SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok nu is het leuk geweest. Of dit is een briljante trol die erg z'n best heeft gedaan om een postgeschiedenis op te bouwen... Of het is een klein ventje met niet ingedaalde balletjes.![]()
Ik ben echt een kei in Fifaquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
KLB / Met 8-0 verliezen op Fifa Ultimate team!![]()
![]()
Ja, ben oorspronkelijk fietser die wat suckt op Fifa..quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hey, jij was toch nieuw hier?![]()
Stoereboii?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij heeft al een vriend, aan dat topic te zien. Tenzij het intussen uit is...?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nieuwe copa:
FUT 5 Years
5k+prem gold pack
Exact team star rating: 5 star
5k+gold pack offline voor de mensen die weer op semi pro willen bossen.
Vanaf 19uAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Volgende toernooi requirements: minimaal 11 spelers in de basis en 7 wisselspelersquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:06 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe copa:
FUT 5 Years
5k+prem gold pack
Vanaf 19u![]()
RC Lens Home kit gewoon 6k, heb ik er ook 1 van
, maar even proberen een potje, kijken hoe het eruit ziet ingame
![]()
En dan op Spaans commentaar zettenquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:00 schreef Freire het volgende:
Sergio Ramos
Beste centrale verdediger waar ik deze Fifa mee heb gespeeld.![]()
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
got shirt besteld als een ekte nerd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
6 wedstrijden gespeeld net. 4 er van zijn in de 90e min beslist![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
nerd!quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:34 schreef poker4lifee het volgende:
got shirt besteld als een ekte nerd![]()
Dan moet ik nog wat Bundesliga golds halen om een 5* team te krijgen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:06 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe copa:
FUT 5 Years
5k+prem gold pack
Vanaf 19u![]()
Die silvercup is toch ook nog open?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:06 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe copa:
FUT 5 Years
5k+prem gold pack
Vanaf 19uNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nog tot vrijdag 7 uur denk ik. Maar als ik de kans heb om makkelijk een gold pack + 5k te verdienen dan pak ik die ook.![]()
Veelvraat ben je ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog tot vrijdag 7 uur denk ik. Maar als ik de kans heb om makkelijk een gold pack + 5k te verdienen dan pak ik die ook.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon bronze high rated gold bank.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet ik nog wat Bundesliga golds halen om een 5* team te krijgen.![]()
3x op rij verloren
ibgsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Dit maar proberen dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:06 schreef Tim86 het volgende:
5k+gold pack offline voor de mensen die weer op semi pro willen bossen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wat vinden jullie trouwens van het nieuwe TOTW, ik vind het ijzersterk deze week met alleen maar toppers
Erg tof dat Tadic erin zit en nog wel CAM ook. Wat wel jammer is dat Silva LM is en niet gewoon CAM. zelfde verhaal als met Nasri en met Cazorla. das echt poep![]()
Pacehoertje op LW hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Klaar en ik hoefde niet eens iets te kopen.
[ afbeelding ]![]()
Ik had hem in mijn karpercupteam maar daar speelde toch niemand in. En hij heeft de beste FK stats van de NIF-spelersquote:![]()
![]()
Tadic is tof, verder dacht ik vooralquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:49 schreef Maver24 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het nieuwe TOTW, ik vind het ijzersterk deze week met alleen maar toppers
Erg tof dat Tadic erin zit en nog wel CAM ook. Wat wel jammer is dat Silva LM is en niet gewoon CAM. zelfde verhaal als met Nasri en met Cazorla. das echt poep
¿ Donde esta Juan2 ?![]()
En je bedoeld ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tadic is tof, verder dacht ik vooral
¿ Donde esta Juan2 ?![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tadic is tof, verder dacht ik vooral
¿ Donde esta Juan2 ?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wat is dat voor cup dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:56 schreef Toefjes het volgende:
Nieuwe cup 7 keer doen is 7 keer kans op ronaldoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je krijgt toch maar 1x 5k en daarna niet meer toch ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:56 schreef Toefjes het volgende:
Nieuwe cup 7 keer doen is 7 keer kans op ronaldo![]()
Ik heb 7 accounts.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Je krijgt toch maar 1x 5k en daarna niet meer toch ?![]()
hahahahaha no-lifequote:![]()
wat was je beste pull uit de ieren packs
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
NIF was best goed (tegen de CPU toen ik in het begin coins aan het farmen was).quote:
Maarja, konko league.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hehe kwam hem al tegen. Deze is wel geinig. Er zijn ook van die shirts die meer voor gothics zijn imoquote:![]()
![]()
yeah klopt, stiekem vind ik sommige van ze ook wel leuk maar die gaan te ver om echt te dragenquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hehe kwam hem al tegen. Deze is wel geinig. Er zijn ook van die shirts die meer voor gothics zijn imo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Een gouden teamtraining kaartjequote:Op woensdag 19 maart 2014 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hahahahaha no-life![]()
wat was je beste pull uit de ieren packs![]()
![]()
Die lijn is vaak erg dun ja met dit soort shit. Heb ook wel eens naar een Heisenberg shirt gekeken, maar voor mn idee is dat 1 keer leuk en dan is de lol erafquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yeah klopt, stiekem vind ik die ook wel leuk maar die gaan te ver om echt te dragen![]()
![]()
http://www.mlssoccer.com/standingsquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:07 schreef DutchSL het volgende:
Is het nieuwe seizoen alweer begonnen in USA ?
yuuuup![]()
Naja, is wel van typisch death metal dus wel beetje té ja.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
succes jongen met 7 keer net niks doen tegen de CPUquote:![]()
wat zal je team een statistieken kunnen afleggen straks
#FreeTrapz![]()
Game of Thrones bedoelde ikquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:09 schreef Freire het volgende:
[..]
http://www.mlssoccer.com/standings
yuuuup![]()
![]()
Is geen death metal, maar black metalquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Naja, is wel van typisch death metal dus wel beetje té ja.![]()
![]()
Als je naar een concert ofzo gaat kan het, in het dagelijks leven zou ik het niet dragen. Eigenlijk is er een beetje een dubbele moraal wat dit betreft. Meisjes met Ramones en Nirvana shirts die de muziek/band niet eens kennen kan wel, als je een shirt van je favo band draagt kan het eigenlijk weer nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:10 schreef DutchSL het volgende:
Vinden jullie dit ook te erg?
[ afbeelding ]
Dat is wel het "extreemste" shirt dat ik heb![]()
![]()
dat is mi jwel veels te death of welke metal dan ook jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:10 schreef DutchSL het volgende:
Vinden jullie dit ook te erg?
[ afbeelding ]
Dat is wel het "extreemste" shirt dat ik hebmaar gewoon dragen wat je zelf leuk vindt natuurlijk
idd, ook wel eens naar gekeken maar geen 1 kunnen vinden die me echt leuk leek. wel wat grappige tussenquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die lijn is vaak erg dun ja met dit soort shit. Heb ook wel eens naar een Heisenberg shirt gekeken, maar voor mn idee is dat 1 keer leuk en dan is de lol eraf'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Game of Thrones bedoelde ik [ afbeelding ]
het voetbalseizoen in Amerika is ook pas sinds 2 weken weer bezig![]()
Ik draag het eerste de beste t shirt dat ik uit de kast trek, soms is dat deze, als het zo warm is dat ik een shirt alleen genoeg vind. Ben niet zo kieskeurig
Alleen niet op werk (al lopen er hier zat regelmatig rond in bandshirts).![]()
Haha ze maken het wel moeilijk inderdaad... 5 star rating is de enige requirement?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:08 schreef Freire het volgende:
[..]
Volgende toernooi requirements: minimaal 11 spelers in de basis en 7 wisselspelers
Overigens wel echt een bazen TotW... Buffon halen en wat ik over houd verspillen aan packs...?![]()
Grappig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kid Cudi speelt trouwens in die Need for Speed film heBijrol ofzo?
Ik heb trouwens eindelijk Uncharted besteld.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt. Ik zat er al in voor ze het doorhadden.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Vind dat wel vette shirts. Beetje jammer dat je ze altijd uit Amerika moet halen. Als ze makkelijker te halen zouden zijn zou ik het sowieso doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:15 schreef ThadCastle het volgende:
Hier staan wel grappige:
http://www.redbubble.com/shop/game+of+thrones+t-shirts![]()
gewoon alles aan packs man, je krijgt buffon echt welquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ze maken het wel moeilijk inderdaad... 5 star rating is de enige requirement?
Overigens wel echt een bazen TotW... Buffon halen en wat ik over houd verspillen aan packs...?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat Buffon niet zo heel duur wordt in zo'n goed TOTW, al is het wel van invloed hoeveel happy hours (happy weekend? ) EA er tegenaan gooit.![]()
nice. mwah best een grote supportrol. Je gaat om 'm lachen iigquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Grappig.Bijrol ofzo?
Ik heb trouwens eindelijk Uncharted besteld.
[..]
moeilijk is het niet hoor, had die ene net binnen 2 min besteld. beetje gamble met maat maar toch niet zo boeiend als het wat groter valt, maar een shirt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind dat wel vette shirts. Beetje jammer dat je ze altijd uit Amerika moet halen. Als ze makkelijker te halen zouden zijn zou ik het sowieso doen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nadeel is dat het eventueel retourneren enzo veel lastiger gaat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moeilijk is het niet hoor, had die ene net binnen 2 min besteld. beetje gamble met maat maar toch niet zo boeiend als het wat groter valt, maar een shirt.![]()
op een normale site bestellen danquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nadeel is dat het eventueel retourneren enzo veel lastiger gaat.zit het 95+% van de keren wel goed lijkt mij
Gewoon wat mensen aanspreken of ze een volmacht willen geven zodat je nog eens kan stemmen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Helaas niet. Lees net pas dat dat hip was, twijfel nu of ik terug zou gaan.![]()
Ja, ik kreeg echt zin om m'n ogen uit te krabben toen ik dat las.quote:Wat leven we toch in een aidsland.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:25 schreef Lindgren. het volgende:
Daarom even schaamteloze crosspost a.k.a zelfpromotie.
[ afbeelding ]
Njah, het is meer dat het een paar dagen duurt voor je je shirt hebt, dan moet het nog terug etc. Voor je alles afgehandeld hebt ben je weken verderquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
op een normale site bestellen danzit het 95+% van de keren wel goed lijkt mij
Op zich verder geen problemen met bestellen vanuit de US of A.
![]()
Ja dat bedoelde ik. Maakt het er niet beter op tho'quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is geen death metal, maar black metal
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja misschien was makkelijker niet het goede woord. Maar ik zou sneller bij een Nederlandse winkel wat bestellen. Waarschijnlijk omdat ik winkels als red bubble niet ken en ik er nog nooit iemand over heb gehoord.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moeilijk is het niet hoor, had die ene net binnen 2 min besteld. beetje gamble met maat maar toch niet zo boeiend als het wat groter valt, maar een shirt.![]()
ga vnvnd trouwens messi pullen weet het zeker
#FreeTrapz![]()
Ik heb wel eens nagedacht om dit soort dingen te gaan verkopen via een webshop oid, als soort hobby project. Van die dingen die je in China/USA makkelijk goedkoop kunt krijgen. Mensen in NL willen het toch graag morgen in huis en via iDeal. Maar dan moet je weer een KvK aanvragen enzo en dan word het me te veel rompslompquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja misschien was makkelijker niet het goede woord. Maar ik zou sneller bij een Nederlandse winkel wat bestellen. Waarschijnlijk omdat ik winkels als red bubble niet ken en ik er nog nooit iemand over heb gehoord.![]()
![]()
kom samen doen danquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb wel eens nagedacht om dit soort dingen te gaan verkopen via een webshop oid, als soort hobby project. Van die dingen die je in China/USA makkelijk goedkoop kunt krijgen. Mensen in NL willen het toch graag morgen in huis en via iDeal. Maar dan moet je weer een KvK aanvragen enzo en dan word het me te veel rompslompsite dan gewoon ff googelenquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja misschien was makkelijker niet het goede woord. Maar ik zou sneller bij een Nederlandse winkel wat bestellen. Waarschijnlijk omdat ik winkels als red bubble niet ken en ik er nog nooit iemand over heb gehoord.
Dikke shiznit voor hun want ik draag gewoon mijn Hendrix shirtjequote:Op woensdag 19 maart 2014 16:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je naar een concert ofzo gaat kan het, in het dagelijks leven zou ik het niet dragen. Eigenlijk is er een beetje een dubbele moraal wat dit betreft. Meisjes met Ramones en Nirvana shirts die de muziek/band niet eens kennen kan wel, als je een shirt van je favo band draagt kan het eigenlijk weer nietRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik doe ook mee!quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kom samen doen dan
[..]
site dan gewoon ff googelen
Gratis geld mooie dingen.![]()
Overigens klopt het natuurlijk niet dat dat Dimmu shirtje mijn extreemste shirt was, ik heb ook een PSV en Milan shirt.. dat is ook om je kapot voor te schamen in deze tijd![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha ik heb wel een paar shirtjes nodig... En wie wil er nou niet zo'n shirt?
[ afbeelding ]
Die gozer lijkt wel op het zwarte neefje van:quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb deze nog liggen als werkshirt.Maar dan in het donkerblauw
[ afbeelding ]
Net als deze klassieker.Maar dan in het bruin.
[ afbeelding ]
Als de IF Defoe al zoveel shooting heeft dan wordt zijn TOTS absurd goed. Ik denk ook dat hij nog meer IFs krijgt.. en nu kun je Koevermans-Defoe voorin zetten.![]()
Waarom zou Defoe een TOTS krijgen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als de IF Defoe al zoveel shooting heeft dan wordt zijn TOTS absurd goed. Ik denk ook dat hij nog meer IFs krijgt.. en nu kun je Koevermans-Defoe voorin zetten.![]()
Sowieso zijn voetbalshirts na een bepaalde leeftijd toch wel beschamend om te dragen (buiten wedstrijd dagen en sporten om)quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:33 schreef DutchSL het volgende:
Overigens klopt het natuurlijk niet dat dat Dimmu shirtje mijn extreemste shirt was, ik heb ook een PSV en Milan shirt.. dat is ook om je kapot voor te schamen in deze tijd![]()
Zo ontzettend waar dit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sowieso zijn voetbalshirts na een bepaalde leeftijd toch wel beschamend om te dragen (buiten wedstrijd dagen en sporten om)
Lekker op de camping in je PSV tenue.
Die voetbalshirts draag ik ook niet in het dagelijks leven. Hell, heb ze beiden al jaren niet gedragen
Maar alleen omdat ik ze niet zo comfortabel vind.![]()
Geen voetbalshirts dragen die iets te klein zijn zodat je een klein bierbuikje en navel ziet.
Ken je hem niet? Benschopquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gozer lijkt wel op het zwarte neefje van:
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Georgequote:Op woensdag 19 maart 2014 16:46 schreef meneerfiets het volgende:
Kijken jullie wel eens op Youtube naar FUT-series?
Graaf?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:48 schreef meneerfiets het volgende:
Ik vind ThimoGametHD , Voor altijd88 , Luckygraaf en W2S echt wel graaf .
http://www.youtube.com/wecanfifahd
Episode 1 beginnen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
geen Dreetje volgen.quote:
Moet je DS2 zijn videos checken, die zijn echt baas. Of die van Djeetje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:48 schreef meneerfiets het volgende:
Ik vind ThimoGametHD , Voor altijd88 , Luckygraaf en W2S echt wel graaf .![]()
https://www.youtube.com/user/TheDjeetjequote:Op woensdag 19 maart 2014 16:54 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Ik volg hem niet, volg eerder ThimoGametHD
Volg deze baas.
Een oud poster en zeer gerespecteerd hier.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wordquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb wel eens nagedacht om dit soort dingen te gaan verkopen via een webshop oid, als soort hobby project. Van die dingen die je in China/USA makkelijk goedkoop kunt krijgen. Mensen in NL willen het toch graag morgen in huis en via iDeal. Maar dan moet je weer een KvK aanvragen enzo en dan word het me te veel rompslomp![]()
Waarom zo veel dislike's ? Zijn video's (heb d'r net één gezienquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/TheDjeetje
Volg deze baas.
Een oud poster en zeer gerespecteerd hier.) zijn best ok..
![]()
Maar jij post net ook een video van een nog ergere mongool dan Dreetje. Snel tevreden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:56 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Waarom zo veel dislike's ? Zijn video's (heb d'r net één gezien) zijn best ok..
Soort zoekt soort hequote:Op woensdag 19 maart 2014 16:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar jij post net ook een video van een nog ergere mongool dan Dreetje. Snel tevreden.![]()
Wie dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar jij post net ook een video van een nog ergere mongool dan Dreetje. Snel tevreden.![]()
Zijn Engels is op een niveau waar alleen poetische meesters zoals Shakespeare aan kunnen tippen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:56 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Waarom zo veel dislike's ? Zijn video's (heb d'r net één gezien) zijn best ok..
"Prease lief a lijk and suprise."Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat de fuck.... probeer in te loggen op paypal, krijg ik security questions die ik sowieso nog nooit heb ingevuld.
Wat was de kleur en het merk van uw eerste wagen?
Geen...?![]()
We willen je hier niet, rot gewoon op.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:07 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
No, i'm not...
Echt zielig dat jullie tegen 'nieuwe'mensen zijn, het is een forum gasten..
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Indruk willen maken..quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
We willen je hier niet, rot gewoon op.![]()
![]()
Ik zeg letterlijk:quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:07 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
No, i'm not...
Echt zielig dat jullie tegen 'nieuwe'mensen zijn, het is een forum gasten..
en jij vraagt daarnaquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar jij post net ook een video van een nog ergere mongool dan Dreetje. Snel tevreden.Je doet ook niet echt moeite om kwaliteit te posten.quote:
Moet ik nou van een brug springen ofzo..quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zeg letterlijk:
[..]
en jij vraagt daarna
[..]
Je doet ook niet echt moeite om kwaliteit te posten.
LuckyGraaf NL valt overigs best wel mee..![]()
quote:quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
We willen je hier niet, rot gewoon op.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb hem na anderhalve minuut afgezet en dat zolang volhouden vond ik al een prestatie op zich.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:11 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Moet ik nou van een brug springen ofzo..
LuckyGraaf NL valt overigs best wel mee..hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Check dan maar eens ThimoGametHDquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb hem na anderhalve minuut afgezet en dat zolang volhouden vond ik al een prestatie op zich.![]()
Gokje : 2 seconden![]()
![]()
Maakte deze legende nog maar video'squote:Op woensdag 19 maart 2014 17:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
DS9269 met zijn serie Sommige mensen letten.. is wel goed.![]()
![]()
dat haardie bakkes
die alles godver
in elke doodnormale zin 'fakking' zeggen![]()
![]()
DIT BEGIN![]()
![]()
Hij schrikt er zelf van.
![]()
En sowieso een wager match tussen 2 spelers van een paar k.
word wel drukker hier met die nieuwe, maar of het er ook op vooruit gaat?
waar is djeetje als je hem nodig hebtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
TOTW
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die kan niet meer gamen want zijn controller is vättig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:21 schreef Jorwol het volgende:
Als we het toch over YouTube-helden hebben, waar is GearsofNL eigenlijk?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Panisch ook nog zekerquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die kan niet meer gamen want zijn controller is vättig.![]()
Misschien binnenkort een comeback maar geen SMLENO-video's meer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Maakte deze legende nog maar video's![]()
Je hoeft ze niet af te kraken hoor, net zei je nog dat je hun video's altijd kijkt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:24 schreef meneerfiets het volgende:
Die gasten hebben ook gewoon een slecht team, hoe is het mogelijk met 1 000 000 coins per maand?![]()
dat geslis ook, fakking epische kut gingerquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zweer het. Ik heb het hier al gehad.Wat een kutjong.
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik daag je serieus eens uit om dit filmpje uit te kijken.
Ik heb weggedrukt op 2:10. En nu ga ik uit frustratie een paar peuters in een glasbak gooien.
Wat een oorkankerquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb weggedrukt op 2:10. En nu ga ik uit frustratie een paar peuters in een glasbak gooien.Maar hij liegt niet, hij heeft idd het commentaar op Nederlands staan
![]()
![]()
Ik drukte weg nadat hij zegt: ja zo fissa zo fissa (ofzo) op 1.42quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb weggedrukt op 2:10. En nu ga ik uit frustratie een paar peuters in een glasbak gooien.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
IF Stokes is nu al voor 145k BIN op te pikken en IF Gunning voor 63.5k. Ik heb dus best wel veel geluk gehad dat die 2 van mij vannacht werden verkocht.
IF Commons kan ook wel een leuke speler zijn maar hij wordt vast te duur.![]()
Ik speelde afgelopen weekend trouwens met mijn PSV team een single match en kwam iemand met een Ajax team tegen. Hij speelde thuis en won heel lucky in de blessuretijd met 2-1 door een of andere aids-goal. FIFA is gewoon realistisch hoor.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb me er al bij neer gelegd dat ik vaak niet krijg wat ik verdien.. gisteren kwam ik wel 0-4 achter en door een miraculeuze comeback won ik met 5-4 na verlenging.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:50 schreef DuTank het volgende:
Ik speelde afgelopen weekend trouwens met mijn PSV team een single match en kwam iemand met een Ajax team tegen. Hij speelde thuis en won heel lucky in de blessuretijd met 2-1 door een of andere aids-goal. FIFA is gewoon realistisch hoor.
En ik weet dat jij geen liefhebber bent, maar voor de anderen is het wellicht wel interessant: http://www.fhm.nl/meisjes(...)e-met-25-gifjes.aspx![]()
Vandaag weer lekker potje tegen een vriend gespeeld. Kom in minuut 20' voor via een knullige goal maar krijg in minuut 90' er nog één tegen.
![]()
Staat de middelste CM bij 4-3-2-1 ingame het meeste naar achteren? In de webapp lijkt die ver naar achteren te staan, maar valt dat ingame wel mee of niet?![]()
Gast fiets een eind weg ofzo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:57 schreef meneerfiets het volgende:
Vandaag weer lekker potje tegen een vriend gespeeld. Kom in minuut 20' voor via een knullige goal maar krijg in minuut 90' er nog één tegen.
Ze is zeker wel lekker, maar haar tetten zijn te groot, waardoor ze hangen..quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb me er al bij neer gelegd dat ik vaak niet krijg wat ik verdien.. gisteren kwam ik wel 0-4 achter en door een miraculeuze comeback won ik met 5-4 na verlenging.
En ik weet dat jij geen liefhebber bent, maar voor de anderen is het wellicht wel interessant: http://www.fhm.nl/meisjes(...)e-met-25-gifjes.aspx
We moeten wel kritisch blijven he
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Stop met bullshit praten.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb me er al bij neer gelegd dat ik vaak niet krijg wat ik verdien.. gisteren kwam ik wel 0-4 achter en door een miraculeuze comeback won ik met 5-4 na verlenging.
En ik weet dat jij geen liefhebber bent, maar voor de anderen is het wellicht wel interessant: http://www.fhm.nl/meisjes(...)e-met-25-gifjes.aspx
Op de PS3 kan het wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:02 schreef meneerfiets het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt het dat je deze nooit gaat vinden in een pakketje ?![]()
EA zegt dat Pele wel in packs zit maar ik heb hem 1x op de markt gezien en een keer had iemand van EA zelf 3 Pele's erop gezet.![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
EA zegt dat Pele wel in packs zit maar ik heb hem 1x op de markt gezien en een keer had iemand van EA zelf 3 Pele's erop gezet.![]()
klopt, staat meer terug en goalkicks komen ook vaak bij hem terecht dus een midget is niet handig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:58 schreef Jorwol het volgende:
Staat de middelste CM bij 4-3-2-1 ingame het meeste naar achteren? In de webapp lijkt die ver naar achteren te staan, maar valt dat ingame wel mee of niet?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanks!quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
klopt, staat meer terug en goalkicks komen ook vaak bij hem terecht dus een midget is niet handig.![]()
Hij heeft pas 1 wedstrijd gespeeld en heeft maar een half jaartje om die blauwe kaart te verdienen, dat hij de hoogste rating heeft zegt niet zoveel, Ruiz is ook niet de beste speler van de Eredivisie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
MLS TOTS omdat hij nu de beste speler is in de MLS.![]()
Ik heb zin om er een ander soort infographic van te maken.quote:![]()
"9 billion disconnects in the last month!"hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
misschien mogen de FUT spelers weer "stemmen" voor een spitsplekquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij heeft pas 1 wedstrijd gespeeld en heeft maar een half jaartje om die blauwe kaart te verdienen, dat hij de hoogste rating heeft zegt niet zoveel, Ruiz is ook niet de beste speler van de Eredivisie.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is het met die rode tampons dat ze Youtube sterren willen worden?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zweer het. Ik heb het hier al gehad.Wat een kutjong.
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zit de kieslijst door te spitten voor gemeente Nijmegen, staat er iemand op:
"Wendy Dragonfire" van GroenLinks. Ehm, ok...![]()
Benieuwd wat ze gaan doen. Het is nu wel de tijd voor leuke deals. Hopelijk een keer wat anders dan normaaltwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 19-03-2014 om 18:15:43We'd like to say thank you to all FUTers for 5 great years. Stay tuned for special offers & giveaways this wk starting today #5YrsofFUT #FUT reageer retweet
![]()
Daily gifts dus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:50 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd wat ze gaan doen. Het is nu wel de tijd voor leuke deals. Hopelijk een keer wat anders dan normaaltwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 19-03-2014 om 18:15:43We'd like to say thank you to all FUTers for 5 great years. Stay tuned for special offers & giveaways this wk starting today #5YrsofFUT #FUT reageer retweet
ik 10quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef Maver24 het volgende:
WUUUUUT, ik heb 5 gratis pakjes !! all RARE![]()
Daar gaat de markt
Oh wtfde spelers in de packs kan je allee nniet verkopen
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:05 schreef over_hedge het volgende:
Oh wtfde spelers in de packs kan je allee nniet verkopen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. je hebt er alleen niks aan omdat je ze niet kan verkopenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:05 schreef Maver24 het volgende:
OP de tradeaccounts heb ik er ook 5 , hahaDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
gaat hem toch om de adrenaline bij het openen van packsquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. je hebt er alleen niks aan omdat je ze niet kan verkopen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat weerquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. je hebt er alleen niks aan omdat je ze niet kan verkopen![]()
Wel geluk hoor gr gr![]()
naja wel een gratis kompany in mijn eerste packnog 9 te gaan. En nog 5 op een ander account.
Snap eigenlijk niet waarom ik er 10 krijg. Ik speel wel al 5 jaar fut. Maar met dit account pas een jaarDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik zat al te denken, misschien zijn het wel FUT Founders, maar nee dus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef over_hedge het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom ik er 10 krijg. Ik speel wel al 5 jaar fut. Maar met dit account pas een jaarHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik zag trouwens net een tweet van EA die snel werd verwijderd. stond iets in over jumbo packs voor 10k ipv van 15k en dat 24 uur lang![]()
Er zijn Jumbo Premium Gold Packs voor 5kquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef Maver24 het volgende:
Ik zag trouwens net een tweet van EA die snel werd verwijderd. stond iets in over jumbo packs voor 10k ipv van 15k en dat 24 uur langHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dit ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef Maver24 het volgende:
Ik zag trouwens net een tweet van EA die snel werd verwijderd. stond iets in over jumbo packs voor 10k ipv van 15k en dat 24 uur lang
Als het toch untradeable spelers zijn kan het me eigenlijk ook geen donder interesseren![]()
![]()
![]()
Ik heb net 5 Jumbo packs open gemaakt, 5k per stuk. Zat natuurlijk niets in (wel meer dan 5k)... Die spelers kan ik gewoon naar de trade pile sturen hoor.![]()
Die gratis dingen. Dus kan hem niet verkopenquote:
Cavani en Suarez samen in 1 van die packs
Lekker teampje bouwen zoi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Nice. ik suarez en kompany (niet in 1 pack) Wel beetje jammer dat je ze niet kan verkopen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:15 schreef el-blanchito het volgende:
Cavani en Suarez samen in 1 van die packs
Lekker teampje bouwen zoDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gratis Kompany zou ik niet erg vinden, dan kan ik mijn gekochte Kompany gewoon verkopenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:08 schreef over_hedge het volgende:
naja wel een gratis kompany in mijn eerste packnog 9 te gaan. En nog 5 op een ander account.
![]()
![]()
Die gekochte? Dan doe je het beter dan mij...quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit zijn de spelers die ik uit 5 packs op mijn trade account heb gekregen...![]()
[ afbeelding ]![]()
huh rare packs ?
wel openen of niet openen wat is de conclusie ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het kan bijna altijd wel uit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef FCsuarez het volgende:
huh rare packs ?
wel openen of niet openen wat is de conclusie ?![]()
Ja van 5 van die 5k packs. Op mijn main account had ik alleen Muller, Danny, Bender, Vermaelen, Koke, Yepes en Viviano als rares...quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die gekochte? Dan doe je het beter dan mij...![]()
Sowieos openen, je kan ze al discarden voor 3500k of zo. Die 5k haal je er makkelijk uit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef FCsuarez het volgende:
huh rare packs ?
wel openen of niet openen wat is de conclusie ?![]()
Account 2:
Maar ook 2x een 4k kaartje
Op main account geen plaatje omdat mijn gekochte spelers er kris kras doorheen staan, maar zat ook niks bijzonders bij. Maar je krijgt wel heel veel kaarten dus hier kun je bijna geen verlies op maken (als je niks discard maar het gewoon verkoopt).![]()
dacht dat ze untradebaar waren. ben ze aan het openen zit op lampard sagna en BBVA na 2 packs nog 8 te gaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Sowieos openen, je kan ze al discarden voor 3500k of zo. Die 5k haal je er makkelijk uit.
#FreeTrapz![]()
De packs die je voor 5k koopt kan je gewoon doorverkopen. Als je inlogt op je console kan je 5 packs met alleen maar rares openen, die zijn untradeable.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dacht dat ze untradebaar waren. ben ze aan het openen zit op lampard sagna en BBVA na 2 packs nog 8 te gaan![]()
Ga ik nu doenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb je bij store gekeken op je console?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
piszcek sakho higauin en 4K dat kan wel uit
#FreeTrapz![]()
waarom kreeg ik er 10Ze hebben het overal op twitter enzo over 5 packs
Die packs zijn niet alleen untradable, maar ook unbruikbaar. Ik had 3 shiny fitnesskaarten, maar die kan ik mooi niet applyen.![]()
quote:Nu kom je hem wel tegenquote:Op maandag 17 maart 2014 09:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo duur zal falcao nou ook weer niet zijn. die kom ik echt nooit tegen.![]()
![]()
ja maar ik speel er niet tegen, kan me wel herinneren dat hij rond de 70K wasquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
IF Basa, IF Godin en UP Suarez in één gratis pack![]()
![]()
Suarez is wel bruikbaar
![]()
Godin ook, wat een stats joh
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik verkocht hem vorige week voor iets meer dan 60kquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja maar ik speel er niet tegen, kan me wel herinneren dat hij rond de 70K was![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:32 schreef Reemi het volgende:
![]()
Suarez is wel bruikbaar
![]()
![]()
hahaha bazen pack. als zal je aan IF basa niet veel hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:32 schreef Reemi het volgende:
![]()
Suarez is wel bruikbaar
![]()
Godin ook, wat een stats johPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had UP Oscar in die 5 x 5k packs, dus profit. Rest was prut.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
wat ga jij een mooi team maken zegquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:35 schreef Toefjes het volgende:
Oscar, cole, pogba en chiellini in de gratis packs. Wow.![]()
kan jij wel gebruiken he BPL 41212 spelen high pressure dit dat.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nah wat de fuck. Ik log voor het eerst op mijn xbox in op mijn trade account... Daar krijg ik ook 10 untradeable packs..![]()
Ik snap echt niet waarom de ene die gratis packs wel heeft en de ander niet.
edit: oh ik zie net iets van EA dat het op de console moet zijnHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En waarom overal 5 packs staat en sommige er 10 krijgen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:39 schreef DuTank het volgende:
Ik snap echt niet waarom de ene die gratis packs wel heeft en de ander niet.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heb je helemaal niets? Ben je wel ingelogd op je console?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:39 schreef DuTank het volgende:
Ik snap echt niet waarom de ene die gratis packs wel heeft en de ander niet.![]()
Wat ik heb nog nooit 41212 gespeeld deze fifaquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat ga jij een mooi team maken zeg![]()
kan jij wel gebruiken he BPL 41212 spelen high pressure dit dat.![]()
Neequote:Op woensdag 19 maart 2014 19:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb je helemaal niets? Ben je wel ingelogd op je console?
Ik heb net 5 packs geopend op de web app. Free packsquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
trade account waren de 5K packs minder gunstig.
weidenfeller, ST>CF CAM>CF en 2x liga bbvaPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
untradeables voor pack only account nog wel leuk, maar speel geen fifa meer
4k unlockdat is wel beter
Beste tot nu toe Navas en Benteke![]()
Straks even mijn broertje van zijn Japanse hentaispelletjes afgooien zodat ik gratis packs kan openen.![]()
Untradeables (10 packs) op mijn trade account
Maar daar heb ik dus helemaal niets aan...
Ach, de prijs van IF Buffon zakt wel lekker hierdoor...![]()
Ik die 5 packs voor 5k openen. Arda en lescott de enige 80+ spelers....
anyway, weer wat contracten, die gingen echt voor absurd veel de laatste tijd, ook al zal dat nu wel weer kelderen. Nu ff die free packs openen![]()
Hier ook 10 packs. Vidal Luiz als meest noemenswaardig geloof ik. Andere accounts wel gewoon 5.. Servers liggen aardig plat volgens mij.![]()
servers liggen idd plat, hij kan geen gouden contracten vindenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:50 schreef m25 het volgende:
Hier ook 10 packs. Vidal Luiz als meest noemenswaardig geloof ik. Andere accounts wel gewoon 5.. Servers liggen aardig plat volgens mij.![]()
dan ga je daar verdomme op spelen, lucky bastardquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:51 schreef RavioliPunch het volgende:
Godverdomme. Tweede account waar ik niks op doe ook nog.
[ afbeelding ]![]()
Ja, ik snap er ook niks vanquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb net 5 packs geopend op de web app. Free packs. Ik ben alleen sowieso tot woensdag in Amsterdam, dus waarschijnlijk kan ik die packs überhaupt niet openen
. Of ik moet mijn broertje even vragen of hij daar de moeite voor wilt nemen.
Ik doe het gewoon via de webapp, moet dus ook kunnen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik snap er ook niks van. Ik ben alleen sowieso tot woensdag in Amsterdam, dus waarschijnlijk kan ik die packs überhaupt niet openen
. Of ik moet mijn broertje even vragen of hij daar de moeite voor wilt nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |