Dan zoek je ze even op, luie tak.quote:
Grootste gedeelte wel, dus mag je het wel zo zeggenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Alle Marokkanen zijn crimineel inderdaad.
Bron?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Grootste gedeelte wel, dus mag je het wel zo zeggen
Oh, dat bepaal jij?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Grootste gedeelte wel, dus mag je het wel zo zeggen
Op het internet weet niemand dat je een Marokkaan bent.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Bijvoorbeeld ous is ook een leuke user
En wat er door bepaalde bevolkingsgroepen is dat niet? Dus als iemand daar iets aan wil doen, dan is niet de dader, maar degene die het wil verhelpen verwerpelijk bezig?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat is een beetje mijn idee inderdaad. Kritiek is prima, extremisme is prima maar deze vorm van omgaan met elkaar is gewoon verwerpelijk.
Zulke rechtse prietpraat wordt toch nooit onderbouwd met daadwerkelijke cijfers. Je hebt zelfs een aannemelijke kans dat Vogeltjesdans je hele post gewoon negeert.quote:
Doe je ogen open zou ik zeggen.quote:
Dat is niet waar want je kan ook PVV stemmen als protest tegen de gevestigde partijen of als protest tegen de Europese eenwording.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:51 schreef Strani het volgende:
Je kunt best intelligent zijn en kritiek hebben op de huidige multiculturele samenleving. Maar je kunt niet intelligent zijn en PVV stemmen. Dat kan echt niet.
Marrokanen =! crimineel volk. Er zijn meer problemen onder Marokkanen dan onder autochtone Nederlanders. Als men daar nu gewoon naar kijkt en niet direct als een stel debiele chihuahuas van alles gaat roepen, dan hebben we veel meer kans op progressie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Crimineel volk het land uit willen zetten. Wat een schande.
Ja, dat dacht ik al.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan zoek je ze even op, luie tak.
Dat kunnen PVV-stemmers per definitie niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Marrokanen =! crimineel volk. Er zijn meer problemen onder Marokkanen dan onder autochtone Nederlanders. Als men daar nu gewoon naar kijkt en niet direct als een stel debiele chihuahuas van alles gaat roepen, dan hebben we veel meer kans op progressie.
quote:
hihahoquote:
Wat, moet ik jou faciliteren in je luiheid? Jij vraagt toch om die statistieken?quote:
Dat noem ik nog altijd niet erg intelligent.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat is niet waar want je kan ook PVV stemmen als protest tegen de gevestigde partijen of als protest tegen de Europese eenwording.
Wel alle PVV'ers over een kam scheren maar als je dat bij moslims doet zijn de rapen gaar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat kunnen PVV-stemmers per definitie niet.
Wij posten in dezelfde seconde! Dat schept een band. Nu moet je op de PVV stemmen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat noem ik nog altijd niet erg intelligent.
De PVV scheert inderdaad alle Marokkanen over één kam.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel alle PVV'ers over een kam scheren maar als je dat bij moslims doet zijn de rapen gaar.
PVV'ers zijn de nieuwe joden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |