SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door kree op 23-03-2014 22:11:39 ]Do what you love, love what you do!
Die bot is een beetje gevoelig, kun je het beste storyteller even mailen hij kan het fixenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:59 schreef 913nn het volgende:
Volgens mij doet de bot idd niks meer want ik krijg ook geen reactie op mijn oplossing.
Klopt die bot werkt af en toe niet lekker.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Ik heb inmiddels ook een tweede map met bestanden. Waarscheinlijk weet ik ook het antwoord op de bijbehorende vraag, maar de bot & storyteller reageren al enkele uren niet meer op mail... morgen maar weer eens kijken of ik verder kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door 913nn op 24-03-2014 23:06:17 ]
Ik denk het nietquote:Op maandag 24 maart 2014 20:11 schreef leuk_he het volgende:
Volgens mij moet je een open dropbox vinden. Maar juist omdat dropbox zo onveilig als de neten is heb ik dat juist vermeden. Hoe herken je een dropbox public folder?
Omdat ik veel te moeilijk deed. Ik had de juiste naam, maar blijkbaar reageerde de bot daar niet goed op. Dus ging ik een nivo dieper de boel uitspitten... te moeilijk dus.quote:
Toe nou!quote:Op zondag 23 maart 2014 11:09 schreef DeStoryteller het volgende:
Als laatste, ik maak vandaag of morgen wat meer bekend over wie ik ben en wie de challenge heeft ontwikkeld.
In het mapje onderzoek kun je het antwoord wel vinden. Het is voor de hand liggend wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:18 schreef leuk_he het volgende:
[..]
Omdat ik veel te moeilijk deed. Ik had de juiste naam, maar blijkbaar reageerde de bot daar niet goed op. Dus ging ik een nivo dieper de boel uitspitten... te moeilijk dus.
Nu heb ik het wachtwoord, (niet zo moeilijk met mijn nickname ; ) ) maar krijg in het gedownload be stand niet gevonden wat voor iets de bot wil hebben.
En mijn PC is over de zeik gegaan door het downloaden van een powerpoint viewer (de officiele van MS) copy/past werk niet mee... DA HORROR.
Zit anders wel veel tijd in dat verhaal hoor. De twitter accounts zijn al in november gestart, en voor zover ik weet kun je niet backdaten. Dit is niet een studenten projectje wat in een avondje in elkaar gestort is. Alleen jammer dat de bot niet zo intelligent is als het verhaal. Beetje als oude text adventures.. "Go north"... "sorry there is a tree in the way, try an other direction. You a on a road.. you can go 2 ways" "go south" "sorry there is a tree in the way, try an other direction. You a on a road.. you can go 2 ways"quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:49 schreef Woelwater het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoeveel mensen er nog meer afgehaakt zijn nadat bleek dat al die moeite enkel is voor het oplossen van een door iemand anders verzonnen verhaaltje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |