam wandelen zonder eerst op de deur te kloppen
Ze is 13 man, nee dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |