quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:14 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb nog niet gestemd, en ik ga ook niet stemmen ook.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:14 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb nog niet gestemd, en ik ga ook niet stemmen ook.
Volgens mij vind ik alleen Sweet Dream te pruimen, vanwege baslijn en ritme.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:19 schreef LeBeau het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me tot een aantal recente posts in deze reeks eigenlijk realiseerde hoe tof ik een aantal nummers van Beyoncé vind. JULLIE HAAT VOED MIJ, HOMO'S.![]()
Dit is goed. Op de barricade!quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:19 schreef LeBeau het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me tot een aantal recente posts in deze reeks eigenlijk realiseerde hoe tof ik een aantal nummers van Beyoncé vind. JULLIE HAAT VOED MIJ, HOMO'S.![]()
Maar... Listen. Goed, het is geschreven voor de film versie, maar wat ben je nou voor musical homo?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij vind ik alleen Sweet Dream te pruimen, vanwege baslijn en ritme.
Je weet direct wat het is, heteronerd!quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:28 schreef Luigi het volgende:
Haha ging het nou gewoon even over magic? Stelletje homonerds!!.
Jarenlang gespeeld he. Ooit!quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je weet direct wat het is, heteronerd!
Ik zou hem doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:07 schreef Dirk het volgende:
Sorry Beau, ik wou een leuk plaatje zoeken, maar ik lanceer 'm nu vast. Omdat je me boze DM's stuurt!
Edit:
Zo, nu met nerd:
[ afbeelding ].
"De" film versie? Gaat dit over Showgirls? Of nee, Dreamgirls!quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:31 schreef LeBeau het volgende:
Maar... Listen. Goed, het is geschreven voor de film versie, maar wat ben je nou voor musical homo?![]()
Even dan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:37 schreef Dirk het volgende:
Er is zo'n hele grappige Vine van dat 'Listen'. Wacht!
Tja, 'tis een musical met negerinnen, die zingen dingen in een negerinnen stijl. Dat krijg je nou eenmaal, met die hele kerk/gospel cultuur waar 99% van de zwarte Amerikaanse zangeressen uit voortkomt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:35 schreef Dirk het volgende:
[..]
"De" film versie? Gaat dit over Showgirls? Of nee, Dreamgirls!
Sorry, die heb ik op dvd gekocht vanuit zo'n aanbiedingenbak (how bad can it be?) maar daar kon ik ook echt niks mee. En maar bruuuuuuuuullen die wijven. Je zal zo'n kut thuis op de bank hebben zitten, zeg.. "AAAAAND I AAAAAAAM TE......" *klats* Klap met een koekenpan op je kop. Even nu eens twee tellen je bek dicht houden, schreeuwkip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |