Nou, daar heb je het, waarom zit je dan de hele tijd tegen mij aan te huilen? Go get them tiger!quote:Op donderdag 20 maart 2014 03:36 schreef PC eend het volgende:
Ik denk eerder dat het is weggehaald omdat het teveel zou kunnen opvallen dat het helemaal niet jouw teksten waren.
Nee?quote:Op donderdag 20 maart 2014 06:50 schreef Paule33 het volgende:
[..]
ik heb geen mail..en ik heb nooit mijn mail gegeven..bedoel jij PM? ook niet..misschien op Zouzou account..ik heb geen wachtwoord meer en wil daar niet komen..
Je roept niet alleen mijn nicknaam Zouzou..je roept meer dingen..zoals viezewijf..bakwijf..zoiets..etc...dat doe jij bij..en ja ik heet nu Paule33 en je blijft zouzou roepen om mij mijn overleden zus te laten herenieren?? wat heb jij aan? niks..maar om mij pijn doen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flikker toch op met je gelul, je blijft impliceren dat ik iets gedaan heb wat strafbaar zou kunnen zijn of aangiftewaardig is, dat is pure smaad en laster.
Het enige dat mij te verwijten is, is dat ik je bij je oude nickname blijf noemen, en telkens als jij daar over loopt te jankzakken en terugkomt op een pm die je gestuurd hebt met een verhaal dat het de naam van je zus was vergeet je kennelijk ook dat je in die mail je excuses aanbood voor je valse beschuldigingen jegens mij, en dat het om iemand anders gaat.
Het enige wat je mij kunt verwijten is hou blijven gebruiken van je oude nick, en waarom doe ik dat?
Omdat je het geen enkel probleem vindt mensen te beschuldigen van dingen die ze niet gedaan hebben, en waarvan ze zelfs geen flauw idee hebben waar het over gaat.
Telkens terugkomen op fib valse beschuldiging vind ik behoorlijk misselijk en alle reden je Zouzou te blijven noemen, want je bent een leugenachtig manipulatief kreng.
En dat je toestemming van Cynix voor een andere nick hebt () is leuk voor je, maar dat verplicht mij niet die te gebruiken.
Daar had je dan maar over na moeten denken voor je de naam van je zus als nick koos en je je er zo mee ging gedragen.
Maar ga aangifte doen alsjeblieft, en dan hoop ik dat werkelijk bij mij terechtkomen, want dan krijg je een aangifte wegens smaad en laster terug.
hoe kan zo doen?? ik heb medelijd met jou echt...quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee?
Al heel lang niet meer hè...
zouzou
dat is raar..heel raar..quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee?
Al heel lang niet meer hè...
zouzou
Ik pest je niet. Actie, reactie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 06:21 schreef Paule33 het volgende:
je weet niet veel over mij...ik respecteer jou ook..doe een keer ook voor mij...ik heb altijd gedacht dat jij eerlijk bent door je post...dus stop ook met pesten..kan het? bedankt!
Wat?? waarom moet ik iemand voor zoiets betalen..ik ben geen millionnaire of zo...hahahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik pest je niet. Actie, reactie.
En ik hoor juist via 'jouw omgeving' dat jij anderen zou betalen om mij te pesten, omdat je me haat.
Ik weet momenteel niet wie van jullie twee de grootste psychische problemen heeft.
Waar denk je dat Leandra (dubbele agenda) d'r vloer van heeft betaald? Via al die spelfouten die mij 's nachts in mijn bedje doen snikken. De hele COS wordt op mijn verdriet en frustratie onderhouden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:00 schreef liesje1979 het volgende:
Dus iedereen zit hier lekker te caschen op Cc behalve ik?
Oh well, ik ga de park checken.
Je bent een walgelijk mens omdat je liegt, mensen in het wilde weg beschuldigt van dingen waar ze niets mee te maken hebben, en ook nog een keer zielig gaat lopen doen met je dode zus.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:32 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Je roept niet alleen mijn nicknaam Zouzou..je roept meer dingen..zoals viezewijf..bakwijf..zoiets..etc...dat doe jij bij..en ja ik heet nu Paule33 en je blijft zouzou roepen om mij mijn overleden zus te laten herenieren?? wat heb jij aan? niks..maar om mij pijn doen?
Hallo, ik dacht dat jij nog BananaWalnutChocolatebread wilde komen eten.... en nou wordt de herkomst van de fondsen voor mijn vloer ter discussie gesteld?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar denk je dat Leandra (dubbele agenda) d'r vloer van heeft betaald? Via al die spelfouten die mij 's nachts in mijn bedje doen snikken. De hele COS wordt op mijn verdriet en frustratie onderhouden.
In dit geval twijfel ik daar niet zo aan eigenlijk.... of sta je al op de loonlijst?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:21 schreef Copycat het volgende:
Nu is het wel zo dat die laatste bezoek-meldingen niet altijd correct zijn. Daar was een paar jaar terug het eea over te doen.
Ik ben zo'n gemakkelijk slachtoffer. Ga overal willoos in mee en geloof alles.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:22 schreef Leandra het volgende:
Hallo, ik dacht dat jij nog BananaWalnutChocolatebread wilde komen eten.... en nou wordt de herkomst van de fondsen voor mijn vloer ter discussie gesteld?
Ik synchroniseer m'n google-agenda wel regelmatig.... op 2 mobieltjes, telt dat?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben zo'n gemakkelijk slachtoffer. Ga overal willoos in mee en geloof alles.
Dus nu ook dat jij geen dubbele agenda hebt.
Oh shit, nu je het zegt. Moet nog wel mijn IBAN doorgeven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:22 schreef Leandra het volgende:
In dit geval twijfel ik daar niet zo aan eigenlijk.... of sta je al op de loonlijst?
Ja dat is het ook, maar ik ben dat gezeik zo zat. Laat dat wijf dan gewoon aangifte doen, ik merk wel of ze BWCb komen eten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh shit, nu je het zegt. Moet nog wel mijn IBAN doorgeven.
Nee, maar serieus, dat is een hick-up. Maar eigenlijk boeit het ook niet. Deze hele 'kwestie' is in feite te stompzinnig voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |