?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een paar posts daaronder speelt ze met je privé!!!!!
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die MsMessy nog niet hebben navelgeneukt.
kk ik krijg epilepsiequote:Op woensdag 19 maart 2014 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ] ZE SPEELT DAAR EN DAAR MET JE PRIVÉ, NU KAN IEDEREEN HET ZIEN HUHUAHAHA HOE SLINKS [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ] ZE SPEELT DAAR EN DAAR MET JE PRIVÉ, NU WEET IEDEREEN 'T HUHUAHAHA HOE SLINKS [ afbeelding ]
Oh lawd, diequote:Op woensdag 19 maart 2014 20:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Al gevonden.
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #98.
Hard geworden.quote:
Moest denken aan deze.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik hou wel van bovengemiddeld lange clitjes en nipples.
Niks mis met een goeie dikke clit idd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik hou wel van bovengemiddeld lange clitjes
Groce.quote:en nipples.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Niks mis met een goeie dikke clit idd.
[..]
Groce.
Ah vandaar dat je zo op die bodybuildsters geilt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Niks mis met een goeie dikke clit idd.
Vroegah, zo'n vriend van een vriend van me, trainde, ging anaboluuuhhh nemen zonder ook maar iets te weten van trainen/dieet/alles, bleef gewoon fat en niet gespierd, alleen werden z'n nipples dus lang op die manier LOLOLOLOLOL. Ze noemden hem toen 'nipple Edje'. (srs)quote:
Oh dacht dat je over mij had omdat ik spuit 11 was ofzoquote:
Ik probeer me in te beelden hoe nipple Edje wordt uitgesproken met een Brabo-accent.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Vroegah, zo'n vriend van een vriend van me, trainde, ging anaboluuuhhh nemen zonder ook maar iets te weten van trainen/dieet/alles, bleef gewoon fat en niet gespierd, alleen werden z'n nipples dus lang op die manier LOLOLOLOLOL. Ze noemden hem toen 'nipple Edje'. (srs)
[/storytime with grandpa krio]
dis nigga spend 3 lines of text talmbout a dudes nipplesquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Vroegah, zo'n vriend van een vriend van me, trainde, ging anaboluuuhhh nemen zonder ook maar iets te weten van trainen/dieet/alles, bleef gewoon fat en niet gespierd, alleen werden z'n nipples dus lang op die manier LOLOLOLOLOL. Ze noemden hem toen 'nipple Edje'. (srs)
[/storytime with grandpa krio]
Is sowieso een meisje hequote:Op woensdag 19 maart 2014 20:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Al gevonden.
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #98.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik probeer me in te beelden hoe nipple Edje wordt uitgesproken met een Brabo-accent.
quote:lol
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
dis nigga spend 3 lines of text talmbout a dudes nipples [ afbeelding ]
quote:
quote:Inb4 nasaal, ja verkouden.
Het zegt toch op de vraag of het m/v is dat het een man is? WTF MAN FOK!kers en hun identiteitscrissisenquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:00 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Inb4 nasaal, ja verkouden.
Ja hoe kan een man nou weer zo'n figuur hebben daar geloof ik niets van.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het zegt toch op de vraag of het m/v is dat het een man is? WTF MAN FOK!kers en hun identiteitscrissisen.
Ja, geen idee verder, lijkt op een chick, maar diegene zegt zelf een man, kweet het allemaal nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja hoe kan een man nou weer zo'n figuur hebben daar geloof ik niets van.
Heb topic verder niet gelezen dus als jullie allemaal zeker weten dat het een man is geloof ik jullie wel hoor. Maar misschien is het zo'n apart type man dat als vrouw geboren is.
Welk boek is dat?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]!
Wil dat jij mijn favoriete boek gaat voorlezen en opnemen zodat ik elke avond naar je kan luisteren.
yiha post net de originele foto met hoofd erbij, zie je dat t een vent is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb topic verder niet gelezen dus als jullie allemaal zeker weten dat het een man is geloof ik jullie wel hoor. Maar misschien is het zo'n apart type man dat als vrouw geboren is.
Oh misschien moet ik toch even een kijken waar de klepel hangt danquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
yiha post net de originele foto met hoofd erbij, zie je dat t een vent is.
Ik zie Mortie daar wel voor aan tbh.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh misschien moet ik toch even een kijken waar de klepel hangt dan
De Koran.quote:
Met ducttape weggemoffeld.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh misschien moet ik toch even een kijken waar de klepel hangt dan
't is een raar gevalquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:07 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god dat is toch sowieso een kerel die ooit een vrouw was of andersom
Genoeg mannen met zo'n figuur hoor, en tja als je dan zo'n broek aantrektquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:07 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god dat is toch sowieso een kerel die ooit een vrouw was of andersom
Wil het niet eens over die broek hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Genoeg mannen met zo'n figuur hoor, en tja als je dan zo'n broek aantrekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |