SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Die rechter zou ik theorie zwanger kunnen zijn. Anders doet ze geen slobbertrui aan voor een sexy foto shoot![]()
Na de eerste 100 zilveren tenues heb ik 45k gemaakt, netjes hoor, had ik niet verwacht. River Plate shirt ging voor 8k weg en die 2 van Sounders van 5 en 8k![]()
Dit is voor mij de Ierse Ibrahimovic. Heeft de CPU helemaal zoek gespeeldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:06 schreef DutchSL het volgende:
Dit was wel een baasje tijdens het winnen van die Ieren cup:
[ afbeelding ]
Hij speelde beter dan McGeady
Maarja, stelde ook niks voor dat CPU niveau![]()
![]()
Ik heb mij een Italiaans (budget) team gemaakt, wat is die Ibarbo toch een beest
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Nieuw gezicht hier? Laat je team eens zien?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb mij een Italiaans (budget) team gemaakt, wat is die Ibarbo toch een beest![]()
![]()
Ehh ik heb twee teamsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nieuw gezicht hier? Laat je team eens zien?
Wil je de Serie A of de Russische Liga
Allebeiquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ehh ik heb twee teams
Wil je de Serie A of de Russische Liga![]()
![]()
Download Puush en je had ze allebei al kunnen laten zien in de tijd dat je dit berichtje schreef.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ehh ik heb twee teams
Wil je de Serie A of de Russische Liga![]()
De watquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Download Puush en je had ze allebei al kunnen laten zien in de tijd dat je dit berichtje schreef.![]()
![]()
ItaliaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[ afbeelding ]
ItaliaVolgende keer, doe control + 4 en dan kan je de sectie selecteren die je wil laten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond Sau overigens echt heel erg slecht. Ook voor de LM en RM zijn betere opties die ook niet duur zijn. Caceres is ook ruk en Abate is een stuk minder dan bijvoorbeeld Konko.![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
[ afbeelding ]
ItaliaJe backs zijn sowieso de beste uit de Serie A, misschien vind je Konko fijner trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ibarbo is gewoon baas, als je die niet in een team doet, ben je gewoon dom
Hamsik is ook goed.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
[ afbeelding ]
ItaliaDit is geen Italiaans team maar een Serie A team gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
ItaliaPacehoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
![]()
En dan op LB heb ik Criscito , maar ik utiliseer een latop dus selecteren is aids
En op RM heb ik ook Dzudszak
Nee hoor, geeft niet. Ik raad je aan om de spitsen opnieuw te kopen, maar dan met hunter kaartjes. Dan worden ze nog iets sneller.quote:![]()
In de verdediging snap ik dat sowieso wel, al is het maar om de strijd wat eerlijker te maken als je tegen Ibarbo en Aubameyang moet. Dan is er misschien nog wat tegen te doenquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hehe laten we het daar op houdenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
In de verdediging snap ik dat sowieso wel, al is het maar om de strijd wat eerlijker te maken als je tegen Ibarbo en Aubameyang moet. Dan is er misschien nog wat tegen te doen![]()
Waarom zou je zoveel coins neer leggen voor een keeper of back? Dat vind ik toch altijd wel heel zondequote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:31 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand TOTY Neuer/Lahm al geprobeerd? Meningen?![]()
En ik zit er ook nog aan te denken om een (budget) Bundesliga team te maken
Ben het idd met je eens dat TOTY Neuer wel errrug duur is voor een keeper..
Misschien laat hij geen enkele bal door oid
GRAAG VERWIJDEREN![]()
TOTY Lahm vond ik gewoon minder dan Piszczzczczczscek en TOTY Neuer viel niet echt op.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:31 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand TOTY Neuer/Lahm al geprobeerd? Meningen?
Gewoon Piszczccz ehh die Pool op RB en probeer SIF Leno op doel.![]()
TOTY lahm was wel een koning met slidings. echter geen 500K waard, walker of piszvlek doet het net zo goed.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1 meter 83 en 75 strength... Dat is echt waardeloos. Hij heeft de stats van een back. Die kerel hoort niet CB te staan.quote:![]()
Is Leno goed ja?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
TOTY Lahm vond ik gewoon minder dan Piszczzczczczscek en TOTY Neuer viel niet echt op.
Gewoon Piszczccz ehh die Pool op RB en probeer SIF Leno op doel.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Even groot als Thiago Silva & 92 jumping..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
1 meter 83 en 75 strength... Dat is echt waardeloos. Hij heeft de stats van een back. Die kerel hoort niet CB te staan.
Dit jaar niet gehad en vorig jaar was hij RB, maar in FUT 12 vond ik hem echt goed (toen nog BBVA).![]()
Ik kijk wel naar stats (heading bijvoorbeeld) en in mindere mate naar pace.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:42 schreef esox83 het volgende:
stats kijk ik niet naar, maar hij doet ze werk als cb goed
Als ze hun werk maar goed vind ik het prima idd
Vorig jaar was hij toch ook een back?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
1 meter 83 en 75 strength... Dat is echt waardeloos. Hij heeft de stats van een back. Die kerel hoort niet CB te staan.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Vorig jaar was hij ook best goed. Maar om hem dit jaar met Thiago Silva te vergelijken...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Even groot als Thiago Silva.
Dit jaar niet gehad en vorig jaar was hij RB, maar in FUT 12 vond ik hem echt goed (toen nog BBVA).Natuurlijk is Thiago Silva een klein ventje maar zijn stats zijn wel echt een stuk beter.
![]()
Jij hebt het over zijn lengte.. hij is even groot als Thiago Silva en heeft iets betere jumping. NIF Silva is voor mij na Santana de beste CB als het op scoren uit corners aan komt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij ook best goed. Maar om hem dit jaar met Thiago Silva te vergelijken...Natuurlijk is Thiago Silva een klein ventje maar zijn stats zijn wel echt een stuk beter.
Hij zal reuze mee vallen in de lucht.
Sowieso al die aids in dit spel van CB's die kopduels verliezen komt 99 van de 100 keer door konko positionering, niet door lengte of sprongkracht.
En daar tegenover staat dat hij weliswaar niet de sterkste CB is, maar hij is wel heel wendbaar en is sterk aan de bal. Zie Tim die hier altijd klaagt over Chiellini's balaanname, dat zal met een Caceres een stuk beter gaan.![]()
DS2 zit er nog een verborgen pareltje tussen voordat ze op de TP gaan![]()
of iemand anders die er verstand van heeft natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Daarom Llorentequote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij hebt het over zijn lengte.. hij is even groot als Thiago Silva en heeft iets betere jumping. NIF Silva is voor mij na Santana de beste CB als het op scoren uit corners aan komt.
Hij zal reuze mee vallen in de lucht.
Sowieso al die aids in dit spel van CB's die kopduels verliezen komt 99 van de 100 keer door konko positionering, niet door lengte of sprongkracht.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:48 schreef FCsuarez het volgende:
DS2 zit er nog een verborgen pareltje tussen voordat ze op de TP gaan![]()
of iemand anders die er verstand van heeft natuurlijkMLS spelers zou ik bewaren tot de MLS cup straks in de zomerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
MLS Cup is net geweest ?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
MLS spelers zou ik bewaren tot de MLS cup straks in de zomer![]()
Daehli, Hines en Duke, de rest is niet zoveel waard. Ik begin me elke keer af te vragen waarom ik nog bronze packs koop omdat de prijzen zo laag zijn.![]()
Maar ik heb bijna alle CBs in de Serie A gebruikt en Caceres komt na Chiellini, Benatia, Ogbonna, Barzagli, IF Bonucci....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van de spelers met basis chemistry kaart heb ik alleen Juan Jesus en Tomovic gebruikt.![]()
Er zijn er ieder jaar wel 2. De grote MLS cup is altijd pas in juliquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb ook alle serie a cb gehad maar vergelijken is lastig, eerste uit een pack was Mexes in het begin die kopte er zoveel veel corners in, maar daarna is dat gepatcht natuurlijk![]()
Jup, leuk verhaal om te vertellen inderdaad. Die punch line op het einde maakt het echt legendarisch!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:01 schreef Hoogstaande het volgende:
KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt.
Deze hier al langs gekomen? Bazenverhaal!![]()
thnxquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Daehli, Hines en Duke, de rest is niet zoveel waard. Ik begin me elke keer af te vragen waarom ik nog bronze packs koop omdat de prijzen zo laag zijn.de rest gaat dus voor 150c op de TP,
ben alleen nog geen leven 53 scheelt gewoon 30 plaatsen
thnx was ik alweer vergeten, en de kroaten natuurlijk voor de WK openingquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
MLS spelers zou ik bewaren tot de MLS cup straks in de zomer
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kan iemand je wel giften geloof ik?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
thnxde rest gaat dus voor 150c op de TP,
ben alleen nog geen leven 53 scheelt gewoon 30 plaatsen
[..]
thnx was ik alweer vergeten, en de kroaten natuurlijk voor de WK opening![]()
Zo lang heb ik het nog nooit volgehoudenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn er ieder jaar wel 2. De grote MLS cup is altijd pas in julien dit jaar is er een WK.
![]()
Iemand hier zei laatst dat van Ginkel alweer een tijdje speelde, maar hij zegt nu zelf dat hij vrijdag pas weer zijn 1e wedstrijd speelt bij U21.![]()
Hmm dat is waar jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zo lang heb ik het nog nooit volgehoudenen dit jaar is er een WK.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thad was dat, maar die zei alleen dat hij alweer een tijdje fit was. Maar niet fit genoeg om al wedstrijden te spelen dus.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:24 schreef DutchSL het volgende:
Iemand hier zei laatst dat van Ginkel alweer een tijdje speelde, maar hij zegt nu zelf dat hij vrijdag pas weer zijn 1e wedstrijd speelt bij U21.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha leuk gezegd jaquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ze zeiden net dat Huntelaar in vorm is en dat klopt, want hij heeft deze week een IF.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thad was dat, maar die zei alleen dat hij alweer een tijdje fit was. Maar niet fit genoeg om al wedstrijden te spelen dus.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij is niet meer geblesseerd hoor. Speelt bij de jeugd mee.![]()
gna gna goede grapquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:33 schreef DuTank het volgende:
Ze zeiden net dat Huntelaar in vorm is en dat klopt, want hij heeft deze week een IF.![]()
ok ds2quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:33 schreef DuTank het volgende:
Ze zeiden net dat Huntelaar in vorm is en dat klopt, want hij heeft deze week een IF.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ohquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zal nog eens een keer iets voor je regelenquote:
trainen, spelen. Hij deed iig mee met de jeugd en traint ook met de A selectie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:24 schreef DutchSL het volgende:
Iemand hier zei laatst dat van Ginkel alweer een tijdje speelde, maar hij zegt nu zelf dat hij vrijdag pas weer zijn 1e wedstrijd speelt bij U21.
Niet zo bijdehand doen kutje![]()
Ik zing hier al de hele avond: Dutank is een geweldige ventquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een keer iets voor je regelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry dat ik niet begrijp dat je trainen bedoelt als je spelen schrijft, echt sorry.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
trainen, spelen. Hij deed iig mee met de jeugd en traint ook met de A selectie.
Niet zo bijdehand doen kutje![]()
hahahquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zing hier al de hele avond: Dutank is een geweldige vent![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je ook iets voor mij regelen? Een vriendin bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een keer iets voor je regelen![]()
Alleen Thaise..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je ook iets voor mij regelen? Een vriendin bijvoorbeeld.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Awwwwquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je ook iets voor mij regelen? Een vriendin bijvoorbeeld.![]()
![]()
If benzema is tering goed
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
kutprogrammaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kijk adam zoekt eva. Ze is goed geschorenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
nice third inform TIF caulkerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:16 schreef Maver24 het volgende:
Gratis Free goldpack uit een premium pakje is ook leuk
[ afbeelding ]![]()
Vandaag weeral kut-pakketje.. :-(quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:16 schreef Maver24 het volgende:
Gratis Free goldpack uit een premium pakje is ook leuk
[ afbeelding ]
-Nooit IF
- Nooit speler die ik zocht
-Nooit goede spelet (op Rooney na)
en toch al ruim 150.000 coins uitgegeven aan packs..![]()
![]()
maar 150.000 coins uitgegeven hebben aan packsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:18 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Vandaag weeral kut-pakketje.. :-(
-Nooit IF
- Nooit speler die ik zocht
-Nooit goede spelet (op Rooney na)
en toch al ruim 150.000 coins uitgegeven aan packs..![]()
om een TIF caulker uit een free pack te halen moet je het minsten x20 doen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En heel veel fifa punten kopen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar 150.000 coins uitgegeven hebben aan packs![]()
om een TIF caulker uit een free pack te halen moet je het minsten x20 doen.![]()
Of handel/glitch je coins bij elkaar....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:22 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Fifa puntenKoop gewoon coins en koop daarmee pakketjes..
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
you're a god damn genius.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:22 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Fifa puntenKoop gewoon coins en koop daarmee pakketjes..
#FreeTrapz![]()
Elk mens is wel ergens aan verslaafd. Ik aan nicotine bijvoorbeeld. Maver aan FUT pakketjes openen.
fypquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:29 schreef DuTank het volgende:
Elk mens is wel ergens aan verslaafd. Ik aan nicotine bijvoorbeeld. Maver en DS2 aan FUT pakketjes openen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik aan bronze packs openen. O shit te laatquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:29 schreef DuTank het volgende:
Elk mens is wel ergens aan verslaafd. Ik aan nicotine bijvoorbeeld. Maver aan FUT pakketjes openen.![]()
oke komt hij dan. wat is je team ?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:26 schreef meneerfiets het volgende:
Ben toch tevreden met team, al ben ik vandaag weer knullig gedegradeerd
iemand trouwens nog een spits waar je mee gespeeld MOET hebben ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Quagliarellaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oke komt hij dan. wat is je team ?
iemand trouwens nog een spits waar je mee gespeeld MOET hebben ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:31 schreef meneerfiets het volgende:
Sint-Patricks-day50k aan verspilt en ik had F*cking Van Buyten
![]()
Sheppardquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iemand trouwens nog een spits waar je mee gespeeld MOET hebben ?![]()
Jackson is ook dit jaar weer erg goed imo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iemand trouwens nog een spits waar je mee gespeeld MOET hebben ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hmm misschien maar eens proberen danquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jackson is ook dit jaar weer erg goed imo.![]()
gaat wel om 433 (4) dus kan wel in 1 spits systeem neem ik aan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kan prima ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hmm misschien maar eens proberen dan![]()
gaat wel om 433 (4) dus kan wel in 1 spits systeem neem ik aan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
TOTY Ramos en Silva verkocht (voor te veel) beiden binnen een paar uur, terwijl ze al weken gelist waren en beiden niet verkochten.
Iniesta ging ook pas een paar dagen geleden.
Heb nu weer 3 miljoen, jammer dat de coins flink minder waard zijn geworden. Nog maar 6 euro per 100k op mmoga, weet iemand wat het in het weekend was ?![]()
jammer dat hij zo lastig hybrid met blaszykowski op rechtsquote:
#FreeTrapz![]()
in 433 (4)? nee joh, Kuba RW en Pissie op RB en ze hebben verder geen links nodig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jammer dat hij zo lastig hybrid met blaszykowski op rechts
Al is Gundogan er tussen ook leuk.![]()
ja doelde ook meer op de links van jacksonquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
in 433 (4)? nee joh, Kuba RW en Pissie op RB en ze hebben verder geen links nodig.
Al is Gundogan er tussen ook leuk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja doelde ook meer op de links van jackson
Of Braziliaanse keeper met Dante (of Santana gr gr) CB.
Variantjes met Pepe zijn ook wel makkelijk te bedenken.
Of met Matuidi als je IF Mangala LB zet en meer defensieve kracht wil.![]()
kwam ook al op varela, djuricic of john uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of Braziliaanse keeper met Dante (of Santana gr gr) CB.
Variantjes met Pepe zijn ook wel makkelijk te bedenken.
varela lijkt het te winnen (want beste schot)
daar achter nog even zoeken wat het gaat worden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
6,40 volgens mij.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:36 schreef DutchSL het volgende:
Heb nu weer 3 miljoen, jammer dat de coins flink minder waard zijn geworden. Nog maar 6 euro per 100k op mmoga, weet iemand wat het in het weekend was ?
Marktplaats paupers zijn ook ergerlijk![]()
![]()
IF Benteke.. ik wil em tof vinden maar niks lukt. Hij scoort wel zn goaltje maar hij is nooit in beweging, traag .. ik weet het niet. Wel elke keer in een 1 spitsen formatie geprobeerd... toch nog maar eens in 4222 doen of iemand nog heldere ideeën? en anders maar weer in de uitverkoop.![]()
Misschien maar "gewoon" Danny vervangen met Ronaldo in mijn Portugezen team
Wel veel tax kwijt als ik hem weer verkoop, maar goed.![]()
Sturridge ernaast.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:06 schreef m25 het volgende:
IF Benteke.. ik wil em tof vinden maar niks lukt. Hij scoort wel zn goaltje maar hij is nooit in beweging, traag .. ik weet het niet. Wel elke keer in een 1 spitsen formatie geprobeerd... toch nog maar eens in 4222 doen of iemand nog heldere ideeën? en anders maar weer in de uitverkoop.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doe dan Guarin, passen is best wel heel belangrijk op die positie. Kun je ook andere Inter CB nemen.quote:
[ Bericht 7% gewijzigd door DutchSL op 18-03-2014 22:19:40 ]![]()
Ik vind hem echt geniaal goed in 433(3). Altijd op de goede plek en echt nog een stuk beter dan de originele kaartquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:06 schreef m25 het volgende:
IF Benteke.. ik wil em tof vinden maar niks lukt. Hij scoort wel zn goaltje maar hij is nooit in beweging, traag .. ik weet het niet. Wel elke keer in een 1 spitsen formatie geprobeerd... toch nog maar eens in 4222 doen of iemand nog heldere ideeën? en anders maar weer in de uitverkoop.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
volgend seizoen maar naar vitesse sturenquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kalas
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kieft is zo boos
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heeft die een andere emotie dan verveeld/geirriteerd joh? Vind hem de laatste tijd echt de Nederlandse *dat wijf van Twilight*.quote:![]()
Kan ook echt niet gewoon die Mancini![]()
Als ik voorzitter was zou ik zo iemand direct ontslaan als hij er zo bij gaat zitten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, hij vindt alles "vermoeiend". Maar als er daadwerkelijk iets te zeiken is heeft hij vaak wel een mooie rantquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heeft die een andere emotie dan verveeld/geirriteerd joh? Vind hem de laatste tijd echt de Nederlandse *dat wijf van Twilight*.
Zoals net dus, over Mancini
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Erger dan dat politiehondentrainer-pak van Huub?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Kan ook echt niet gewoon die Mancini![]()
Als ik voorzitter was zou ik zo iemand direct ontslaan als hij er zo bij gaat zitten.![]()
GIng niet over zijn kleding. Hij zat met zijn poten omhoog bijna de hele wedstrijd op de bank. Hij had nog net geen hand in zijn broek als Al Bundy.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Erger dan dat politiehondentrainer-pak van Huub?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Depay, Willems/Aanholt, Van Rhijn, Rekikquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Waar zijn de zilver experts? Ik ga 50k in dit team steken, wie kan ik het beste halen?
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Emnes in de spits.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Waar zijn de zilver experts? Ik ga 50k in dit team steken, wie kan ik het beste halen?
[ afbeelding ]![]()
Sowieso Depay. Verdediging Aanholt - Rekik - Bruma/Zanka - Van Rhijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Van Dijk kan ook nog als je Henriksen en Holla draait. Vilhena kan ook nog op het middenveld.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Depay, Willems/Aanholt, Van Rhijn, Rekikquote:Boëtius.....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso Depay. Verdediging Aanholt - Rekik - Bruma/Zanka - Van Rhijn
Van Dijk kan ook nog als je Henriksen en Holla draait. Vilhena kan ook nog op het middenveld.
Ok Depay is al binnen. Tussen Zanka en Bruma zit niet zoveel verschil?
Emnes laat ik even zitten, houd het even Eredivisie.![]()
Depay is de beste silver LW uit het spel johquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Boëtius.....
Emnes laat ik even zitten, houd het even Eredivisie.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Boëtius.....
Emnes laat ik even zitten, houd het even Eredivisie.![]()
![]()
Ok ik heb v. Aanholt, Rekik, Bruma, v. Rhijn en Depay. Heb nog 30k over nu. Zit even te kijken maar volgens mij is die Emnes te kijken maar volgens mij is dat niet echt een 433 speler. Ik haal Vilhena ook wel even. Dan heb ik nog 25k over...
Of zal ik het daar gewoon bij laten?![]()
Nou ik ben er definitief klaar mee.. gewoon weer aguero met reus en nani voorin.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt geniaal goed in 433(3). Altijd op de goede plek en echt nog een stuk beter dan de originele kaart![]()
Denk niet dat je dan nog echt wat kan upgraden. VIlhena is wel fijn wellicht om een mer dynamische speler te hebben naast Holla. Henriksen is meer hetzelfde type. Maar dat is net wat je zelf wil..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Ok ik heb v. Aanholt, Rekik, Bruma, v. Rhijn en Depay. Heb nog 30k over nu. Zit even te kijken maar volgens mij is die Emnes te kijken maar volgens mij is dat niet echt een 433 speler. Ik haal Vilhena ook wel even. Dan heb ik nog 25k over...
Of zal ik het daar gewoon bij laten?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beerens is wel echt veel beter. Met zijn geniale 5* weak foot ookquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een CR7 Smleno'en werkt ook niet echt, dacht er eentje te hebben voor onder de 2.2 miljoen.. mooi niet dus![]()
![]()
die editquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb niet veel met dit team gespeeld maar Beerens deed het toen wel goed volgens mij.
Zo ziet het er nu uit.
[ afbeelding ]
Misschien haal ik van Dijk ook nog wel, zijn stats zien er wel wat beter uit dan die van Bruma.
edit: binnen 4 minuten ben ik zilvere teams al zat... wat een zaad spel is dit zeg.
Je moet ook niet Vilhena erin hebben, die vond ik echt prut.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die deed het prima. Maar in de 4e minuut kreeg ik alweer zo'n kut doelpunt. Een dwarrelschot van 30 meter of zo. Bij goud heeft de keeper hem gewoon altijd... Met zilver kan je gewoon vanaf overal schieten, de bal kan er altijd in gaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
die edit
Je moet ook niet Vilhena erin hebben, die vond ik echt prut.
Stond dus binnen 4 minuten met 0-1 achter. Gelukkig stond het 20 minuten later alweer 3-1... Gaat nergens over dit.![]()
Ik heb mijn bet verloren door die laatste goalquote:
Wat een slotfase..
E: o je had hem al als puush
En een gemiste penalty![]()
Hopen op een IF Schweinsteiger morgen. die zal wel heel duur worden denk ik.
Straks denk ik al de TOTW leak op twitter, even in de gaten houden![]()
Seasons![]()
Ik kom alleen maar tegen Ronaldo's en Ribery's. Vaak weggespeeld, divisie maakt geen zak uit.
En dan speel je cups of singles en dan win je 75%. Wat een spel zeg![]()
![]()
Het is toch zo dat je in seasons gewoon maar random aan iemand gekoppeld wordt? Dus als jij in divisie 10 zit, kan je iemand van divisie 1 treffen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:28 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Seasons![]()
Ik kom alleen maar tegen Ronaldo's en Ribery's. Vaak weggespeeld, divisie maakt geen zak uit.
En dan speel je cups of singles en dan win je 75%. Wat een spel zeg
Ik heb er anders geen verklaring voor. Echt niet normaal hoor soms.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is toch zo dat je in seasons gewoon maar random aan iemand gekoppeld wordt? Dus als jij in divisie 10 zit, kan je iemand van divisie 1 treffen?![]()
1 divisie hoger of lager volgens mij nooit meer en het is ook wel duidelijk te merken dat het niveau gemiddeld steeds hoger komt te liggen. Ik heb in divisie 5 echt mijn plafond nu wel bereikt...quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is toch zo dat je in seasons gewoon maar random aan iemand gekoppeld wordt? Dus als jij in divisie 10 zit, kan je iemand van divisie 1 treffen?
En mensen met Ronaldo of Ribery hoeven nog niet in divisie 1 te zitten of überhaupt goed te zijn.
[ Bericht 11% gewijzigd door DutchSL op 19-03-2014 01:49:09 ]![]()
IF Stokes even opgepikt voor 130k en IF Gunning voor 58.5k.. ik heb ze er wat enthousiast opgezet voor 155k en 75k. Nu ga ik slapen![]()
![]()
Vaak zijn mensen met Ronaldo vaak gewoon slecht. Ze kunnen goed traden of hebben er veel geld in gestoken. Fifa kunnen ze vaak niet zo goed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
1 divisie hoger of lager volgens mij nooit meer en het is ook wel duidelijk te merken dat het niveau gemiddeld steeds hoger komt te liggen. Ik heb in divisie 5 echt mijn plafond nu wel bereikt...
En mensen met Ronaldo of Ribery hoeven nog niet in divisie 1 te zitten of überhaupt goed te zijn.![]()
twitter:BoarChuz twitterde op woensdag 19-03-2014 om 02:47:16Alright, I'm up. Here's the full TOTW27 @Matt_Widz http://t.co/XUMsN1dER1 reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zet dan ook Bakkali op RWquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb niet veel met dit team gespeeld maar Beerens deed het toen wel goed volgens mij.
Zo ziet het er nu uit.
[ afbeelding ]
Misschien haal ik van Dijk ook nog wel, zijn stats zien er wel wat beter uit dan die van Bruma.
edit: binnen 4 minuten ben ik zilvere teams al zat... wat een zaad spel is dit zeg.
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
De Kos!!!!!!![]()
![]()
eindelijk een full franse IF team bazig![]()
(op de keeper na dan want daar komt natuurlijk gewoon cech)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die kan wel eens heel duur gaan worden denk ikquote:Op woensdag 19 maart 2014 07:50 schreef FCsuarez het volgende:
De Kos!!!!!!![]()
![]()
eindelijk een full franse IF team bazig![]()
(op de keeper na dan want daar komt natuurlijk gewoon cech)
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Biabiany ! ken je hem?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iemand trouwens nog een spits waar je mee gespeeld MOET hebben ?![]()
Net gisteren IF Godin gehaald
Vandaag een half jaar samen met mn vriendin
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Wow...dit is een post met nogal wat ups en downsquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:06 schreef el-blanchito het volgende:
Net gisteren IF Godin gehaald
Vandaag een half jaar samen met mn vriendin
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
DS2, weet niet of je deze al hebt: pull net een Labrin met guardian chem uit een pack
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Als ik op zoek was naar een RW had ik dat wel gezegd hequote:![]()
moet die biabiany niet, 3*WF, not enough ! mirallas en blaszykowski is de naam
#FreeTrapz![]()
Dat weet je bestquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is er dan zo goed aan hem?
Ik wil het uit zijn mond horenquote:
En btw: ik vind hem helemaal niet goed. Verre van zelfs.
[ Bericht 4% gewijzigd door PrideoftheSouth op 19-03-2014 09:19:38 ]NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Echt helemaal niks trekt me aan die speler. Als ik hem tegen krijg, is het altijd zo'n mongooltje die over de flank om heel mijn verdediging heen rent om vervolgens een voorzetje te geven. 0 skill.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil het uit zijn mond horen
En btw: ik vind hem helemaal niet goed. Verre van zelfs.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Echt helemaal niks trekt me aan die speler. Als ik hem tegen krijg, is het altijd zo'n mongooltje die over de flank om heel mijn verdediging heen rent om vervolgens een voorzetje te geven.
Of van die mannetjes die doen alsof ze opbouwen: de back inspelen, die de bal zo hard mogelijk straks langs de zijlijn peert (langs je buitenste middenvelder en back), om er dan met Biabanaan (copyright Lindgren) achteraan te hollen
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Die heb ik inderdaad al genoteerd.. ik moet de lijst nog wel updaten. Wel grappig dat er in dat plaatje van het TOTW ook spelers zitten met chem style.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
DS2, weet niet of je deze al hebt: pull net een Labrin met guardian chem uit een pack
IF Gunning en IF Stokes zijn trouwens verkocht, precies 30k winst zonder dat ik veel hoefde te doen![]()
![]()
Ik heb zelf totaal geen speelplanquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ja
Of van die mannetjes die doen alsof ze opbouwen: de back inspelen, die de bal zo hard mogelijk straks langs de zijlijn peert (langs je buitenste middenvelder en back), om er dan met Biabanaan (copyright Lindgren) achteraan te hollen. Ik speel maar een beetje een vrije speler aan en probeer zo uiteindelijk bij de goal te komen. Als echt helemaal niks lukt, dan is het wel een LB+Y en crosses sweatfest
Gisteren weer een druppel die de emmer deed overlopen.
Halve finale van die silver cup. Ik ben zeker niet minder dan de tegenstander, maar kom 3x op achterstand. Ik kom 3x terug en dan dik in blessuretijd een hele simpele terugspeelbal op mijn keeper die ik de bal weer hard naar voren laat trappen, maar ipv dat hij dat doet gaat hij de bal eerst aannemen en die springt dan drie meter van zijn voet uiteraard recht voor de neus voor een vijandige spits
Neig weer naar alles verkopen toe en definitief te stoppen met dit spel, maar die coins zijn ook geen kut meer waard (5,80 bij mmoga, 5,90 bij futstore). En vanavond zal de verslaving vast weer toe slaan![]()
![]()
skill is overrated.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Echt helemaal niks trekt me aan die speler. Als ik hem tegen krijg, is het altijd zo'n mongooltje die over de flank om heel mijn verdediging heen rent om vervolgens een voorzetje te geven. 0 skill.
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Doe gewoon een 3 millies pack opening.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:38 schreef DutchSL het volgende:
Gisteren weer een druppel die de emmer deed overlopen.
Halve finale van die silver cup. Ik ben zeker niet minder dan de tegenstander, maar kom 3x op achterstand. Ik kom 3x terug en dan dik in blessuretijd een hele simpele terugspeelbal op mijn keeper die ik de bal weer hard naar voren laat trappen, maar ipv dat hij dat doet gaat hij de bal eerst aannemen en die springt dan drie meter van zijn voet uiteraard recht voor de neus voor een vijandige spits
Neig weer naar alles verkopen toe en definitief te stoppen met dit spel, maar die coins zijn ook geen kut meer waard (5,80 bij mmoga, 5,90 bij futstore). En vanavond zal de verslaving vast weer toe slaanRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Klopt, en jammer dat het spel zo bewust wordt gemaakt. Om de noobs ook een kans te geven.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wil een team met (oud)Ajacieden. Formatie 4-1-2-1-2 (2). Zlatan heb ik als 1 van de spitsen al. Iemand zin om mee te puzzelen?🍆![]()
gister anders wel de enige manier om die high pressure sletjes af te stoppen. met walker (ik voel me frank de boer) openen op de andere kant el shaa (ik voel me dennis bergkamp) om die rennende bloedhonden maar voorbij te komenquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ja
Of van die mannetjes die doen alsof ze opbouwen: de back inspelen, die de bal zo hard mogelijk straks langs de zijlijn peert (langs je buitenste middenvelder en back), om er dan met Biabanaan (copyright Lindgren) achteraan te hollenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij bent fucking goed volgens mij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
gister anders wel de enige manier om die high pressure sletjes af te stoppen. met walker (ik voel me frank de boer) openen op de andere kant el shaa (ik voel me dennis bergkamp) om die rennende bloedhonden maar voorbij te komenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dat denk ik nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent fucking goed volgens mij.
@johnboy, gaat in ieder geval niet lukken met zlatan full chemPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jawel, Toivonen erachter ofzo, dat is ook een jood.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat denk ik niet
@johnboy, gaat in ieder geval niet lukken met zlatan full chem
Wel hoor, gewoon Maxwell LM, Cvitargentijn ST en van Rhijn CAM -> Ibra heeft full chem..quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat denk ik niet
@johnboy, gaat in ieder geval niet lukken met zlatan full chem![]()
Alle credits voor Zlatan in je team direct weer vernaggelen door er Toivonen weg te zettenquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jawel, Toivonen erachter ofzo, dat is ook een jood.
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Of de familie Ayewquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jawel, Toivonen erachter ofzo, dat is ook een jood.![]()
Kwam ook niet heel ver idd met het team. Kwam aardig in de buurt door Zlatan als cm te maken, Maar dat ga ik ook weer niet doen. Oud ajax idee de prullenbak weer in.🍆![]()
doe dan i.p.v. zlatan IF huntelaarquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:51 schreef Johnbon het volgende:
Kwam ook niet heel ver idd met het team. Kwam aardig in de buurt door Zlatan als cm te maken, Maar dat ga ik ook weer niet doen. Oud ajax idee de prullenbak weer in.
#FreeTrapz![]()
Dan klopt me Teamnaam #DaretoZlatan niet meer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
doe dan i.p.v. zlatan IF huntelaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🍆![]()
Zijn te veel verspreid over verschillende competities.. Dus dat schiet niet echt opquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:51 schreef Johnbon het volgende:
Kwam ook niet heel ver idd met het team. Kwam aardig in de buurt door Zlatan als cm te maken, Maar dat ga ik ook weer niet doen. Oud ajax idee de prullenbak weer in.
Toch kan het echt welquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:51 schreef Johnbon het volgende:
Denk aan spelers als Cvitanich en Rosenberg..
Nee, een goed team kan niet.![]()
Haha goede edit. Toch bedankt voor t mee denken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toch kan het echt wel
Nee, een goed team kan niet.🍆![]()
Gewoon Legends gebruiken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toch kan het echt wel
Nee, een goed team kan niet.
Kluivert, Bergkamp en de BoerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:55 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Dan klopt me Teamnaam #DaretoZlatan niet meer.Je hebt echt ontelbaar veel opties. 442, 4222, 4321 zijn wel de makkelijkste formaties om iets mee te doen denk ik. Of 433 met Lavezzi ernaast en Matuidi erachter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze ben ik van plan te gaan bouwen. Dat ben ik al weken van plan, maar nog steeds niet gedaan
Sowieso waarom 1.5 miljoen aan Ibra uitgeven om hem in een kut team te zetten
Verzin dan alleen iets met Ibra + Suarez en zet er een goed team omheen als je zo nodig een Ajax getint team wilt.![]()
Ja ik speelde ook altijd al 4-2-2-2 met Zlatan. Soort gelijk team iets minder IF's. En Menez als CAM. Wou iets orgineels met Zlatan, maar helaas.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je hebt echt ontelbaar veel opties. 442, 4222, 4321 zijn wel de makkelijkste formaties om iets mee te doen denk ik. Of 433 met Lavezzi ernaast en Matuidi erachter.
[ afbeelding ]
Deze ben ik van plan te gaan bouwen. Dat ben ik al weken, maar nog steeds niet gedaan🍆![]()
Heb hem voor iets minder dan een miljoen gekocht. (Xbox) Tijd terug tijdens de crash. Maar alsnog heb je gelijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:59 schreef DutchSL het volgende:
Sowieso waarom 1.5 miljoen aan Ibra uitgeven om hem in een kut team te zetten
Verzin dan alleen iets met Ibra + Suarez en zet er een goed team omheen als je zo nodig een Ajax getint team wilt.🍆![]()
maak gewoon een oud ajax IF team. fuck chem fuck coins yolo
IF zlatan IF Suarez IF huntelaar IF sneijder IF vd Vaart oh wacht...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja je kunt echt alle kanten op. Het fijne is natuurlijk dat je altijd met gemak van formatie kan switchen. Dit hele team kun je bijna kopiëren naar een 442 team, maar dan Lavezzi en Nani (random BPL RM) ofzo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:00 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja ik speelde ook altijd al 4-2-2-2 met Zlatan. Soort gelijk team iets minder IF's. En Menez als CAM. Wou iets orgineels met Zlatan, maar helaas.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lavezzi - Ibra - Payet
Moutinho - Gonalons - Matuidi
Eliseu - Pepe - Silva - Mariano
Diego Lopez
433-5
Dit blijft het best spelende team dat ik heb gehad, kan Ibra als false 9 echt aanraden.![]()
Ik vind die false 9 zo onnatuurlijk, maar veel mensen zijn er hier laaiend overquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:11 schreef DutchSL het volgende:
Lavezzi - Ibra - Payet
Moutinho - Gonalons - Matuidi
Eliseu - Pepe - Silva - Mariano
Diego Lopez
433-5
Dit blijft het best spelende team dat ik heb gehad, kan Ibra als false 9 echt aanraden.
Ik heb er nu vier teams in gebouwd, drie speelden geweldig, eentje was kutquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind die false 9 zo onnatuurlijk, maar veel mensen zijn er hier laaiend over
Eerst die bovengenoemde met Ibra (had eerst een 4321 met Ibra en grotendeels dezelfde spelers, dat vond ik erg tegenvallen). Dat blijft toch wel de beste.
Deze was ook erg goed (mag ook wel voor die coins)
SIF Pedro - IF Benzema - Payet
TOTY Iniesta - Xabi Alonso - SIF Matuidi
IF Luis - TOTY Ramos - TOTY Silva - Mariano
Sirigu
Deze was kut:
UP Jese - Benzema - Ben Arfa
IF Modric - De Rossi - UP Pogba
Alba - Ogbonna - IF Bonucci - Konko
Marchetti
En nu heb ik (lekker origineel) een standaard BPL team dat weer erg fijn speelt de eerste wedstrijden.
Schurrle - Jovetic -Arnautovic
Dembele - Toure - IF Henderson
Clichy - Kompany - TIF Caulker - Walker
Hart
Toch speelt het telkens heel andersdat Ibra team draaide helemaal om Ibra. In dat IF Benzema team waren Iniesta/Matuidi heel dominant. Het NIF Benzema team kwam ik niet aan lekker voetballen toe.
In het huidige team zijn de CM's redelijk onzichtbaar, maar Toure/Jovetic en beide wingers wel weer erg bazig
sorry voor de lange post gr gr![]()
te lang niet gelezen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb er nu vier teams in gebouwd, drie speelden geweldig, eentje was kut
Eerst die bovengenoemde met Ibra (had eerst een 4321 met Ibra en grotendeels dezelfde spelers, dat vond ik erg tegenvallen). Dat blijft toch wel de beste.
Sirigu
Deze was kut:
Marchetti
En nu heb ik (lekker origineel) een standaard BPL team dat weer erg fijn speelt de eerste wedstrijden.
Hart
Toch speelt het telkens heel andersdat Ibra team draaide helemaal om Ibra. In dat IF Benzema team waren Iniesta/Matuidi heel dominant. Het NIF Benzema team kwam ik niet aan lekker voetballen toe.
In het huidige team zijn de CM's redelijk onzichtbaar, maar Toure/Jovetic en beide wingers wel weer erg bazig
sorry voor de lange post gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Misschien dat ik er eentje ga bouwen, alleen ik ben meer een fan van 2 spitsen, dus ja. Ook daarom trekt het me niet zo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb er nu vier teams in gebouwd, drie speelden geweldig, eentje was kut
Sirigu
Deze was kut:
Marchetti
Hart
sorry voor de lange post gr grHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Alex Teixeira zie ik ook nu al een aantal keer met anchor op de markt.. misschien zit hij dan nu al met die chem style in packs.![]()
Hmmm misschien moet ik ook maar eens een keer false 9 proberen. Volgens mij is SIF Tevez best goed op die plek...
Volgens mij had ik deze al eens hier gepost...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar aangezien ik dat toch niet kan betalen probeer ik dit wel met de spelers die ik al heb...
[ Bericht 38% gewijzigd door Tobi-wan op 19-03-2014 11:55:26 ]![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm misschien moet ik ook maar eens een keer false 9 proberen. Volgens mij is SIF Tevez best goed op die plek...
Volgens mij had ik deze al eens hier gepost...Bij dat team in de spoiler kun je nu wel IF Buffon toevoegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar aangezien ik dat toch niet kan betalen probeer ik dit wel met de spelers die ik al heb...
[ afbeelding ]
Ja die staat dus nog niet op wefutquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij dat team in de spoiler kun je nu wel IF Buffon toevoegen![]()
![]()
belachelijk en hij komt al over 6.5 uur uitquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja die staat dus nog niet op wefut
#FreeTrapz![]()
Ultrajizzzquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:30 schreef Toefjes het volgende:
http://www.nu.nl/tech/372(...)l-playstation-4.htmlRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op zich logisch, want het TOTW is nog niet officieel uit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja die staat dus nog niet op wefutHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Leuk team met IF Tadic bedenken is nog lastig zat. Gold / silver enige optie tot iets leuks denk ik.![]()
Welke formatie?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:55 schreef DutchSL het volgende:
Leuk team met IF Tadic bedenken is nog lastig zat. Gold / silver enige optie tot iets leuks denk ik.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Volgens mij had ik deze al eens hier gepost...Pogbaas en Vidal omdraaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar aangezien ik dat toch niet kan betalen probeer ik dit wel met de spelers die ik al heb...
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Digne.quote:
Misschien ga ik dit team wel een keer maken met NIF wingers en backs. Even kijken hoe het speelt.![]()
Wil eigenlijk een Joegoslaven hybrid maken, maar dit jaar nog moeilijk dan anders omdat twee landenlinks niet meer voor drie tellen.![]()
Heb nu 30K gespaard en ik wil een topspits halen. Zal ik hiervan Eto'o halen of het spenderen aan packs en hunteren op wat leuks?![]()
Gewoon Jovetic spits en 25k in iets anders steken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:29 schreef Exorbitantes het volgende:
Heb nu 30K gespaard en ik wil een topspits halen. Zal ik hiervan Eto'o halen of het spenderen aan packs en hunteren op wat leuks?![]()
Dan zou ik voor zekerheid gaan en Eto'o halen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:29 schreef Exorbitantes het volgende:
Heb nu 30K gespaard en ik wil een topspits halen. Zal ik hiervan Eto'o halen of het spenderen aan packs en hunteren op wat leuks?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
packs openen en de inhoud hier posten kunnen wij ook eens lachenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:29 schreef Exorbitantes het volgende:
Heb nu 30K gespaard en ik wil een topspits halen. Zal ik hiervan Eto'o halen of het spenderen aan packs en hunteren op wat leuks?
#FreeTrapz![]()
Hoe kun je nou 30k coins 'sparen'.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:29 schreef Exorbitantes het volgende:
![]()
100x 300c voor een wedstrijd.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Speel nog maar 2 maanden. Zit nu in divisie 1. Per wed krijg ik ong. 450c en ik blijf tekens steken op 16 punten in divisie 1 waarvoor ik 10.5K coins krijg. Word er moedeloos van als ik die prijzen van Hazard enzo ziequote:![]()
![]()
Spelers kopen en duurder verkopen, das de trucquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:35 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Speel nog maar 2 maanden. Zit nu in divisie 1. Per wed krijg ik ong. 450c en ik blijf tekens steken op 16 punten in divisie 1 waarvoor ik 10.5K coins krijg. Word er moedeloos van als ik die prijzen van Hazard enzo zie![]()
![]()
Ach troost je, ik kan wel 10x Hazard halen maar kom nooit van mijn leven in divisie 1.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:35 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Speel nog maar 2 maanden. Zit nu in divisie 1. Per wed krijg ik ong. 450c en ik blijf tekens steken op 16 punten in divisie 1 waarvoor ik 10.5K coins krijg. Word er moedeloos van als ik die prijzen van Hazard enzo zie![]()
Dan heb je zeker een standaard BPL divisie 1 team?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:35 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Muriel - Gomezquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heb je zeker een standaard BPL divisie 1 team?
Sau
Hernanes Pogba
Vidal
Clichy Luiz Chielini Konko
Cech![]()
Sau op CAM?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:40 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Muriel - Gomez
Sau
Hernanes Pogba
Vidal
Clichy Luiz Chielini Konko
Cech![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doet zijn werk prima. Scoor er meer mee dan de Rooney's, Fellaini's en Schurlletjes van de tegenstander.quote:![]()
Die 83 finishing is eigenlijk nog best goed.. ik had nog nooit naar zijn stats gekeken. Maar hij wordt vooral gebruikt door zijn paaaaaaaaaaaaaace.![]()
96 snelheid...quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is er dan zo goed aan hem?![]()
wat 93 acc en 90 sprintquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Perfecte stats voor een CAM:
[ afbeelding ]is toch goed.
als ik zo'n team zie kan ik 99 van de 100 keer al raden wat de tactiek is.
alles achter de cam zo defensie mogelijk diepe steekpass op sau balletje naar gomez bal kaatsen op muriel of sau met de LB+Y tactiek. rennen rennen en nog eens rennen,Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Buiten je grammatica om klopt er verder natuurlijk ook gewoon niets van je aanname, maar goed.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Speelde altijd met Hernanes op CAM, heerlijk! Alleen toen ik Cech en Luiz moest integreren kwam Hernanes verplicht op CvM. En wilde Tevez altijd op CAM hebben maar ook prijzig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat 93 acc en 90 sprintis toch goed.
als ik zo'n team zie kan ik 99 van de 100 keer al raden wat de tactiek is.
alles achter de cam zo defensie mogelijk diepe steekpass op sau balletje naar gomez bal kaatsen op muriel of sau met de LB+Y tactiek. rennen rennen en nog eens rennen,![]()
quote:Beschrijving
Hallo ik verkoop de celebrations gangnam style, handje klap en vogeltjes dans tegen ultimate team coins. Per dans vraag ik 10000 fut coins. Wil je alle 3 de celebrations dan is het totaal 27000 coins.
Als je de celebrations wilt dan kan ik je deze versturen dmv je deze naar je psn te sturen. De volgende keer wanneer je fifa op start dan heb je de dansen binnen.
Hoe betaal je mij de coins, heel simpel is zet een bronzen speler te koop en jij koopt deze van me. Wanneer ik de coins ontvangen heb verstuur ik direct de celebration die je wilt.
Mvg Mike![]()
![]()
en IF Stokes dan ? die wil ik nog wel hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
NIF Stokes 800cWat een crash van de Ieren.
![]()
verder blijft het concept hetzelfde neem ik aan. bal vast houden hoge dan wel lage steekbal en rennen maar. vooral niet vergeten de custom tactic op high pressure en counter voetbal in te stellen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:07 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Speelde altijd met Hernanes op CAM, heerlijk! Alleen toen ik Cech en Luiz moest integreren kwam Hernanes verplicht op CvM. En wilde Tevez altijd op CAM hebben maar ook prijzig.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En vergeet niet te koppen. Voorzetten geven en koppen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
verder blijft het concept hetzelfde neem ik aan. bal vast houden hoge dan wel lage steekbal en rennen maar. vooral niet vergeten de custom tactic op high pressure en counter voetbal in te stellen.![]()
Die heb ik vannacht verkocht voor 155k en er staat nu 1 op voor dezelfde prijs.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
en IF Stokes dan ? die wil ik nog wel hebben![]()
Ik speel niet op de counter maar de bal vast houden inderdaad en steken naar de omliggende spelers.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
verder blijft het concept hetzelfde neem ik aan. bal vast houden hoge dan wel lage steekbal en rennen maar. vooral niet vergeten de custom tactic op high pressure en counter voetbal in te stellen.![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:59 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Jij beweerd dat 96 - snelheid traag is![]()
Nieuw hier?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kid Cudi speelt trouwens in die Need for Speed film hequote:Op woensdag 19 maart 2014 14:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Buiten je grammatica om klopt er verder natuurlijk ook gewoon niets van je aanname, maar goed.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je zei ik utiliseer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[ afbeelding ]
En dan op LB heb ik Criscito , maar ik utiliseer een latop dus selecteren is aids
En op RM heb ik ook Dzudszak![]()
daarbij mist dit team wat Bukharov..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Hey man, thyetje niet gezien!quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je zei ik utiliseer.![]()
daarbij mist dit team wat Bukharov...![]()
En Honda, Witsel en Ariquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je zei ik utiliseer.![]()
daarbij mist dit team wat Bukharov...![]()
je bent een waardig FIFA speler, zo zien wij het graag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:16 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ik speel niet op de counter maar de bal vast houden inderdaad en steken naar de omliggende spelers.
alleen nog van 40 meter op doel schieten hopend op een corner en een kop goal van gomez.
wat een onthaal zal jij hier krijgen
#FreeTrapz![]()
Druk met school. Nog steeds trouwens.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ari heeft inderdaad nog verdomd goede stats...quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Rustig jongens. 80% van de spelers kiest zijn spelers voornamelijk om de pace. Als hij het leuk vind om zo te spelen dan moet hij dat toch vooral doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je bent een waardig FIFA speler, zo zien wij het graag.
alleen nog van 40 meter op doel schieten hopend op een corner en een kop goal van gomez.
wat een onthaal zal jij hier krijgen![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat een onthaal zal jij hier krijgen.
![]()
Ari heb ik voor de kerst gehad in een team, was erg goedevenals Maicon (de Brasilver LM), met zijn 93 snelheid (in b4 de smaakpolitie komt haten)
![]()
1-2tje vanaf de aftrap en dan met de verdediger steekballetje op de spits zou de kers op de taart zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat een onthaal zal jij hier krijgen![]()
zeg toch ook niet dat hij het niet moet doen. attendeer hem er alleen even op dat het over het algemeen gezien word als het uitschot van de FUT community.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Rustig jongens. 80% van de spelers kiest zijn spelers voornamelijk om de pace. Als hij het leuk vind om zo te spelen dan moet hij dat toch vooral doen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Stadsbussen zijn best gevaarlijk. Ding moest ineens remmen voor een schele fietser ofzo, letterlijk iedereen die in het gangpad stond (bus was overvol) languit op de grond. Zag sowieso al een handjevol mensen met een bloedneus en eentje met een Memphis oog
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook chicks met korte rokjes?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:41 schreef Tim86 het volgende:
Stadsbussen zijn best gevaarlijk. Ding moest ineens remmen voor een schele fietser ofzo, letterlijk iedereen die in het gangpad stond (bus was overvol) languit op de grond. Zag sowieso al een handjevol mensen met een bloedneus en eentje met een Memphis oog[/Alex]
![]()
Klopt. Ik zat er al in voor ze het doorhadden.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: