Het leek ons een leuk idee om de bandleden een leuk & origineel afscheidscadeau te geven, aangezien die jongens een beetje depri worden van de pogingen om het te maken, maar toch niet de acceptatie krijgen die ze gehoopt hadden.
Nou zitten we met een probleem, wat is nou origneel, betaalbaar en zullen ze waarderen?
Tot nu toe hebben wij het volgende kunnen bedenken:
Ik ben er van overtuigt dat er wel wat goede ideeen uit de creatieve breinen van de Fok!kers kan komen.
Bij voorbaat dank voor de ideeen
[Dit bericht is gewijzigd door smoking2000 op 11-10-2002 20:13]
quote:Dat lijkt me geen optie, is alleen dan iets voor Def P het is de bedoeling dat iedereen in de band er wat aan heeft
Op vrijdag 11 oktober 2002 20:17 schreef Vampier het volgende:
een parodie op de Nederhop en vooral op grondlegger.
quote:haha yeahh sure..
Op maandag 14 oktober 2002 16:29 schreef VerbodenAppel het volgende:
Iedereen op Fok! een tientje inleggen zodat we een nr. 1 hit voor ze kunnen kopen ?
top40 manipuleren is niet leuk !!
quote:--- Off-topic geneuzel ---
Op vrijdag 11 oktober 2002 20:32 schreef Frits het volgende:
Jammer dat ze gaan stoppen, vorige zaterdag was het echt feest in het kasteel met die gasten!!
WTF??? was jij daar ook bij? Leuk, nog meer alphenaren op Fok!
--- Off-topic geneuzel ---
Back on-topic:
Parodie lijkt me een goed plan.
De reden waarom Def P + Beatbusters het gewenste succes niet hebben gekregen, is omdat de singles die ze uit hebben gebracht niet echt representatief zijn voor de rest van hun nummers IMHO.
quote:offtopic/
Op vrijdag 11 oktober 2002 20:32 schreef Frits het volgende:
Jammer dat ze gaan stoppen, vorige zaterdag was het echt feest in het kasteel met die gasten!!
Heb jij toevallig op Ashram gezeten?
quote:Stem ik ook voor, hebben wij er ook nog wat aan
Op maandag 14 oktober 2002 15:52 schreef DeF2K het volgende:
een goed gevulde blunt
quote:Daar ben ik ook blij mee, maar tot dan meoten we het even met Def P + BB doen, en ik heb helaas nog geen nieuwe ideen gehoord, weet er echt niemand iets leuks???
Op maandag 14 oktober 2002 17:18 schreef Thomas B. het volgende:[..]
[...]
MAAR: volgend jaar januari komt de nieuwe OP-cd uit 'Tegenstrijd'.
* Thomas B. is weer blij!
quote:hmmm... is niet helemaal waar, want deze maand komt de ramp-sampler uit. Een cd helemaal vol met nieuwe muziek van artiesten van Ramp. Ook staan er een paar nummers van de OP op die het album niet gehaald hebben, zei Def P pas tegen me na een optreden van hem en de Beatbusters.
Op maandag 14 oktober 2002 17:57 schreef smoking2000 het volgende:[..]
Daar ben ik ook blij mee, maar tot dan meoten we het even met Def P + BB doen, en ik heb helaas nog geen nieuwe ideen gehoord, weet er echt niemand iets leuks???
Maar ja, die parodie lijkt me wel LoL, maar das wel veel werk...
En met een paar kratjes bier en een paar zakken wiet maak je ze blijer denk ik
quote:Helaas is dit onmogeljk, dit gaat tegen mijn principes in, bah extince & bah brainpower
Op woensdag 16 oktober 2002 21:13 schreef Vampier het volgende:
Geef ze de CD van Extince en zeg dat je Brain Power beter vindt
quote:Hey! dit is een origineel idee!
Op zaterdag 19 oktober 2002 02:54 schreef drugsgebruiker het volgende:
Een grote versierde wietplant... Met allemaal kleine pakjes met strikjes waarin vloei en tip zit.
Tot vanavond in Tivoli (Utrecht) allemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |