Zie Facebookquote:
dan reed je te lang linksquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna een motorrijder plat gereden die rechts inhaalde
Hij kon er ook links langs en ik kan niet naar rechts als daar een motorrijder in m'n dode hoek blijft rijdenquote:
quote:
Aaahm, ja dan ben ik dat ook :$quote:Op donderdag 20 maart 2014 03:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Engels toch. Ik spreek niet echt Surinaams, slechts een aantal woorden en zinnen, kan het wel grotendeels verstaan.
zorgtoeslagquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelijk gekort op m'n zorgtoeslag .. 48 euro ipv 72
Heb jij daar wel recht op ?quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij daar wel recht op ?
Ik heb geen recht op huurtoeslagquote:
ik ook nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen recht op huurtoeslag
Zou eigenlijk niet naar gekeken moeten worden, maar goedquote:
wordt daar naar gekeken dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet naar gekeken moeten worden, maar goed
Sparen loont dus eigenlijk niet
Uhm ja, vermogen telt meequote:Op donderdag 20 maart 2014 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt daar naar gekeken dan?
ik ben nooit goed geweest in sparen.
had nu best graag een paar duizendjes gehad om een huis te kopen
Mwoah.quote:
kleurtje heb je al, dus je hoeft niet bij te kleuren zoals Zosk en Veer die nogal een witte huid hebbenquote:
twitter:fokkesukke twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:57:54"Wollen Sie mehr oder weniger Marokkaner?" reageer retweet
okequote:Op donderdag 20 maart 2014 14:21 schreef Chai het volgende:
twitter:fokkesukke twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:57:54"Wollen Sie mehr oder weniger Marokkaner?" reageer retweet
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:21 schreef Chai het volgende:
kankerracistquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:51 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil graag minder joden in Amsterdam.
jawohlquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:51 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil graag minder joden in Amsterdam.
Waarom?quote:
That's wacistquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:33 schreef wise het volgende:
[..]
kleurtje heb je al, dus je hoeft niet bij te kleuren zoals Zosk en Veer die nogal een witte huid hebben
hardopquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
chick links boven zou raken midden beneden.
Ja dat wel jaquote:
Landelijk de afgelopen keren wel op gestemd ja, lokaal is het niet veel hier.quote:
Grappig om te zien dat er ook maar een opkomst was van 41% in het hele land gisteren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Landelijk de afgelopen keren wel op gestemd ja, lokaal is het niet veel hier.
53% hier int durpquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat er ook maar een opkomst was van 41% in het hele land gisteren.
Oh ik dacht hoger... Hier 53% geloof ik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat er ook maar een opkomst was van 41% in het hele land gisteren.
Ah ja ik zie het, gisteren avond was het ook nog niet 100% geteld denk ik. Same hierquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik dacht hoger... Hier 53% geloof ik.
Vond het vooral grappig om te zien hoe iedereen ging stemmen met de landelijke partijen in het achterhoofd in plaats van lokaal. Hier heeft echt een kutpartij gewonnen, gewoon omdat het een lokale partij is en mensen dat niet begrijpen. De SP had zelfs een plaatje op FB gezet met allerlei punten en welke partijen dat wel en niet hadden, waren stuk voor stuk landelijke punten zoals afschaffing OV en weet ik hetFucking triest.
Ja is altijd hetzelfde verhaal. Als de landelijke partijen het volgens iedereen slecht doen krijgen die lokale ballenpartijen ineens de meeste stemmen, ook als het programma van de grotere partijen gewoon vele malen beter is. Hopen dat de coalitie in ieder geval een beetje fatsoenlijk is want ze zaten hier eindelijk eens een keer op de goede weg zo vlak voor de verkiezingen. Nu komt er weer zo'n trage kutpartij voor in de plaats en gebeurt er weer niks. Kan ik me gewoon echt aan ergeren terwijl het me niet eens echt veel interesseertquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ah ja ik zie het, gisteren avond was het ook nog niet 100% geteld denk ik. Same hier))) lokale kut partij die met geld loopt te smijten.
Niemand die snapt dat gemeente nu belangrijker is ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |