Wel kleine porties...quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:12 schreef chufi het volgende:
Maar de strawberry-cheesecake is prima te pruimen
Kan toch niet missen in dit topicquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet eens bij nagedacht en dat met onze UI's
New York super fudge chunkquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het dan maar wel een lekkere smaak was en niet die met die witte ijsbeertjes
Nee ... 4 maar er zitten 4 kleine ijsje in een prijsdoos, 4 verschillende smaken ..quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan toch niet missen in dit topic![]()
Maar jij speelt mee met 15 loten?
Die keus had ik niet, je lultquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... 4 maar er zitten 4 kleine ijsje in een prijsdoos, 4 verschillende smaken ..
Misschien had jij een andere maand prijs met andere ijs aanbod.. Vroeger had ik idd ook wel eens 500ml potten gewonnen, maar die moest ik helemaal achterin Osdorp ophalen .. Die heb ik weggegeven aan een collega.. Nu kon ik het redelij dichtbij ophalenquote:
Chocolade-ijs met nutjes, toch? Ik ben niet zo gek op chocolade-ijs, maar in combinatie met die nutjes lijkt het me wel weer lekker.quote:
Daar speel ik niet mee ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chocolade-ijs met nutjes, toch? Ik ben niet zo gek op chocolade-ijs, maar in combinatie met die nutjes lijkt het me wel weer lekker.
Ik had weer prijs in de Bankgiroloterij, volgens mij krijg ik elk kwartaal een bon met een prijscode, dan mag ik een boek of dvd uitzoeken en laatst een bon van ¤ 15 van Ici Paris.
Ja, ik ben niet eens een ijs eter. En pak ik twee de zelfde.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chocolade-ijs met nutjes, toch? Ik ben niet zo gek op chocolade-ijs, maar in combinatie met die nutjes lijkt het me wel weer lekker.
Ik had weer prijs in de Bankgiroloterij, volgens mij krijg ik elk kwartaal een bon met een prijscode, dan mag ik een boek of dvd uitzoeken en laatst een bon van ¤ 15 van Ici Paris.
maar waarom altijd van die doe of ophaal prijzen bij de PC ?? Regelmatig 4 x 4 toegangsbewijzen Slagharen/etc weggegeven ..quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik geef al teveel uit aan die onzin ...
Ik rook net in het lege bakje en dan ruik je pas hoe goor bevergeil ruiktquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zitten geen echte ijsbeertjes in, echt niet
En soep en stroopwafels, ook heb ik weleens kaartjes gewonnen voor een musical, Daddy Cool, die was verrassend cool.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
maar waarom altijd van die doe of ophaal prijzen bij de PC ?? Regelmatig 4 x 4 toegangsbewijzen Slagharen/etc weggegeven ..
Niet?! Ik was elke keer bang dat er zo'n klein Knutje met scherpe klauwen uit die pot zou komen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zitten geen echte ijsbeertjes in, echt niet
Schijnt in de meeste ijsjes te zitten .. Tenminste volgens Keuringsdienst van Warenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, ik hoef voorlopig geen Ben & Jerry's meer
Gatverdamme. Wat is dat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik rook net in het lege bakje en dan ruik je pas hoe goor bevergeil ruikt
Witte chocola is mijn ding ook niet meer zo, en vreemd genoeg heb ik dat sinds ik zwanger was van Soneal.... sindsdien vind ik pure chocolade ook prima te doen trouwensquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Ik was elke keer bang dat er zo'n klein Knutje met scherpe klauwen uit die pot zou komen.
Het is de witte chocola die me tegenstaat
quote:
quote:Bevers hebben een klier tussen de anus en geslachtsorganen waarin castoreum oftewel bevergeil wordt gevormd. Bevers gebruiken dit voor het invetten van de vacht. Het castoreum wordt als bijproduct gewonnen; bevers worden primair bejaagd om hun pels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |