Oma gestemdquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Emmen
Ik zit een beetje in het topic te scrollen, het is wat druk.
Ja, daar schijn ik te wonenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Emmen
Ik zit een beetje in het topic te scrollen, het is wat druk.
Utopiaquote:
Dat huis heeft een gezichtquote:
Nee een debieltjequote:
Ja ruim, maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet leuk? Ik vind m wel wat hebben. Lekker ruim enzo.
Ik vind 'm ook wel sympathiek.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:28 schreef Leandra het volgende:
Oh, ik heb nog steeds een zwak voor Ed Nijpels trouwens.... ik zie m zo zitten daar en denk dan weer "ach Ed"
Ben je weer op zoek danquote:
Ik vind de buitenkant leuker dan die van dat eerste huis. Verder: schuine muren, wil je dat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:38 schreef Leandra het volgende:
Deze voldoet aan de basis-eisen: Open haard en bad, en ik vind het een mooie parketvloer, maar god wat is het verder een lelijk huis.
Fijne ruime keuken, maar die visgraatvloer vind ik dan weer niets.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:38 schreef Leandra het volgende:
Deze voldoet aan de basis-eisen: Open haard en bad, en ik vind het een mooie parketvloer, maar god wat is het verder een lelijk huis.
Smaken verschillenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een visgraatvloer laten leggen, vrijwel dezelfde![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |