SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog wel, maar die gaat konko hard dalen want zal niet zo zeldzaam zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:09 schreef ThadCastle het volgende:
UP jese uit zo'n 5k pack. Dat is goed he?![]()
Kompany was de beste uit m'n gratis packs. Voor de rest aardig wat duplicates (Alba, Pique, Isco) dus daar kan ik ook weer winst op pakken. 5k packs zijn niet erg geweldig helaas.![]()
Oke dan zal ik hem ff snel dumpenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nog wel, maar die gaat konko hard dalen want zal niet zo zeldzaam zijn.![]()
![]()
Nee, heb liever dat mijn stem niet meetelt dan dat het naar de winnaar gaat en ik had hier de keus uit: VVD, CDA, PVDA of SGPquote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Deed ie toch ook?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bij Ribery kun je beter iets voor zijn gezicht doen..![]()
Als je niet stemt of blanco telt maakt niks uit voor de uitslag hoor. Je stem gaat helemaal niet naar een winnaar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee, heb liever dat mijn stem niet meetelt dan dat het naar de winnaar gaat en ik had hier de keus uit: VVD, CDA, PVDA of SGP![]()
Op mijn TA krijg ik in een untradeable pakket een gratis pakket, hopelijk kan ik die inhoud wel verkopen
Lol en nog een gratis pakket![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |