quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:14 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb nog niet gestemd, en ik ga ook niet stemmen ook.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:14 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb nog niet gestemd, en ik ga ook niet stemmen ook.
Volgens mij vind ik alleen Sweet Dream te pruimen, vanwege baslijn en ritme.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:19 schreef LeBeau het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me tot een aantal recente posts in deze reeks eigenlijk realiseerde hoe tof ik een aantal nummers van Beyoncé vind. JULLIE HAAT VOED MIJ, HOMO'S.![]()
Dit is goed. Op de barricade!quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:19 schreef LeBeau het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me tot een aantal recente posts in deze reeks eigenlijk realiseerde hoe tof ik een aantal nummers van Beyoncé vind. JULLIE HAAT VOED MIJ, HOMO'S.![]()
Maar... Listen. Goed, het is geschreven voor de film versie, maar wat ben je nou voor musical homo?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij vind ik alleen Sweet Dream te pruimen, vanwege baslijn en ritme.
Je weet direct wat het is, heteronerd!quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:28 schreef Luigi het volgende:
Haha ging het nou gewoon even over magic? Stelletje homonerds!!.
Jarenlang gespeeld he. Ooit!quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je weet direct wat het is, heteronerd!
Ik zou hem doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:07 schreef Dirk het volgende:
Sorry Beau, ik wou een leuk plaatje zoeken, maar ik lanceer 'm nu vast. Omdat je me boze DM's stuurt!
Edit:
Zo, nu met nerd:
[ afbeelding ].
"De" film versie? Gaat dit over Showgirls? Of nee, Dreamgirls!quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:31 schreef LeBeau het volgende:
Maar... Listen. Goed, het is geschreven voor de film versie, maar wat ben je nou voor musical homo?![]()
Even dan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:37 schreef Dirk het volgende:
Er is zo'n hele grappige Vine van dat 'Listen'. Wacht!
Tja, 'tis een musical met negerinnen, die zingen dingen in een negerinnen stijl. Dat krijg je nou eenmaal, met die hele kerk/gospel cultuur waar 99% van de zwarte Amerikaanse zangeressen uit voortkomt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:35 schreef Dirk het volgende:
[..]
"De" film versie? Gaat dit over Showgirls? Of nee, Dreamgirls!
Sorry, die heb ik op dvd gekocht vanuit zo'n aanbiedingenbak (how bad can it be?) maar daar kon ik ook echt niks mee. En maar bruuuuuuuuullen die wijven. Je zal zo'n kut thuis op de bank hebben zitten, zeg.. "AAAAAND I AAAAAAAM TE......" *klats* Klap met een koekenpan op je kop. Even nu eens twee tellen je bek dicht houden, schreeuwkip.
Ok ik moest lachen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:39 schreef Dirk het volgende:
Dit is 'm: http://vinescope.com/beyonce-has-her-off-days-too-528.html
Zo zing ik ook mee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:39 schreef Dirk het volgende:
Dit is 'm: http://vinescope.com/beyonce-has-her-off-days-too-528.html
Da's prima, die negerinnen moeten vooral blijven brullen en toonladderen, maar dan wel lekker in hun eigen tijd en niet in de mijne.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:39 schreef LeBeau het volgende:
Tja, 'tis een musical met negerinnen, die zingen dingen in een negerinnen stijl. Dat krijg je nou eenmaal, met die hele kerk/gospel cultuur waar 99% van de zwarte Amerikaanse zangeressen uit voortkomt.
Dus da's een beetje alsof je een varken in huis neemt, en dan klaagt dattie alles onderschijt. Dat had je aan kunnen zien komen.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:28 schreef Luigi het volgende:
Haha ging het nou gewoon even over magic? Stelletje homonerds!!.
Film? Musical? Ik mis iets.....quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar... Listen. Goed, het is geschreven voor de film versie, maar wat ben je nou voor musical homo?![]()
Ik vind Single ladies grappig. Punt. Daar stopt het ook meteen. En inmiddels gewoonweg irritant vanwege overkill.quote:En mensen die Crazy In Love en Single Ladies niet te pruimen vinden vertrouw ik niet.
Ik ga zo.quote:
Ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:42 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik ga zo.
Is het heel fout om op iemand te stemmen, omdat-ie homo is en er best lekker uitziet?
EEEEEEEEEEEEEEEEEEW!quote:
Ligt eraan of er in het partijprogramma staat dat ie gaat neuken met zijn stemmers.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:42 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik ga zo.
Is het heel fout om op iemand te stemmen, omdat-ie homo is en er best lekker uitziet?
Qua bedrijf wellicht. Dat weet ik niet. Maar niet qua smaak. Ik vind Pepsi niet zo lekker en als ik weet dat ze dat hebben dan bestel ik iets andrs dan cola.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enz.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Teleurgestelde Burgers natuurlijk!!!!quote:
O die. Die komt naar Nederland. Niet mijn soort musical.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:45 schreef Dirk het volgende:
[..]
Samenvatting:
[ afbeelding ]
WaaaaaaAAAAAAAAAAAAaaaaaAAAAAAAAaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHhhhhhh.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:45 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind trouwens dat de nieuwe clip van Jennifer Lopez in het vorige topique niet genoeg aandacht kreeg.
[ afbeelding ]MehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enz.God created gays so fat chicks could have friends.
Een schaap!quote:
Oh, ja, ik vind het ook niet echt wat, maar die clip is 1 grote parade van lekker mannenvlees.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jennifer Lopez bedoel ik dan.
Geluid uit en in een loopje?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh, ja, ik vind het ook niet echt wat, maar die clip is 1 grote parade van lekker mannenvlees.
Schaap = beh.quote:
Dan wil ik ook wel een orgie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh, ja, ik vind het ook niet echt wat, maar die clip is 1 grote parade van lekker mannenvlees.
De barricadeurquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Qua bedrijf wellicht. Dat weet ik niet. Maar niet qua smaak. Ik vind Pepsi niet zo lekker en als ik weet dat ze dat hebben dan bestel ik iets andrs dan cola.
Ja, daarom weet ik ook dat dat heul niet waar isquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Schaap = beh.
Geit = meh.
Zou toch verwachten dat iemand van het platteland z'n boerderij dieren beter zou kennen...
Ik zie een rood kruisje, daar maak ik me dan weer druk omquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:49 schreef Dirk het volgende:
[..]
De barricadeur. die hier gearresteerd wordt door iemand met het Coca-Cola op de broek geborduurd maakt zich ongetwijfeld ook erg druk over de smaak van diverse colamerken.
[ afbeelding ]
I'M WORKING ON IT!quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie een rood kruisje, daar maak ik me dan weer druk om
You. Better. WERRRRRRK!quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, daarom weet ik ook dat dat heul niet waar is
Ghetto spelling!quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
Nee, WERK! Zonder T. Als in Work op z'n Rupaul's.
Wordt ie nou agressief weggesleept of tegen zichzelf beschermd? Ik haal t er niet uit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:52 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus. Lekker man, Coca-Cola..
quote:
http://americablog.com/20(...)rights-advocate.htmlquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Wordt ie nou agressief weggesleept of tegen zichzelf beschermd? Ik haal t er niet uit.
Bovendien,w ellicht heeft ie Adidas schoenen aan.... zou ik ook dat boycotten
*flikkert blikje weg* Zucht, ik mag ook niks meer......quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:56 schreef Dirk het volgende:
[..]
http://americablog.com/20(...)rights-advocate.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Toch maar weer 3ESquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*flikkert blikje weg* Zucht, ik mag ook niks meer......
Hahaha. Oh jee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:57 schreef Ang3l het volgende:
*flikkert blikje weg* Zucht, ik mag ook niks meer......
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mag ik weten hoe oud je bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Facebook. Apple. Need I go on?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:58 schreef wonderer het volgende:
Coca Cola had toch ook een appje waarmee je blikjes kon bedrukken, maar woorden als "gay" werden gefiltered?
Yep.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:58 schreef wonderer het volgende:
Coca Cola had toch ook een appje waarmee je blikjes kon bedrukken, maar woorden als "gay" werden gefiltered?
Vooral dat tekstje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:02 schreef Dirk het volgende:
[..]
Yep.
[ afbeelding ]
Ze zijn sowieso continu omgeven door anti-gay schandalen.
Nee, ik ben nog steeds vals.quote:
Precies. Want een berg suiker opgelost in water is belangrijker dan mensenrechten van jongeren in verweggielanden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:02 schreef LeBeau het volgende:
Als ik moet kiezen tussen het verraden van mijn mede-homo's en het drinken van Pepsi, dan kunnen jullie allemaal de Goelag in.
Facebook toch ook? Met verwijderen van filmpjes en dergelijke?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:02 schreef Dirk het volgende:
[..]
Yep.
[ afbeelding ]
Die tekst erboven maakt het nóg erger.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:02 schreef Dirk het volgende:
[..]
Yep.
[ afbeelding ]
Zeker omdat het ook "gewoon" een voornaam is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Die tekst erboven maakt het nóg erger..
Gay?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeker omdat het ook "gewoon" een voornaam is.
En dan eierenontwijken *3xwoordwaarde*quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gay?
Da's verwarrend
"Hello, I'm Gay!"
Het verschil (ondanks dat ik wel vind dat je in de kern gelijk hebt, overigens) is dat Coca-Cola actief mensenrechten in de weg staat (een man met een logo op de broek die een vlagwapperaar aan de kant harkt en daarna een statement uitbrengen met de mededeling dat die homo zich nu eenmaal niet aan de regels hield) en Facebook dit passief doet, door bijvoorbeeld een filmpje van een ander niet te verwijderen. Toen we onlangs en masse op de bres sprongen om een hate page te laten verwijderen was deze overigens met een paar uur ook wél weg. Maar nogmaals, je hebt gelijk hoor. Ik zou het liefste willen stoppen met Facebook. Misschien doe ik dat binnenkort ook wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Facebook toch ook? Met verwijderen van filmpjes en dergelijke?
Ik snap dus ook niet precies deze bewuste barricade-boycot en dan bv wel doorgaan op facebook.
Wat is t verschil?
Ja nou staat jouw uitleg voor de mijnequote:Op woensdag 19 maart 2014 14:09 schreef Dirk het volgende:
[..]
Het verschil (ondanks dat ik wel vind dat je in de kern gelijk hebt, overigens) is dat Coca-Cola actief mensenrechten in de weg staat (een man met een logo op de broek die een vlagwapperaar aan de kant harkt en daarna een statement uitbrengen met de mededeling dat die homo zich nu eenmaal niet aan de regels hield) en Facebook dit passief doet, door bijvoorbeeld een filmpje van een ander niet te verwijderen. Toen we onlangs en masse op de bres sprongen om een hate page te laten verwijderen was deze overigens met een paar uur ook wél weg. Maar nogmaals, je hebt gelijk hoor. Ik zou het liefste willen stoppen met Facebook. Misschien doe ik dat binnenkort ook wel.
Het punt was niet dat ik Coca Cola belangrijker vind dan mensenrechten, maar dat ik nooit Pepsi zou drinken. De clue was dat Pepsi heel vies was, geïllustreerd door een hyperbolische vergelijking.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:04 schreef Dirk het volgende:
[..]
Precies. Want een berg suiker opgelost in water is belangrijker dan mensenrechten van jongeren in verweggielanden.
[ afbeelding ]
Weg met de Primark!quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het punt was niet dat ik Coca Cola belangrijker vind dan mensenrechten, maar dat ik nooit Pepsi zou drinken. De clue was dat Pepsi heel vies was, geïllustreerd door een hyperbolische vergelijking.
Als je alles waarbij de rechten van je medemens geschonden worden zou boycotten kan je trouwens vast zelf ook aardig wat dingen achterwegen laten. Want laten we eerlijk zijn: het gaat natuurlijk niet alleen om de homo's, of wel? Kinderarbeid enzo zijn ook geen problemen die je zomaar over het hoofd kunt zien.
Maar maar door kinderarbeid zijn de shirts van *insertkutketen* wel lekker goedkoop en rara welke groep daar graag koopt?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het punt was niet dat ik Coca Cola belangrijker vind dan mensenrechten, maar dat ik nooit Pepsi zou drinken. De clue was dat Pepsi heel vies was, geïllustreerd door een hyperbolische vergelijking.
Als je alles waarbij de rechten van je medemens geschonden worden zou boycotten kan je trouwens vast zelf ook aardig wat dingen achterwegen laten. Want laten we eerlijk zijn: het gaat natuurlijk niet alleen om de homo's, of wel? Kinderarbeid enzo zijn ook geen problemen die je zomaar over het hoofd kunt zien.
Alle beetjes helpen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:09 schreef Ang3l het volgende:
Wat ik overigens bedoel met mijn Facebook-voorbeeld is dat die OOK geregeld in het nieuws komt met niet zo'n gay-vriendelijke acties. Of Apple een hele tijd met de App-store. Ik snap dan ook de boycot selectie criteria niet, waarom iemand dan bv nog wel een facebook-rpofiel heeft of een iPhone.
Datzelfde vind ik overigens bij vegetariers ook hoor. "Zielig voor de beestjes". Maar dan wel gewoon leren riemen en schoenen dragen. Wordt dan veganist en sta 100% achter je doel. Ik vind t dan zo half-half en snap de keuzes niet zo.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar maar door kinderarbeid zijn de shirts van *insertkutketen* wel lekker goedkoop en rara welke groep daar graag koopt?
quote:
O, dus als Jillz iets antigays zou doen dan zou t ook niet erg zijn?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar maar door kinderarbeid zijn de shirts van *insertkutketen* wel lekker goedkoop en rara welke groep daar graag koopt?
Ik drink bier.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dus als Jillz iets antigays zou doen dan zou t ook niet erg zijn?
Ik ben dan te principieel om op die manier principieel te zijnquote:
Jij bent ook niet gayquote:
Hey, ieder z'n strijd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:11 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb liever dat mensen iets doen, dan niets omdat ze niet alles kunnen/willen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dan te principieel om op die manier principieel te zijn
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen iets doen, dan niets omdat ze niet alles kunnen/willen.
Ik steun gewoon vanuit m'n luie stoel Amnesty, sinds het begin van de Olympische spelen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:16 schreef Dirk het volgende:
Ik vertrouw erop dat de personen die zich om die dingen druk maken zich daarvoor inzetten. Niemand kan op de bres voor elke misstand. Choose your battles and you'll win the war.
Ook prima!quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik steun gewoon vanuit m'n luie stoel Amnesty, sinds het begin van de Olympische spelen.
Het ging me niet om de strijd. Daar moet je wel keuzes in maken, anders kom je nergens aan toe. Het hoeft echter niet altijd een strijd te zijn om een standpunt te maken. Bepaalde producten niet kopen kost geen tijd of energie; laat die Milka chocolade reep liggen en koop een product dat NIET door kinderslaven gemaakt is.quote:
Juist. Zoals anything-but-Coca-Cola.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:24 schreef LeBeau het volgende:
Het ging me niet om de strijd. Daar moet je wel keuzes in maken, anders kom je nergens aan toe. Het hoeft echter niet altijd een strijd te zijn om een standpunt te maken. Bepaalde producten niet kopen kost geen tijd of energie; laat die Milka chocolade reep liggen en koop een product dat NIET door kinderslaven gemaakt is.
Mjah, ik heb dus net ook m'n laatste blikje leeggedronken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:27 schreef Dirk het volgende:
[..]
Juist. Zoals anything-but-Coca-Cola..
Nee dat is bij mij ook wel van de to-do list verdwenen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:39 schreef wonderer het volgende:
Ik wil zo graag nog eens naar St petersburg deze zomer maar ik durf nietKut-Putin
Maar maar maar Rostik...quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is bij mij ook wel van de to-do list verdwenen.
Het is een specifieke reden dat ik daarheen wil, niet om de stad te bekijken of zo. Dat maakt het lastig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:41 schreef LeBeau het volgende:
Al zou je niet bang zijn, van toerisme profiteert Rusland natuurlijk gewoon direct, dus pomp je toeristen centjes maar lekker in een homo-vriendelijker land.
Er zijn ook niet-anti-gay arme burgers die profiteren van het snickers-reepje wat je bij hun standje koopt hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:41 schreef LeBeau het volgende:
Al zou je niet bang zijn, van toerisme profiteert Rusland natuurlijk gewoon direct, dus pomp je toeristen centjes maar lekker in een homo-vriendelijker land.
Die zullen er niet blij mee zijn. Ontevreden mensen zullen ook minder snel op de oorzaak van deze bullshit stemmen. Ofzo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn ook niet-anti-gay arme burgers die profiteren van het snickers-reepje wat je bij hun standje koopt hoor
Kan die reden niet naar jou toekomen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:42 schreef wonderer het volgende:
Het is een specifieke reden dat ik daarheen wil, niet om de stad te bekijken of zo. Dat maakt het lastig.
Nee, dat is slechts voorspel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:03 schreef Dirk het volgende:
Hahahaha! Ik kwam net (OP STATION BIJLMER!!!!.) de enige mocro ter wereld tegen waar ik het weleens mee gedaan heb (als orale sex telt als "het", tenminste).
.
Wat een onzinquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, dat is slechts voorspel.
Bijlmerplein volgens mij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:05 schreef Dirk het volgende:
w, weet jij een hakkenbar in dit winkelcentrum?. Of ergens waar ik sleutels kan laten bijmaken?
Dan is hij de enige BKB'er waar ik ooit voorspel mee gehad heb. #Flufmeisterquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, dat is slechts voorspel.
Heet dat hele kutwinkelcentrum niet zo?quote:
Dat beide ouders niet Etten-Leur schreeuwden zegquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:11 schreef Dirk het volgende:
[..]
Heet dat hele kutwinkelcentrum niet zo?.
Ik sta te wachten bij een geldautomaat. Komt er een kutkind aangelopen. Loopt achterstevoren VOL tegen me aan. Schrikt en roept: "woaaah" (en verder niks dus..). Beide ouders voelen ook de behoefte tot opvoeden niet. Loopt ze verder, heeft ze een K3 rugzak op.
Dus die heb ik toen afgepakt en ben weg gerend..
Station in je rug. Doorbanjeren, tot de splitsing, rechts kiezen, doorlopen en dan aan je rechts.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:11 schreef Dirk het volgende:
[..]
Heet dat hele kutwinkelcentrum niet zo?.
Ik sta te wachten bij een geldautomaat. Komt er een kutkind aangelopen. Loopt achterstevoren VOL tegen me aan. Schrikt en roept: "woaaah" (en verder niks dus..). Beide ouders voelen ook de behoefte tot opvoeden niet. Loopt ze verder, heeft ze een K3 rugzak op.
Dus die heb ik toen afgepakt en ben weg gerend..
Alleen als het Paul isquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:42 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik ga zo.
Ik las Beter Hoeren.quote:
Onze eigen tattookoning.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Alleen als het Paul is, dan is het echt fout.
Zal tijd worden, dat hoeren van tegenwoordig is maar matig.quote:
Is die nog verkiesbaar dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Alleen als het Paul is, dan is het echt fout.
En ze zijn er niet vandoor met hun zwarte geld?quote:
Ja precies, daarom vraag ik t ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die was toch klaar met de PVV?
Is iemand heb wel een keer in de kelder van de church tegengekomen of zo?quote:
Geen idee. In tegenstelling tot wat TMM denkt hoef ik niet op de hoogte te worden gehouden van iedere scheet die Paul laatquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is iemand heb wel een keer in de kelder van de church tegengekomen of zo?
Die gaat zeker voor de sneldrankquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:29 schreef Dirk het volgende:
Rolstoel Ria is er ook weer.
[ afbeelding ]
Ik vond het een debiel kind.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. In tegenstelling tot wat TMM denkt hoef ik niet op de hoogte te worden gehouden van iedere scheet die Paul laat
Ik ook. Net als.... ik ben z'n naam kwijt... dat kind wat hier ooit zat. Dinges. Dat joch uit Zuid-Amerika. He fuck hoe heet ie nou?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vond het een debiel kind.
Ik moest serieus even denken, maar nu weet ik het weer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Net als.... ik ben z'n naam kwijt... dat kind wat hier ooit zat. Dinges. Dat joch uit Zuid-Amerika. He fuck hoe heet ie nou?Die naar een inrichting ging en zo. Met al die sterke verhalen. Nou die.
En toch word ik elke keer op de hoogte gehouden van wat hij doet en Paul doet.
I, do not, care.
Cavalinho.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Dat kan ik dan weer niet velen, dat ik niet op de naam kom.
Ik weet alleen z'n naam (als in echte naam, als t waar is), maar niet zijn usernaam.
quote:
Het is al gelukt!quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Shopperhal zit vol met accuzaakjes
Kan ie niet in Rusland een partij oprichten of zo?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Eigen lijst 'Groep ter Linden' Ultra Rechts..
ECHT?!quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:35 schreef Peter het volgende:
Eigen lijst 'Groep ter Linden' Ultra Rechts..
Als Frans er toch niet was! Nou snap ik ook dat Ria daar geparkeerd stond. Er gaan geruchten he.... Arme Joopquote:
Hij gaat wel op de BARRICADEN vóór homo-emancipatiequote:
Nee, die man op de fotoquote:
VAN MIJN SLAAPKAMER, GRAAG!quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:40 schreef Peter het volgende:
Hij gaat wel op de BARRICADEN vóór homo-emancipatie. (Maar zet gelijk alle islamieten in 1 hoek..)
Ja netjes in de hoek, wachten tot ze een blowjobje mogen doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Hij gaat wel op de BARRICADEN vóór homo-emancipatie. (Maar zet gelijk alle islamieten in 1 hoek..)
Wat me dan weer wel opvalt is het pleiten voor "prachtige hindoe feesten", dus t is niet alle buitenlanders of andersgelovigen, maar specifiek 1 groep die hemt irriteert.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Is haram. Iz niet koeltoer!quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja netjes in de hoek, wachten tot ze een blowjobje mogen doen.
Is het een BKB'er?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:42 schreef Dirk het volgende:
[..]
Die heet Tūrk, denk ik. Zijn zoon is leuk!.
.
En hij wil ondernemers die met Israël handelen belonen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat me dan weer wel opvalt is het pleiten voor "prachtige hindoe feesten", dus t is niet alle buitenlanders of andersgelovigen, maar specifiek 1 groep die hemt irriteert.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:43 schreef Peter het volgende:
[..]
En hij wil ondernemers die met Israël handelen belonen.
Ik wist het ook niet meer, maar ik móet er dan achter komen anders blijf ik erover nadenken. Dus google. En dan heb je het wel in twee seconden.quote:
If onlyquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:01 schreef Dirk het volgende:
[..]
Kan die reden niet naar jou toekomen?.
Nope, sorry, ik ben hier net een weekquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:05 schreef Dirk het volgende:
w, weet jij een hakkenbar in dit winkelcentrum?. Of ergens waar ik sleutels kan laten bijmaken?
Zeg sorry!!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:22 schreef wonderer het volgende:
Ik wou het topic niet doodmaken, hoor...
Purper had daar een liedje over. Was erg grappig maar ik weet niet meer hoe het heet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:37 schreef Dirk het volgende:
Na Beyoncé wordt er hier nu Mariah CareeeeeEEEEEEEEeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYyyyy gedraaid.
Dat zou me echt m'n polsen kosten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:37 schreef Dirk het volgende:
Na Beyoncé wordt er hier nu Mariah CareeeeeEEEEEEEEeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYyyyy gedraaid.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:39 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ze heeft wel glitter op haar gleuf hoor!!!!
Al is het in haar geval een woord en niet glanzende steentjes.
[ afbeelding ]
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:41 schreef Dirk het volgende:
Waarom moeten al die schreeuwhoeren toch zo nodig in een film?
Yup, met wisselende samenstelling. Frans Mulder is er vanaf het begin bij maar da's de enige. Bestaat al dertig jaar of zo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:40 schreef Dirk het volgende:
Wat is Purper? Klinkt als een cabaretgezelschap.
Ze willen aan-dacht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:41 schreef Dirk het volgende:
Waarom moeten al die schreeuwhoeren toch zo nodig in een film?
Echt?!quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:44 schreef wonderer het volgende:
Yup, met wisselende samenstelling. Frans Mulder is er vanaf het begin bij maar da's de enige. Bestaat al dertig jaar of zo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Purper_(cabaret)quote:
Wat een gekkig lichaam... en z'n onderbroek is een maatje te grootquote:
Gekkig lichaam?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat een gekkig lichaam... en z'n onderbroek is een maatje te groot
Hoi Uchizi.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:58 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
Gekkig lichaam?
Dit is nu juist het perfecte lichaam. Niet te veel/niet te weinig spieren.
Nee,ik zou hem zó doenquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:59 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hoi Uchizi.
Is hij niet wat te oud voor jou?.
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:11 schreef Dirk het volgende:
Ik ga richting de mocro's.
Veel plezier in de/met de kvrk, Ang3l.
(en de rest ook een fijne avond natuurlijk!.)
Dankjequote:Op woensdag 19 maart 2014 17:11 schreef Dirk het volgende:
Je doet erg lang met 1%quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:11 schreef Dirk het volgende:
Ik ga richting de mocro's.
Veel plezier in de/met de kvrk, Ang3l.
de meneer van gl ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:42 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik ga zo.
cavelinho ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Net als.... ik ben z'n naam kwijt... dat kind wat hier ooit zat. Dinges. Dat joch uit Zuid-Amerika. He fuck hoe heet ie nou?Die naar een inrichting ging en zo. Met al die sterke verhalen. Nou die.
En toch word ik elke keer op de hoogte gehouden van wat hij doet en Paul doet.
I, do not, care.
ja jullie krijgen nuland en wij geffen erbijquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik mag niet stemmen ivm herindeling, pas in november
Ik zag je nietquote:
Ja! Dat was ik niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:25 schreef Cosmo. het volgende:
Ik zag je niettenzij je een oranje sweatshirt aan had en niet lijkt op hoe ik denk dat je lijkt.
Beter, anders had je grijs haar terwijl je gezicht er jong uitzag.quote:
Zo afgeleefd/doorleefd ben ik nu ook weer niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:28 schreef Cosmo. het volgende:
Beter, anders had je grijs haar terwijl je gezicht er jong uitzag.
wordt het ook herhaald ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:07 schreef Karelzegt het volgende:
Wie heeft Adam En Eva gister gekeken? Vooral je mening over die snikkel wil ik weten
Ja, volgens mij op zondag of maandag. HET kwam niet zo heel vaak in beeld....vraag me af wrom?quote:
Omdat er een mannelijke regisseur is die alleen de vrouwtjes volledig naakt in beeld brengt? Ook het geneuk was niet in beeld..quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:12 schreef Karelzegt het volgende:
[..]
Ja, volgens mij op zondag of maandag. HET kwam niet zo heel vaak in beeld....vraag me af wrom?
Be-lache-lijk. Arme jongenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:37 schreef Dirk het volgende:
Aaargghhhhhhhh, dit vind ik HEEL erg. Want beetje herkenbaar..
http://feministing.com/20(...)rigger-for-bullying/
OP DE BARRICADE!!!!!!!!! Lekker met je My Little Pony naar school als je dat wil. Kutschool..
Die school moet dicht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:41 schreef Dirk het volgende:
Ik wou die school al gaan mailen, maar zijn familie vraagt om dat niet te doen omdat ze al zoveel hatemail ontvangen!.
Het menneke heeft een FB page om hem te supporten: https://m.facebook.com/SupportForGrayson?id=802941746401612&_rdr
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:54 schreef Dirk het volgende:
[..]
Bart, ga lekker Coca-Cola drinken met Ireen Wüst ofzo!
Die gozer was zo trots op zijn leuter dat het echt genant werdquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:07 schreef Karelzegt het volgende:
Wie heeft Adam En Eva gister gekeken? Vooral je mening over die snikkel wil ik weten
Je bent voorzitter?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:33 schreef Dave het volgende:
Hallo, ik was vanochtend de eerste bij het stemlokaal. Doei.
Geen selfie?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:33 schreef Dave het volgende:
Hallo, ik was vanochtend de eerste bij het stemlokaal. Doei.
Als het lastig is, kan het later ook wel hoor. Ik zit hier nog wel even (hoop ik)quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:56 schreef Dirk het volgende:
wonderer, hoe laat wilde je lunchen? Ik heb echt een beetje chaosdagen, maar er valt wellicht een mouw aan te passen.
Ja, d'r moet wat in.quote:
Dat ook. Ik drink eigenlijk geen koffie maar ben zo duf dat ik het sterk overweeg.quote:
Mijn vader dronk nooit koffie dus ik heb koffie leren associeren met mijn moeder. Ik vind koffiedrinkende mannen nog steeds een beetje verwijfdquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Echte mannen drinken koffie ja?!
Ipv dat ze op die school het pesten aanpakken gaan ze dan de eventuele triggers verbieden. Nee DAT is goed handelenquote:
O was dat die aflevering met Maarten en zijn grote penis, en die Nanda en Cherry en die andere meneer met kleine penis? Da's dan toevallig die ene die ik als test heb gekeken. Genant programmaquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gozer was zo trots op zijn leuter dat het echt genant werd
Ik had gisteren wij Wagamama (waarom ga ik nog naar die arrogante tent?!) weer een heerlijke ikiquote:
weer een heerlijke ikiquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
(waarom ga ik nog naar die arrogante tent?!)
Yup. En het eten zelf is lekker. En t zit tussen de Paradiso en Melkweg in.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
weer een heerlijke iki
Daarom dus
Bagels&wraps die ernaast zit is stukken beter.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yup. En het eten zelf is lekker. En t zit tussen de Paradiso en Melkweg in.
Alleen t concept en t personeel is behooooooooooorlijk arrogant.
Nooit gevondenquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bagels&wraps die ernaast zit is stukken beter.
Vandaag is barricade photoshoot dag hier (eigenlijk een paar dagen geleden al, maar vandaag reshoots van bepaalde delen) en dan moet ik ze straks presenteren aan dequote:Op donderdag 20 maart 2014 09:37 schreef wonderer het volgende:
Als het lastig is, kan het later ook wel hoor. Ik zit hier nog wel even (hoop ik)
Dit!quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Dat is als korte rokjes verbieden omdat je dan misschien betast of aangerand kan worden, ipv aanranders aanpakken
De kvrk was leuk. Had ze al eens gezien, maar nu was er een dikke lichtshow bij (da's wat lastig op een festival).quote:
Geeft niks, doen we het gewoon een andere keer. Geef maar een gil.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:12 schreef Dirk het volgende:
[..]
Vandaag is barricade photoshoot dag hier (eigenlijk een paar dagen geleden al, maar vandaag reshoots van bepaalde delen) en dan moet ik ze straks presenteren aan de. directie uit Berlijn
..
.
Daarom een beetje gestressed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |