Zeer slecht voorbeeld.quote:
Ik vooral een weeig gevoelquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:47 schreef Life2.0 het volgende:
ik krijg plaatsvervangende jeuk van dit topic
Zoals je beschrijft is het een frenulumplastiek.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:41 schreef yellowstone het volgende:
Hallo,
Ik ben nieuw hier, en heb al meerdere malen de topics gelezen over een probleem waar ik mee kamp.
Enkele weken geleden is mijn toompje (frenulum) tot de helft doorgescheurd (bloedbad!). Ik ben er dus mee naar de uroloog geweest die voorstelde het volledig door te snijden...
Nu vraag ik me af hoe zoiets eruit ziet. Weet iemand een site met "voor" en "na" foto's? Ik wil echt NIET besneden zijn.
Ik zit er erg mee, loop gefrustreerd en zenuwachtig rond, en stel me zelfs de vraag of de ingreep wel nodig is. Ik heb er nog nooit last van gehad, en weet niet of het nog zal verder scheuren of niet...? Indien het niet meer zou scheuren zie ik de operatie ook als overbodig.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Alvast ongelofelijk bedankt!
hou op.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:52 schreef vera166 het volgende:
Zelfs ik krijg hier een gaar gevoel van iel naar
Sterkte. Ik heb geen idee verder..
Waarom wil je niet besneden zijn eigenlijk
frenulum verwijderen/doorsnijden is geen complete besnijdenis.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:52 schreef vera166 het volgende:
Zelfs ik krijg hier een gaar gevoel van iel naar
Sterkte. Ik heb geen idee verder..
Waarom wil je niet besneden zijn eigenlijk
Post boven die van jou.quote:
Geen idee, ik vraag alleen waarom hij niet besneden wil zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:53 schreef MDKme2 het volgende:
[..]
frenulum verwijderen/doorsnijden is geen complete besnijdenis.
Dat beantwoordt mijn vraag niet. TS geeft aan dat hij niet besneden wil worden, dat staat los van wat besnijden precies inhoudt.quote:
En ik reageer omdat je het verkeerde begrip hanteert.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:55 schreef vera166 het volgende:
[..]
Geen idee, ik vraag alleen waarom hij niet besneden wil zijn.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:57 schreef MDKme2 het volgende:
[..]
En ik reageer omdat je het verkeerde begrip hanteert.
Toch? Of zie ik het nog steeds verkeerdquote:
Excuses,quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:58 schreef vera166 het volgende:
[..]
[..]
Toch? Of zie ik het nog steeds verkeerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |