abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:56:26 #1
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137916892
Ik heb sinds september 2012 een vogelhuisje met camera hangen. De eerste tijd was er weinig actie, op een paar nieuwsgierige mezen na, maar dit voorjaar lijken ze er klaar voor :)

Een week of twee terug zat er steeds een koolmees in het huisje; alle wanden te bekloppen en stukjes van het invlieggat weg te halen. Eergisteren zat er 1 mees in het huisje, er kwam er een tweede in. Vechtpartij:

Zo zag het er nog wel gemoedelijk uit, maar na een tijdje uitpuffen gingen ze weer vrolijk verder met matten:

Uiteindelijk zijn beide koolmezen verdwenen uit het huisje :(
Maar gelukkig kwam er vrij snel een nieuwe vogel in:

De pimpelmees is nu vrij druk met het bouwen van een nestje. Hopelijk gaat ie ermee door...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137917046
Leuk! Bij mijn ouders zit er standaard een mezennestje in de ongebruikte brievenbus die naast de voordeur zit (bus staat nu aan straat, postbode blij).
Altijd lollig om te luisteren achter het deurtje, eitjes te tellen, sorry te zeggen tegen blazende koolmees als je per ongeluk het nestjekastje open maakte terwijl vader of moeder erop zat, minimeesjes in je hand houden O+ , tijdens het buitenspelen regelmatig een kwartiertje gaan zitten zodat pa en ma mees langs durfden te vliegen met eten voor de kids, katten binnen houden als de kleintjes vliegles kregen (helaas kostte dat meestal minimaal 2 meesjes :@ ) etc.

Een keer hadden we een supermees! Een of andere idioot had de brievenbus aan straat niet gezien en propte de folders in het mezenhuis :( Waar kleintjes in zaten! :o We vonden de folders op de grond voor de brievenbus, je zag in een hoekje nog de afdruk van de snavel. _O_ _O_ _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:13:21 #3
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137917325
:D

Ook zo mooi dat ze niet bang zijn. Op het werk zat er een nestje in zo'n paal van een fietsenstalling, waar dagelijks mensen lopen:
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 19 maart 2014 @ 19:26:09 #4
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_137934662
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:13 schreef matthijst het volgende:
:D

Ook zo mooi dat ze niet bang zijn. Op het werk zat er een nestje in zo'n paal van een fietsenstalling, waar dagelijks mensen lopen:
Omg!!!! Zooo schattig O+ O+

Geweldig, dit topic ga ik volgen! Super cute!
En die koolmezen _O- Moest toch wel lachen hoor.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_138932443
Er is hier een centraal nestkastjes topic voor.

F&F / [Centraal] Nestkastjes topic #3

Misschien leuk om dit topic te sluiten en daar verder te gaan.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')