oke danquote:Op woensdag 23 april 2014 14:51 schreef Silverdigger2 het volgende:
jongen moet toch werken, miss donderdag
Ik ben de dame in het witte hemd?quote:Op woensdag 23 april 2014 14:38 schreef hehehe het volgende:
[..]
Quotidien is dat, waar was jij bij de Dota gathering?
neej sai zit rechtsachterin, jij neemt de fotoquote:Op woensdag 23 april 2014 17:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik ben de dame in het witte hemd?
Ik heb me net weer terug geknokt naar 2400 vanaf 2k. Mijn god wat was het reactievermorgen van de lui inde laatste paar games NIET aanwezig. Waarom speel je in godsnaam dota als je niet over twitch reaction beschikt. Serieus die lui leken wel stoned ofzo. Zeker de laatste pot... die Wraith King. Ipv zn werk te doen en damage te tanken rent ie IEDERE fight gewoon weg..... zelfs als void en enigma beide hun ult burned hebben. Ik harp niet snel op menen ingame, maar wat een mongool was dit zeg. Daar valt gewoon niet tegenop te spelen.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:17 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Haha, ik zit nu weer op 2400 rank en blijf maar verliezen
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:37 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik harp niet snel op menen ingame
TA is dan ook een waardeloze hardcarry maar een hele goede semicarry. Sven of medusa daaarentegen...quote:Op donderdag 24 april 2014 04:17 schreef Quotidien het volgende:
net een solo mid razor die na 8 minuten een wand en een stout heeft en dan komt ganken zonder boots
ik pickte offlane tequoia en werd geflamed omdat ik niet solo towers pushte tegen een tinker/dp/invoker/ns
free -25 points
Daarna nog een mooie, eerste 40 minuten hard carryen, daarna elke fight compleet gefocust worden en dan zou je zeggen prima kan team opruimen maar dat zijn helaas creeps
dunning kruger natuurlijk
[ afbeelding ]
Waarom haal je geen daedalus? Must op TA. Ook na 40 minuten nog steeds hand of Midas?quote:Op donderdag 24 april 2014 04:17 schreef Quotidien het volgende:
net een solo mid razor die na 8 minuten een wand en een stout heeft en dan komt ganken zonder boots
ik pickte offlane tequoia en werd geflamed omdat ik niet solo towers pushte tegen een tinker/dp/invoker/ns
free -25 points
Daarna nog een mooie, eerste 40 minuten hard carryen, daarna elke fight compleet gefocust worden en dan zou je zeggen prima kan team opruimen maar dat zijn helaas creeps
[ afbeelding ]
als je eenmaal lvl 25 bent moet die meteen wegquote:Op donderdag 24 april 2014 08:17 schreef Salamando het volgende:
[..]
Waarom haal je geen daedalus? Must op TA. Ook na 40 minuten nog steeds hand of Midas?
Sure.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:20 schreef DKBeats het volgende:
Ik zit nu op 1500 ranked is dat goed?!
Geef me je Dotabuff link eens.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:20 schreef DKBeats het volgende:
Ik zit nu op 1500 ranked is dat goed?!
ta is geen late game hero manquote:Op donderdag 24 april 2014 04:17 schreef Quotidien het volgende:
free -25 points
[ afbeelding ]
Omdat ik die survivability wel nodig heb en buyback moet hebben als je gedoomed, dismemberd, sven ult bkb gefocust word. Het punt is dat ik zoveel ruimte creëer voor het team en het enemy team zoveel kill dat er op een gegeven moment een enorm verschil in farm moet zijn voor beide teams. Het slaat nergens op dat mijn team dan alsnog helemaal niks heeft.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:17 schreef Salamando het volgende:
[..]
Waarom haal je geen daedalus? Must op TA. Ook na 40 minuten nog steeds hand of Midas?
Jij hebt 2 items, ik ben in die game bijna maxed.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:12 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
ta is geen late game hero man
http://dotabuff.com/matches/624357026
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |