Ik lees wel, maar dat wil niet zeggen dat ik het klakkeloos aanneem.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het nooit in de wereld geholpen en voel me totaal niet geroepen om het uit de wereld te helpen. ik voel geen enkele verantwoordelijkheid aangaande de hersenspinsels van een idioot, zou Soury ook niet moeten doen, maar dat is haar eigen pakkie aan.
[..]
Mee wegkomen, hoezo? lees jij niet? diegene heeft heel weinig gezegd en nog na het incident ook en met de beste bedoelingen richting die eend.
Ik kan niet wachten tot de politie Emmen voor de deur staat, als even aangegeven kan worden wanneer ongeveer bak ik een lekker BananaWalnutChocolatebread voor bij de koffie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:44 schreef Soury het volgende:
Vannacht gaat weer los. Ik verttrouw erop met namen graag en emails
Ow, dat, in dat geval, boeiuh of jij iets wel of niet aanneemt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees wel, maar dat wil niet zeggen dat ik het klakkeloos aanneem.
Boeiuh dat jij het boeiuh vindt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, dat, in dat geval, boeiuh of jij iets wel of niet aanneemt.
Boeit me nog steeds niet het hele verhaal, maar volgens mij weten ze in Emmen niet waar jij woont ..quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot de politie Emmen voor de deur staat, als even aangegeven kan worden wanneer ongeveer bak ik een lekker BananaWalnutChocolatebread voor bij de koffie.
Hebben ze ook wat te snoepen tijdens het lachen.
Ik wil anders wel een politiepakje aantrekken!quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:57 schreef Leandra het volgende:
Ik kan niet wachten tot de politie Emmen voor de deur staat, als even aangegeven kan worden wanneer ongeveer bak ik een lekker BananaWalnutChocolatebread voor bij de koffie.
Hebben ze ook wat te snoepen tijdens het lachen.
Haha ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog 15 Ben & Jerry's ijsjes van de PC-loterij.. Gaan we doen
In de dierentuin!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Boeit me nog steeds niet het hele verhaal, maar volgens mij weten ze in Emmen niet waar jij woont ..
Doe maar, want het merendeel van het politieapparaat zit in Den Haag of staat stand-by.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil anders wel een politiepakje aantrekken!
PC-loterijquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog 15 Ben & Jerry's ijsjes van de PC-loterij.. Gaan we doen
Je mag ook zonder politiepakje wel een keer BananaWalnutChocolatebread komen eten hoor (wel wat anders aandoen dan, ik woon in een nette wijk), ik geef wel een gil als ik het weer eens bakquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil anders wel een politiepakje aantrekken!
Stom als ik was ben ik twee emmers van de zelfde smaak gepakt.quote:
Ja wie niet als ie in Emmen komt.. Verder is er niets te zoeken ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de dierentuin!
Daar ben ik altijd als ik in Emmen ben.
Hou op hoor, gaat Eend weer afquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoef ik bij jouw niet voor een speciaal toetje langs te komen
Als het dan maar wel een lekkere smaak was en niet die met die witte ijsbeertjesquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Stom als ik was ben ik twee emmers van de zelfde smaak gepakt.
De keuze is beperkt qua ijs.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:12 schreef chufi het volgende:
Maar de strawberry-cheesecake is prima te pruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |