Ik ga mijn grappen niet uitleggen, daar zijn ze te leuk voorquote:
Wat! Moet ik de streams aanslingeren?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:13 schreef mootie het volgende:
Omgomgomgomg Nicoline en Rienk zijn geen setje meer!
Watskeburt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:13 schreef mootie het volgende:
Omgomgomgomg Nicoline en Rienk zijn geen setje meer!
Geen dramatische scenes, vooralsnog.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat! Moet ik de streams aanslingeren?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij houdt niet van God, dus kan hij niet van haar houden.
Stiekem zag ik het in de COS, had geen streams aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las dat hij boos was? Nico zit bij Isa te huilen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:18 schreef Leandra het volgende:
De posthistory van Mathara loopt van 10 september 2008 tot 13 oktober 2008
De posthistory van Moots in 2008 is vanaf juni tot half oktober behoorlijk mager.
Hij heeft het licht gezien? Wat een sukkel!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij houdt niet van God, dus kan hij niet van haar houden.
Ik heb 'm na jouw post aangezet. Arme Nico, niet gerespecteerd worden omdat je niet gelooft. Wat een belediging.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Stiekem zag ik het in de COS, had geen streams aan.
Hihiquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:18 schreef Leandra het volgende:
De posthistory van Mathara loopt van 10 september 2008 tot 13 oktober 2008
De posthistory van Moots in 2008 is vanaf juni tot half oktober behoorlijk mager.
Zeker wetenquote:
Nou, ik moet zeggen dat ik Rienk gisteren in de TV-uitzending toch behoorlijk op een domineeszoon vond lijken.... dus het verbaast me niet heel erg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb 'm na jouw post aangezet. Arme Nico, niet gerespecteerd worden omdat je niet gelooft. Wat een belediging.
Rienk mocht in zijn handjes wrijven met een vriendin als Nicolien, maar is te eigenwijs om dat te beseften.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:21 schreef mootie het volgende:
Ik vind Nicoline echt heel erg lief. Domme Rienk.
Dat soort debielen zijn liever aleeanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rienk mocht in zijn handjes wrijven met een vriendin als Nicolien, maar is te eigenwijs om dat te beseften.
Dat ook, maar op een of andere manier zal hij ook denken dat hij het niet verdient, of dat het te goed is voor hem, want hij moet het simpele leven leiden (of lijden in zijn geval).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rienk mocht in zijn handjes wrijven met een vriendin als Nicolien, maar is te eigenwijs om dat te beseften.
Rienk zoekt het maar uit met zichzelf. Ik vind het sneu voor Nico, die voor hem open stond en het lid op de neus kreeg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat ik Rienk gisteren in de TV-uitzending toch behoorlijk op een domineeszoon vond lijken.... dus het verbaast me niet heel erg.
Het is wel dom van hem, maar hij is sowieso niet de persoon die de beste keuzes voor zichzelf maakt.
Ahh dat komt wel goedquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Rienk zoekt het maar uit met zichzelf. Ik vind het sneu voor Nico, die voor hem open stond en het lid op de neus kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |