SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Die rechter zou ik theorie zwanger kunnen zijn. Anders doet ze geen slobbertrui aan voor een sexy foto shoot![]()
Na de eerste 100 zilveren tenues heb ik 45k gemaakt, netjes hoor, had ik niet verwacht. River Plate shirt ging voor 8k weg en die 2 van Sounders van 5 en 8k![]()
Dit is voor mij de Ierse Ibrahimovic. Heeft de CPU helemaal zoek gespeeldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:06 schreef DutchSL het volgende:
Dit was wel een baasje tijdens het winnen van die Ieren cup:
[ afbeelding ]
Hij speelde beter dan McGeady
Maarja, stelde ook niks voor dat CPU niveau![]()
![]()
Ik heb mij een Italiaans (budget) team gemaakt, wat is die Ibarbo toch een beest
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Nieuw gezicht hier? Laat je team eens zien?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb mij een Italiaans (budget) team gemaakt, wat is die Ibarbo toch een beest![]()
![]()
Ehh ik heb twee teamsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nieuw gezicht hier? Laat je team eens zien?
Wil je de Serie A of de Russische Liga
Allebeiquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ehh ik heb twee teams
Wil je de Serie A of de Russische Liga![]()
![]()
Download Puush en je had ze allebei al kunnen laten zien in de tijd dat je dit berichtje schreef.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ehh ik heb twee teams
Wil je de Serie A of de Russische Liga![]()
De watquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Download Puush en je had ze allebei al kunnen laten zien in de tijd dat je dit berichtje schreef.![]()
![]()
ItaliaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[ afbeelding ]
ItaliaVolgende keer, doe control + 4 en dan kan je de sectie selecteren die je wil laten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond Sau overigens echt heel erg slecht. Ook voor de LM en RM zijn betere opties die ook niet duur zijn. Caceres is ook ruk en Abate is een stuk minder dan bijvoorbeeld Konko.![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
[ afbeelding ]
ItaliaJe backs zijn sowieso de beste uit de Serie A, misschien vind je Konko fijner trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ibarbo is gewoon baas, als je die niet in een team doet, ben je gewoon dom
Hamsik is ook goed.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
[ afbeelding ]
ItaliaDit is geen Italiaans team maar een Serie A team gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
ItaliaPacehoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
![]()
En dan op LB heb ik Criscito , maar ik utiliseer een latop dus selecteren is aids
En op RM heb ik ook Dzudszak
Nee hoor, geeft niet. Ik raad je aan om de spitsen opnieuw te kopen, maar dan met hunter kaartjes. Dan worden ze nog iets sneller.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: