SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door kree op 23-03-2014 22:11:39 ]Do what you love, love what you do!
Die bot is een beetje gevoelig, kun je het beste storyteller even mailen hij kan het fixenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:59 schreef 913nn het volgende:
Volgens mij doet de bot idd niks meer want ik krijg ook geen reactie op mijn oplossing.
Klopt die bot werkt af en toe niet lekker.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Ik heb inmiddels ook een tweede map met bestanden. Waarscheinlijk weet ik ook het antwoord op de bijbehorende vraag, maar de bot & storyteller reageren al enkele uren niet meer op mail... morgen maar weer eens kijken of ik verder kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door 913nn op 24-03-2014 23:06:17 ]
Ik denk het nietquote:Op maandag 24 maart 2014 20:11 schreef leuk_he het volgende:
Volgens mij moet je een open dropbox vinden. Maar juist omdat dropbox zo onveilig als de neten is heb ik dat juist vermeden. Hoe herken je een dropbox public folder?
Omdat ik veel te moeilijk deed. Ik had de juiste naam, maar blijkbaar reageerde de bot daar niet goed op. Dus ging ik een nivo dieper de boel uitspitten... te moeilijk dus.quote:
Toe nou!quote:Op zondag 23 maart 2014 11:09 schreef DeStoryteller het volgende:
Als laatste, ik maak vandaag of morgen wat meer bekend over wie ik ben en wie de challenge heeft ontwikkeld.
In het mapje onderzoek kun je het antwoord wel vinden. Het is voor de hand liggend wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:18 schreef leuk_he het volgende:
[..]
Omdat ik veel te moeilijk deed. Ik had de juiste naam, maar blijkbaar reageerde de bot daar niet goed op. Dus ging ik een nivo dieper de boel uitspitten... te moeilijk dus.
Nu heb ik het wachtwoord, (niet zo moeilijk met mijn nickname ; ) ) maar krijg in het gedownload be stand niet gevonden wat voor iets de bot wil hebben.
En mijn PC is over de zeik gegaan door het downloaden van een powerpoint viewer (de officiele van MS) copy/past werk niet mee... DA HORROR.
Zit anders wel veel tijd in dat verhaal hoor. De twitter accounts zijn al in november gestart, en voor zover ik weet kun je niet backdaten. Dit is niet een studenten projectje wat in een avondje in elkaar gestort is. Alleen jammer dat de bot niet zo intelligent is als het verhaal. Beetje als oude text adventures.. "Go north"... "sorry there is a tree in the way, try an other direction. You a on a road.. you can go 2 ways" "go south" "sorry there is a tree in the way, try an other direction. You a on a road.. you can go 2 ways"quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:49 schreef Woelwater het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoeveel mensen er nog meer afgehaakt zijn nadat bleek dat al die moeite enkel is voor het oplossen van een door iemand anders verzonnen verhaaltje.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:20 schreef 913nn het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niet wie het nou is maar heb wel verschillende ideeën waaronder een hosting bedrijf.Heb je misschien een lijstje met mogelijke bedrijven die erachter zouden kunnen zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet natuurlijk niet of het zo is maar ik dacht dat het misschien wel één van deze zouden kunnen zijn omdat ik daar op een of andere manier bij uitkwam tijdens mijn zoektochtquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:51 schreef niewaar het volgende:
[..]
Heb je misschien een lijstje met mogelijke bedrijven die erachter zouden kunnen zitten?
[ Bericht 0% gewijzigd door 913nn op 26-03-2014 17:37:15 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik denk dat de organisatie Reasonnet is.
E. Gardner ?
[ Bericht 47% gewijzigd door 913nn op 27-03-2014 01:26:06 ]
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:34 schreef 913nn het volgende:
Het blog in de opdracht staat in de amazon cloud, onlogisch als de opdrachtgever zelf een hosting provider is. (een ander groot bedrijf kan wel, want hosting van een professionele site is vele, vele malen duurder dan een goedkoop account op amazon)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik denk dat de organisatie Reasonnet is.
E. Gardner ?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:21 schreef DeStoryteller het volgende:
Hallo allemaal,
ik wou jullie even een heads-up geven. Later vandaag gaat het tweede hoofdstuk van start. Je krijgt automatisch weer een nieuwe mail van ADD5txx
Groet,
Storyteller
We wachten nog steeds.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:09 schreef DeStoryteller het volgende:
Als laatste, ik maak vandaag of morgen wat meer bekend over wie ik ben en wie de challenge heeft ontwikkeld.
Het ging er meer om wie je bent en wie de challenge heeft ontwikkeld. Daar wordt nu over gespeculeerd terwijl je het de 23e of 24e bekend zou maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:58 schreef DeStoryteller het volgende:
Woelwater: Ik ga de hoofdstukken versneld uitrollen, alle antwoorden komen dan ook sneller naar voren. Als dat niet snel genoeg is, stuur mij een mail en dan probeer ik je vragen persoonlijk te beantwoorden .
En aangezien ie dat niet heeft gedaan, is het iemand die zijn afspraken niet na komt. Het is dus de regering!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:03 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Het ging er meer om wie je bent en wie de challenge heeft ontwikkeld. Daar wordt nu over gespeculeerd terwijl je het de 23e of 24e bekend zou maken.
Dit dus. En ik begrijp sowieso niet waarom iemand dagenlang of wellicht wekenlang aan de leiband wil lopen van onbekende personen of organisaties met duistere (maar ongetwijfeld mede commerciële) motieven. Dan heb je toch wel een te grote kuddeschaapfactor. Een challenge is leuk, maar alleen als je die volledig zelfstandig en in je eigen tempo aan kunt pakken, zonder daarbij in welke vorm dan ook afhankelijk te zijn van externe entiteiten die de zaak zitten te sturen en te traineren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:03 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Het ging er meer om wie je bent en wie de challenge heeft ontwikkeld. Daar wordt nu over gespeculeerd terwijl je het de 23e of 24e bekend zou maken.
Nee, de te hacken server(ip nummer) moet een username/password hebben, en dat ik me nog niet gelukt. De 1024 bit hashes hebben uiteraard niet zoveel zin zonder context.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit,
Nog een paar dingen geprobeerd maar ik kom er niet uit
[ Bericht 17% gewijzigd door kree op 30-03-2014 21:28:12 ]Do what you love, love what you do!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk eigenlijk in dezelfde richting als waarin kree denkt: eens zien of ik uit die hashes een private key file kan bouwen voor inloggen op de server
[ Bericht 0% gewijzigd door Ai_KaRaMBa op 31-03-2014 10:07:34 ]
Je bedoeld dat je add5txx hebt gemailt om te starten? Als het goed is krijg je een mega.co.nz link van 'm om het bestand te downloaden.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:24 schreef darkmond het volgende:
Ik heb gemaild. Er is me een automatische mail gestuurd, maar waar is dat bestand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |