SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. If not now, then when.
Dit was precies wat ik vorig jaar zomer dacht en sindsdien daaaaaamnquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. En je gaint toch muscle mass waardoor onderhoud ook stijgt en in return cutten makkelijker wordt. bulking4lyfe
Jij weet hombre.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dit was precies wat ik vorig jaar zomer dacht en sindsdien daaaaaamn
Drie bananen, kwark, amandelen en wss nog een shake denk ik. Jij?quote:
quote:
Is alleen wel overschat helaasquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. En je gaint toch muscle mass waardoor onderhoud ook stijgt en in return cutten makkelijker wordt. bulking4lyfe
Lol, yeah is niet heel veel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is alleen wel overschat helaasslechts 5-6kcal verbrand je per pond spiermassa in rust. Zie verwijzingen hier: http://www.builtlean.com/(...)calories/#fn-15496-1
goodbye gainsquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:50 schreef Drinky het volgende:
Fucking bussen. Bus die ik moest hebben kwam natuurlijk te vroeg dus kwartiertje naar station moeten sprinten met kk zware rugtas om de laatste bus te pakken. Heb weer genoeg crossfit voor de rest van het jaar gedaan
komt door haar vaginale spierquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die chick in de OP heeft wel een fucked up arch though.
Mjah als je genoeg eet om die paar honderd calorieën die je verbrand met cardio te compenseren zijn je gains veilig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sinds ik las/gehoord heb dat Andrey (die goos uit de OP) elk weekend 10km rent geloof ik niet meer in cardio kills gains, dus ik blijf ook gerust doorfietsen ipv een brommertje aan te schaffen.
cardio is gewoon een handige manier om in de cut te "cheaten". Op mijn workout days kan ik zo toch 3k kcal naar binnen schuiven, rest days 2100, net anderhalve maaltijdquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sinds ik las/gehoord heb dat Andrey (die goos uit de OP) elk weekend 10km rent geloof ik niet meer in cardio kills gains, dus ik blijf ook gerust doorfietsen ipv een brommertje aan te schaffen.
Juist.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah als je genoeg eet om die paar honderd calorieën die je verbrand met cardio te compenseren zijn je gains veilig.
Gewoon 2500 kcal per dag doen dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
cardio is gewoon een handige manier om in de cut te "cheaten". Op mijn workout days kan ik zo toch 3k kcal naar binnen schuiven, rest days 2100, net anderhalve maaltijd
goed "wtf" moment was dat ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahaha.Je hebt die link gelezen lulz.
cashewnoten ongezouten roastedquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De lekkerste amandelen zijn sws die van de LIDL in die blauwe alu blikjes: "Alesto Californian Almonds roasted and salted".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |