quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Castoreum
Lekkerquote:Tegenwoordig wordt castoreum onder meer voor vanille- en karamelsmaken gebruikt, zoals in ijs en aroma's.
Typisch dat je smaak kan veranderen. Ik hou echt niet van witte chocola, melkchocola eet ik alleen als het ergens in verwerkt is, maar ik zal nooit een stuk melkchocola eten, behalve als er hazelnoten in zitten, maar pure chocolaquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Witte chocola is mijn ding ook niet meer zo, en vreemd genoeg heb ik dat sinds ik zwanger was van Soneal.... sindsdien vind ik pure chocolade ook prima te doen trouwens
Stom is dat, vroeger zou ik altijd melk of wit kiezen, en tegenwoordig melk of puur... maar het liefst nog steeds melk met hazelnoten![]()
![]()
Gelukkig ben ik toch al net dol op ijs.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, dan weet ik wat ik moet laten staan.
Echt? IJs is nou net een van die zoetigheden die ik wél lekker vind.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik toch al net dol op ijs.
Sommige dingen trekken me nog steeds niet, zoals couscous bijvoorbeeld, terwijl we dat voor m'n zwangerschap toch regelmatig aten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Typisch dat je smaak kan veranderen. Ik hou echt niet van witte chocola, melkchocola eet ik alleen als het ergens in verwerkt is, maar ik zal nooit een stuk melkchocola eten, behalve als er hazelnoten in zitten, maar pure chocolaEn dan het liefst van die hele harde donkere...
Ik ben er ook niet dol opquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? IJs is nou net een van die zoetigheden die ik wél lekker vind.
Ik eet bijna nooit ijs, waarom weet ik niet, misschien omdat het te koud is, ik vind het ook niet vies, maar ik geef er niet om.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? IJs is nou net een van die zoetigheden die ik wél lekker vind.
Frappant!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige dingen trekken me nog steeds niet, zoals couscous bijvoorbeeld, terwijl we dat voor m'n zwangerschap toch regelmatig aten.
En vlees wat nog rood is van binnen hoeft ook nog steeds niet.
Dat koude vind ik juist fijn, mijn frisdrank moet ook altijd koud zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit ijs, waarom weet ik niet, misschien omdat het te koud is, ik vind het ook niet vies, maar ik geef er niet om.
Ik moet het nog proeven, maar soms gaan die bakken ijs zonder pardon naar binnenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit ijs, waarom weet ik niet, misschien omdat het te koud is, ik vind het ook niet vies, maar ik geef er niet om.
Uitstekende smaak heb jij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Typisch dat je smaak kan veranderen. Ik hou echt niet van witte chocola, melkchocola eet ik alleen als het ergens in verwerkt is, maar ik zal nooit een stuk melkchocola eten, behalve als er hazelnoten in zitten, maar pure chocolaEn dan het liefst van die hele harde donkere...
Liuk, dat is mijn grote liefde op het moment. Citroenwaterijs met een dropstokje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat koude vind ik juist fijn, mijn frisdrank moet ook altijd koud zijn.
Citroenijs
Dat ken ik niet. Dropstokje? Dat lijkt me niet zo lekker hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Liuk, dat is mijn grote liefde op het moment. Citroenwaterijs met een dropstokje.
Op de een of andere duistere manier past het geweldig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Dropstokje? Dat lijkt me niet zo lekker hoor.
Zou de Jumbo het ook hebben?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Op de een of andere duistere manier past het geweldig.
Ja, en ondertussen klik ik op Twitter op de link van de regionale omroep.... maar de uitslagen van Emmen zijn nog niet binnenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:06 schreef Disana het volgende:
Kijken jullie eigenlijk naar de verkiezingsuitslagen?
Emmenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ondertussen klik ik op Twitter op de link van de regionale omroep.... maar de uitslagen van Emmen zijn nog niet binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |