SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok nu is het leuk geweest. Of dit is een briljante trol die erg z'n best heeft gedaan om een postgeschiedenis op te bouwen... Of het is een klein ventje met niet ingedaalde balletjes.![]()
Ik ben echt een kei in Fifaquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
KLB / Met 8-0 verliezen op Fifa Ultimate team!![]()
![]()
Ja, ben oorspronkelijk fietser die wat suckt op Fifa..quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hey, jij was toch nieuw hier?![]()
Stoereboii?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij heeft al een vriend, aan dat topic te zien. Tenzij het intussen uit is...?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nieuwe copa:
FUT 5 Years
5k+prem gold pack
Exact team star rating: 5 star
5k+gold pack offline voor de mensen die weer op semi pro willen bossen.
Vanaf 19uAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Volgende toernooi requirements: minimaal 11 spelers in de basis en 7 wisselspelersquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:06 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe copa:
FUT 5 Years
5k+prem gold pack
Exact team star rating: 5 star
5k+gold pack offline voor de mensen die weer op semi pro willen bossen.
Vanaf 19u![]()
RC Lens Home kit gewoon 6k, heb ik er ook 1 van
, maar even proberen een potje, kijken hoe het eruit ziet ingame
![]()
En dan op Spaans commentaar zettenquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:00 schreef Freire het volgende:
Sergio Ramos
Beste centrale verdediger waar ik deze Fifa mee heb gespeeld.![]()
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
got shirt besteld als een ekte nerd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |