Leisteen vind ik dan wel weer heel mooiquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er ligt een hele mooie leisteen vloer naast, dus het moest wel iets natuurlijks zijn
Mooie steen!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat op deze foto nog vloerbedekking is, is nu parket:
[ afbeelding ]
Wel grappig dat jij op je driewieler zat in de tijd dat de vloer werd gelegd, nou ja, misschien al op een fietsje met zijwieltjesquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is m'n eetkamer, maar die steen ligt er al vanaf de bouw van het huis, dus inmiddels 43 jaar.
Nog even en hij is antiek
Ja, ik kon al fietsen hoor... toen ik 5 wasquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij op je driewieler zat in de tijd dat de vloer werd gelegd, nou ja, misschien al op een fietsje met zijwieltjes
Toon dook ik al van de hoge af in het zwembad of was ik toen al 6 ..quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik kon al fietsen hoor... toen ik 5 was
Ik dacht heel even dat je net zo jong was als ikquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik kon al fietsen hoor... toen ik 5 was
Toen stond het huis er nog niet maar was jij er al wel ,..quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen jij 6 was lag mijn vloer er ook nog niet
Tis niet anders en weinig meer aan te doenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik ben ouder dan jij, maar niet zo oud als Chufi
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil anders wel een politiepakje aantrekken!
Ik zal eens kijken. Heb sowieso weer zin in ijs door al dat gepraat erover.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm c1000 en AH in elk geval wel. Jumbo heb ik hier niet.
botergeil hoop je er van te worden ..quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Heb sowieso weer zin in ijs door al dat gepraat erover.
Ik neem ijs zonder bevergeilquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
botergeil hoop je er van te worden ..
.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
botergeil hoop je er van te worden ..
De volgende keer een mes pakken en checken of je lekker zacht bent.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:32 schreef Speedball het volgende:
[..]
.
Waar komt dat boter nu vandaan vraag ik me af, als ik geil ben moet ik eigenlijk nooit aan boter denken ook voel ik me geen boter of smeerbaar ofzeau raar
ai, nee zeau kinky ben ik nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
De volgende keer een mes pakken en checken of je lekker zacht bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |