Ook daar is TS zo achterlijk om te geloven dat dit een slim idee is...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:36 schreef EdVe het volgende:
de Tweakers zijn er nu ook mee bezig. In samenspraak met tweakers en VNUVacaturemedia enzo..
Ah kijk, daarom werd dit topic dus weer geopend.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:36 schreef EdVe het volgende:
de Tweakers zijn er nu ook mee bezig. In samenspraak met tweakers en VNUVacaturemedia enzo..
Nee, dit keer niet, hoewel CS inderdaad o.a. verantwoordelijk waren voor de challenges van de Nationale Politie. De partij die er wel voor verantwoordelijk is laat voldoende steekjes vallen om ze te kunnen identificeren, alleen werken ze klaarblijkelijk in opdracht van een andere partij.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:26 schreef Dikkeh het volgende:
Ik denk dat Certified Secure hier achter zit
Je krijgt de regels gaandeweg toegestuurd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:29 schreef Lt.Surge het volgende:
Is alles toegestaan? Of bv. geen Blackhat? Leuk dit!
Het 'probleem' is dat men een minder gebruikelijke opzet voor de challenge hanteert. Het is namelijk een Alternate Reality Game, waarbij de spelers een verhaal doorlopen, gemanaged door een 'puppet master' (hier: story teller); daarnaast is het gangbaar om als PM geen direct contact met de spelers te hebben, wat betekent dat de manier waarop je je ARG wereldkundig maakt (trailhead, hier de TS) ook onderdeel is van het 'verhaal', wat hier tot verwarring leidt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:13 schreef hmmmz het volgende:
Ja, de privacy is gewaarborgd; wij van wc eend...![]()
Zeg gewoon waar het om gaat in plaats van een verhaaltje over een usb stick te verzinnen en er een spannende 'challenge' van te maken
qftquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
Te slecht ditprachtige guerrilla marketing hoor, volgende keer alleen wat beter organiseren.
kom je denk ik maar op één manier achterquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:10 schreef kree het volgende:
Dit kun je ook oplossen als je niet nerd bent?
Nou, een tip zou welkom zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:18 schreef Lt.Surge het volgende:
en loop je vast, kun je wellicht hier vragen, misschien dat een andere persoon je een tip kan geven om je op weg te helpen.
Inderdaad. Ik ben te moeilijk bezig denk ik.quote:
Zat ik ook al te doen idd, maar met 4000 passwords/seconde schiet het niet echt op.. Alle password bestanden al gedownload, maar daar zat de juiste dus ook al niet tussen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben te moeilijk bezig denk ik.
Bruten heeft niet veel zin vrees ik, iemand was al bezig op pagina 2 zonder succes, en ik zit nu bij de L met een max 15 character lentgh. Ik dacht ik ga wel SE'en, maarja, persoon heeft die stick gevonden, dus kom je ook niet verder mee..
Wat missen we..behalve de juiste mindset lmao
Ik ga gewoon character voor character afquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:53 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Zat ik ook al te doen idd, maar met 4000 passwords/seconde schiet het niet echt op.. Alle password bestanden al gedownload, maar daar zat de juiste dus ook al niet tussen.
Tip voor het begin, kijk in dat Tweakers topic. Uit 1 van de posts, kun je een begin halen!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:54 schreef kree het volgende:
Nou ik heb het bestandje ook binnen, het idee is wel grappig ben alleen bang dat ik niet ver kom, maar wie weet.
data.(niks)
Ok dan
Heb tot 4 karakters gebrute-forced met alle leters, cijfers en symbolen, 5 karakters enkel met lower caps en daarna gaat het te lang duren.. Bij het bestand openen in kladblok of wordpad kom ik wel "pass" tegen, maar daar houdt het een beetje op voor me. Ben maar een leek zonder ict ervaring, dus die 2e challenge zal ook wel niets worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ga gewoon character voor character afHEX vinden lukte me niet 1-2-3 helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |