Nee.quote:
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met je vinger er niet in krijgen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:20 schreef Tamashii het volgende:
Deel twee of drie alweer?
Nou ben nu op mijn werk, voelt een beetje vreemd moet ik zeggen. Maar in principe best ok.
Probleem trouwens is dat ik niet mijn vinger er ook nog eens in krijg....
Niet nog eens naast die mooncup of hoe dit ook heet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met je vinger er niet in krijgen?
Dat is maar goed ook, want als je vinger er nog naast kan, kan bloed er ook langsquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet nog eens naast die mooncup of hoe dit ook heet.
Ik las ergens dat iemand echt moest hurken om 'm in te krijgen, vandaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:23 schreef miss_sly het volgende:
Tegen schimmelinfecties gewoon op tijd smeren met miconazol? Zodra je iets van jeuk voelt. En suiker minderen, ik geloof dat dat een trigger is. Verder heb ik weinig last van schimmelinfecties, dus geen idee of er een probleem is met een cup.
Ook geen ervaring met mirena en cup.
Ik hurk alleen als ik onder de douche verschoon. Op de wc gaat het gewoon hetzelfde als met een tampon, dan hoef je toch ook niet te hurken?
Mijn kick was best wel onnodig.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:52 schreef quirina het volgende:
LIF / Goede tampons?
Kunnen deze twee topics niet samengevoegd worden?
Oh ik vind het echt een afschuwelijk ding. Wat een werk om in te brengen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:30 schreef Buurpoes het volgende:
Heb sinds een paar uur een cup van meluna.
Eerste indruk: aan wie kan ik mijn voorraad tampons & maandverband slijten?
Nee heb de kleinste. Elke houding geprobeerd. Na een lange tijd proberen zat hij er een keer in. Toen moest ie erna weer uit. Ging bijna mis met al dat bloed.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:33 schreef Dinus het volgende:
Als je eenmaal de voor jou juiste manier van vouwen onder de knie hebt, zou het zo gepiept moeten zijn.
Heb je misschien een maat te groot gekocht?
Het heeft mij ook wel even tijd gekost voor ik het er snel en gemakkelijk in kreeg, maar dat bleek echt een kwestie van oefenen. Idem voor uithalen zonder overal bloed te knoeienquote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee heb de kleinste. Elke houding geprobeerd. Na een lange tijd proberen zat hij er een keer in. Toen moest ie erna weer uit. Ging bijna mis met al dat bloed.![]()
Hier gaat t eigenlijk best soepel.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het heeft mij ook wel even tijd gekost voor ik het er snel en gemakkelijk in kreeg, maar dat bleek echt een kwestie van oefenen. Idem voor uithalen zonder overal bloed te knoeienmaar ik vind het we moeite van het doorzetten meer dan waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |