abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2014 @ 18:55:44 #1
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137893907
Ik weet niet wat er met me aan de hand is :')

Maar de afgelopen tijd heb ik ineens moeite met seksuele onderwerpen, vooral als het over de jongedame gaat die ik leuk vind [ O+ ]
Normaal heb ik er nooit moeite mee gehad, sterker nog, ik was vroeger altijd 1 van de enige waar mensen het serieus over konden hebben.
Misschien komt het ook wel dat ik al weer bijna een jaar droog sta, maar ik word helemaal gek als ik
eraan denk dat iemand anders aan haar zit of als mensen weer heel erg klef staan te doen of vertellen over hun wilde nachten ;(
Ik ben zelf nooit een echt jaloers persoon geweest en ik weet niet of ik dat nu ben of dat het iets anders is..

En omdat het toch in dezelde richting zit;

Ik weet niet of ze mij nou ook ziet zitten omdat we wel leuk dingen samen doen maar ze ook doet tegen anderen soms... En ik wil juist dat iemand ook 100% voor mij kiest en ik weet niet of ik nou door moet gaan of niet.
Aan de andere kant geld dit ook voor mij, want ik doe precies hetzelfde want zei is niet de enige waarmee ik dingen ga doen natuurlijk..
Volgens mij begin ik gewoon gek te worden :{

ps

TS is 19 en heeft verder nooit moeite gehad met dit soort dingen inschatten of seksueel getinte onderwerpen
  dinsdag 18 maart 2014 @ 18:56:58 #2
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_137893957
Misschien moet je het haar vertellen?
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  dinsdag 18 maart 2014 @ 19:03:38 #3
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137894219
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 18:56 schreef imikethat het volgende:
Misschien moet je het haar vertellen?
Zou opzich niet zo slecht idee zijn, maar op dit moment is het niet het juiste tijd nog. Zonder al te veel in te gaan op de details, maar er zijn nogal wat dingen gebeurd bij haar de afgelopen paar weken
  dinsdag 18 maart 2014 @ 20:06:13 #4
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137897016
iemand nog gelijke ervaringen of feedback? :'(
pi_137897417
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:03 schreef aequus het volgende:
, maar er zijn nogal wat dingen gebeurd bij haar de afgelopen paar weken
Zoals wat?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  dinsdag 18 maart 2014 @ 20:49:46 #6
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137899136
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Zoals wat?
Familie problemen, en nee geen huiselijk geweld ed.
pi_137899195
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:49 schreef aequus het volgende:

[..]

Familie problemen, en nee geen huiselijk geweld ed.
En wat is uw probleem nu eigenlijk? het feit dat je niet kunt klappen/praten over seksuele onderwerpen met haar of het hebben van seks?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 20:53:27 #8
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_137899345
Misschien was je eerst wel te los met praten erover en heb je dat nu wel (dan wel onbewust) door en dat je je nu er wat meer voor schaamt en minder over praat ook ter compensatie.
we dan
  dinsdag 18 maart 2014 @ 20:59:54 #9
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137899771
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:50 schreef complicate het volgende:

[..]

En wat is uw probleem nu eigenlijk? het feit dat je niet kunt klappen/praten over seksuele onderwerpen met haar of het hebben van seks?
Ik kan het nog wel maar ik voel me er ineens heel erg raar bij, een soort schaamte terwijl ik dit nog nooit heb gehad...
En ik zou er natuurlijk geen problemen mee hebben om sex met haar te hebben, maar het doet toch pijn als ze over vorige vriendjes begint..
En dat terwijl ik dit vroeger nooit had en het me werkelijk niks interesseerde wat ze voor mij hadden uitgespookt
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:00:40 #10
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137899807
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Misschien was je eerst wel te los met praten erover en heb je dat nu wel (dan wel onbewust) door en dat je je nu er wat meer voor schaamt en minder over praat ook ter compensatie.
Nee want het was namelijk niet te los, gewoon zoals de meeste mensen erover praten.
pi_137899967
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:59 schreef aequus het volgende:

[..]

Ik kan het nog wel maar ik voel me er ineens heel erg raar bij, een soort schaamte terwijl ik dit nog nooit heb gehad...
En ik zou er natuurlijk geen problemen mee hebben om sex met haar te hebben, maar het doet toch pijn als ze over vorige vriendjes begint..
En dat terwijl ik dit vroeger nooit had en het me werkelijk niks interesseerde wat ze voor mij hadden uitgespookt
Vind ik wel een beetje laag van haar dat ze vertelt over haar vorige vriendjes. Ik bedoel in welke context plaatst ze het dan? met welke bedoeling en wanneer begint ze er dan over?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:04:04 #12
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_137900016
Je bent flieft
we dan
pi_137900314
Wat is jouw relatie nou eigenlijk met deze dame?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:09:08 #14
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137900390
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:08 schreef ThePast het volgende:
Wat is jouw relatie nou eigenlijk met deze dame?
niks officieels
pi_137900477
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:09 schreef aequus het volgende:

[..]

niks officieels
Aangezien ze praat over haar vorige vriendjes zou je toch in een friendzone kunnen zitten, denk ik zo plots.
pi_137901642
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:59 schreef aequus het volgende:

[..]

Je voelt denk ik gewoon meer voor haar dan voor die andere meiden.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:08:47 #17
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137907437
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:03 schreef complicate het volgende:

[..]

Vind ik wel een beetje laag van haar dat ze vertelt over haar vorige vriendjes. Ik bedoel in welke context plaatst ze het dan? met welke bedoeling en wanneer begint ze er dan over?
gewoon als we aan het praten zijn, maar we hebben verder ook geen relatie
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:10:49 #18
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137907543
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:10 schreef complicate het volgende:

[..]

Aangezien ze praat over haar vorige vriendjes zou je toch in een friendzone kunnen zitten, denk ik zo plots.
het is trouwens meer klagen ook hoor, en echt in de friendzone kan ik het niet noemen.
pi_137907591
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:10 schreef aequus het volgende:

[..]

het is trouwens meer klagen ook hoor, en echt in de friendzone kan ik het niet noemen.
Ah ok, maar misschien heb je gewoon veel gevoelens voor haar dan dat je jezelf durft toegeven. :)
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:11:46 #20
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137907600
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:28 schreef cobybryant het volgende:

[..]

Je voelt denk ik gewoon meer voor haar dan voor die andere meiden.
Ja dat sowieso, maar ik kan me niet herinneren dat ik Me zo voelde bij andere meiden waar ik verliefd op was en seksueel actief waren.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:17:11 #21
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137907884
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:11 schreef complicate het volgende:

[..]

Ah ok, maar misschien heb je gewoon veel gevoelens voor haar dan dat je jezelf durft toegeven. :)
ja dat is ook een mogelijk ja, maar het lijkt alsof ik de laatste tijd ook niet goed meer kan inschatten wanneer mensen Me echt aardig of leuk vinden als ze ook zo omgaan met andere.

Bijvoorbeeld als je een berichtje krijgt over iets maar ze dat ook naar 20 andere stuurt (voorbeeld en is dus niet echt gebeurd)

Misschien is het gewoon omdat ik heel erg aan het twijfelen ben hierover en de hele situatie er omheen
pi_137908245
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:17 schreef aequus het volgende:

[..]

ja dat is ook een mogelijk ja, maar het lijkt alsof ik de laatste tijd ook niet goed meer kan inschatten wanneer mensen Me echt aardig of leuk vinden als ze ook zo omgaan met andere.

Bijvoorbeeld als je een berichtje krijgt over iets maar ze dat ook naar 20 andere stuurt (voorbeeld en is dus niet echt gebeurd)

Misschien is het gewoon omdat ik heel erg aan het twijfelen ben hierover en de hele situatie er omheen
Dat zou kunnen maar je kan ook gewoon alles al "lachend/plagend" vragen, zoals:
"stuur je dit naar iedereen of alleen naar mij :P? " met wat humor enzo.

Probeer dus in plaats van veel te speculeren gewoon jouw sociale skills te gebruiken. Vraag dingen met veel humor al lachend , al plagend zonder zo serieus over te komen. Meestal heb je dan ook een antwoord.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:37:46 #23
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137908910
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat zou kunnen maar je kan ook gewoon alles al "lachend/plagend" vragen, zoals:
"stuur je dit naar iedereen of alleen naar mij :P? " met wat humor enzo.

Probeer dus in plaats van veel te speculeren gewoon jouw sociale skills te gebruiken. Vraag dingen met veel humor al lachend , al plagend zonder zo serieus over te komen. Meestal heb je dan ook een antwoord.
Ja dat doe ik ook, daardoor ben ik "erachter" gekomen bij bepaalde dingen.

Ik denk dat ik uiteindelijk bang ben dat ze met iemand anders er vandoor gaat.. Nu zul je denken waarom ik Me kans niet pak hiervoor maar dat is omdat ik nu mentaal misschien niet op Me sterkst ben.

Ik kan als ik echt zou willen met slimme praatjes en acties heel wat voor elkaar krijgen maar ik verkrijg het gewoon niet over Me hart om zo met haar/andere om te gaan...
^ kleine edit: haar te zien als een object of doel en niets méér dan dat. Dus harteloos van vrouw naar vrouw)

Daarom ga ik gewoon doen wat ik uiteindelijk wil doen maar ik krijg al die doomday scenario's niet uit Me hoofd en met alles wat er gebeurd wel een reden om het af te kraken voor mezelf.

gelukkig helpt dit ook, dit typen want zo realiseer je soms de onzichtbare muren die eigenlijk geen obstakel vormen
pi_137909189
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:37 schreef aequus het volgende:

[..]

Ja dat doe ik ook, daardoor ben ik "erachter" gekomen bij bepaalde dingen.

Ik denk dat ik uiteindelijk bang ben dat ze met iemand anders er vandoor gaat.. Nu zul je denken waarom ik Me kans niet pak hiervoor maar dat is omdat ik nu mentaal misschien niet op Me sterkst ben.

Ik kan als ik echt zou willen met slimme praatjes en acties heel wat voor elkaar krijgen maar ik verkrijg het gewoon niet over Me hart om zo met haar/andere om te gaan...
^ kleine edit: haar te zien als een object of doel en niets méér dan dat. Dus harteloos van vrouw naar vrouw)

Daarom ga ik gewoon doen wat ik uiteindelijk wil doen maar ik krijg al die doomday scenario's niet uit Me hoofd en met alles wat er gebeurd wel een reden om het af te kraken voor mezelf.

gelukkig helpt dit ook, dit typen want zo realiseer je soms de onzichtbare muren die eigenlijk geen obstakel vormen
Klopt, typen helpt soms om inzicht te krijgen in eigen situatie. Zo te horen weet je precies wat je moet doen en wat de oorzaak is van het gebrek aan "doen/actie". Probeer dus inderdaad eerst mentaal sterk te worden.

Probeer die doomday sccenario"s te reduceren tot 0. Probeer meer in uw lichaam te komen dan in uw hoofd te blijven. Ga sporten of wat ondernemen.

Wat die angst betreft dat ze met een ander zou weggaan: als het echt wederzijds is zal dat niet gebeuren. En stel dat het niet zo is, dan past ze gewoon niet bij u.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:47:16 #25
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137909322
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:43 schreef complicate het volgende:

[..]

Klopt, typen helpt soms om inzicht te krijgen in eigen situatie. Zo te horen weet je precies wat je moet doen en wat de oorzaak is van het gebrek aan "doen/actie". Probeer dus inderdaad eerst mentaal sterk te worden.

Probeer die doomday sccenario"s te reduceren tot 0. Probeer meer in uw lichaam te komen dan in uw hoofd te blijven. Ga sporten of wat ondernemen.

Wat die angst betreft dat ze met een ander zou weggaan: als het echt wederzijds is zal dat niet gebeuren. En stel dat het zo is, dan past ze gewoon niet bij u.
het probleem met de doomsday scenario's is dat het wegstoppen hiervan voelt alsof ik tegen mezelf aan het liegen ben of niet realistisch kijk naar hoe het echt in elkaar zit.

Verder heb ik ook veel ondernemingen in de planning en bij de gedachte daarvan krijg ik al veel (mentale) energie! :)
pi_137909455
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:47 schreef aequus het volgende:

[..]

het probleem met de doomsday scenario's is dat het wegstoppen hiervan voelt alsof ik tegen mezelf aan het liegen ben of niet realistisch kijk naar hoe het echt in elkaar zit.

Verder heb ik ook veel ondernemingen in de planning en bij de gedachte daarvan krijg ik al veel (mentale) energie! :)
Dan moet je er maar niet ingeloven he, uiteindelijk zijn het maar gedachten en dus geen realiteit. Probeer jezelf veel te herinneren dat het nog geen realiteit is. Dan doe je niet aan zelfbedrog maar eerder aan acceptatie. Je accepteert dat je zo denkt, maar je realiseert je telkens dat het niet dé realiteit is.

En goed dat je ergens mentale energie kan halen!
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:55:19 #27
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137909686
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:50 schreef complicate het volgende:

[..]

Dan moet je er maar niet ingeloven he, uiteindelijk zijn het maar gedachten en dus geen realiteit. Probeer jezelf veel te herinneren dat het nog geen realiteit is. Dan doe je niet aan zelfbedrog maar eerder aan acceptatie. Je accepteert dat je zo denkt, maar je realiseert je telkens dat het niet dé realiteit is.

En goed dat je ergens mentale energie kan halen!
Mmm dat is wel een goede ja, zo had ik het eerlijk gezegd nog niet bekeken :D
pi_137909895
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:55 schreef aequus het volgende:

[..]

Mmm dat is wel een goede ja, zo had ik het eerlijk gezegd nog niet bekeken :D
:)
En anders blijven typen he , dan zie je zelf nog meer dan dat ;)
  woensdag 19 maart 2014 @ 00:01:26 #29
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137909969
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:59 schreef complicate het volgende:

[..]

:)
En anders blijven typen he , dan zie je zelf nog meer dan dat ;)
Zal ik doen :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')