Die bedoel ik inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:38 schreef ChilllayD het volgende:
Je zult de pistachenoten wel bedoelen
Zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:40 schreef NieuweNier het volgende:
Wauw, dit is echt wel een catastrofale faal.
Denk je dat dat met de hand wordt gedaan? Zijn vast wel machines voor..quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:48 schreef Fer het volgende:
Ik vind ze ongepeld al duur genoeg, anders kun je goedkope kopen, maar die zijn niet te vreten.
En aangezien ik weet hoe ik ze zelf pel, vind ik het een onsmakelijk idee dat iemand anders dat ook zo gedaan heeft.
Handenarbeid is in sommige landen nog erg goedkoop hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Denk je dat dat met de hand wordt gedaan? Zijn vast wel machines voor..
Zou je verbazen hoe veel nog met de hand word gedaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De garnalen die we hier vangen worden ook naar marokko verscheept om daar gepeld te worden. Dure kutgarnalenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er wordt steeds meer machinaal gepeldquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
De garnalen die we hier vangen worden ook naar marokko verscheept om daar gepeld te worden. Dure kutgarnalen
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:14 schreef Zelva het volgende:
Ik ben op zoek naar geschilde druiven. Iemand een idee?
maar het idee dat er 40 indaanse kinderhandjes maanden lang gewerkt hebben om jou een blikje druiven te verschaffen; pricelessquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mja, ben geen voorstander van fruit uit blik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |