quote:Jij niet blijkbaar.
Op vrijdag 11 oktober 2002 19:03 schreef Mike het volgende:
seborik wil graag topics over clips.
quote:Maar dit heeft niets met muziek te maken!
Op vrijdag 11 oktober 2002 19:03 schreef Mike het volgende:
seborik wil graag topics over clips.
quote:[offtopic]Kevin spacey ?! Met Brad Pitt en Morgan Freeman gvd (altijd maar de bekendste opnoemen he boulevard
Op vrijdag 11 oktober 2002 19:01 schreef CloudBox het volgende:
GV in RTL Boulevard: We hebben zelf de clip bedacht. Ik heb hierin een stalker. Denise Denise is een vrolijk nummer en moet daarom de clip een donkere artdirection hebben. Het lijkt op de film Se7en met Kevin Spacey.
Gatverdamme Kies dan een domme Nederlandse film als 'decor' ipv een goeie buitenlandse
.
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 19:06 schreef Zander het volgende:
Hopelijk eindigt 'ie dan ook met Georgina's hoofd in een kartonnen doos, maar goed... je kunt niet alles hebben.
(in topics over Georgina Verbaan wordt toch altijd gekwijld?)
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 19:06 schreef Zander het volgende:
Hopelijk eindigt 'ie dan ook met Georgina's hoofd in een kartonnen doos, maar goed... je kunt niet alles hebben.
beetje meerderwaardigheidscomplexje
(Al beweerde ze later in het interview toch weer dat ze echt wel hersens heeft, blablabla.)
Ze lijkt me op zich wel aardig en humoristisch, maar volgens mij zit er verder maar héél weinig onder dat schedeltje.
quote:Toch kan ze prima omgaan met door anderen aangereikt materiaal. Ik vond haar zowel in Costa als VM overtuigend en grappig overkomen.
Op vrijdag 11 oktober 2002 21:16 schreef postinggirl het volgende:
Ze lijkt me op zich wel aardig en humoristisch, maar volgens mij zit er verder maar héél weinig onder dat schedeltje.
quote:Moet ik ff de ambulance bellen voor je?!
Op vrijdag 11 oktober 2002 19:34 schreef sooty het volgende:![]()
![]()
Georgina
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |