Sorry, over tot de orde van de dag dan maar?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:22 schreef Disana het volgende:
Ja dat hoeven we dus niet te weten hè.
Gatverdamme.
Spaghetti carbonara en ijsbergsla. En jij?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry, over tot de orde van de dag dan maar?
Wat hebben we gegeten vanavond?
Piemelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry, over tot de orde van de dag dan maar?
Wat hebben we gegeten vanavond?
Ja doeg he?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:24 schreef Toverheks het volgende:
volgens mij worden er hier strafpunten uit gedeeld als je met mij praat, nou was weer vergeefse moeite
toedeledoki en fijne avond
Het was in één stukquote:
Het is nog steeds de vraag wie het was.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:29 schreef Leandra het volgende:
Ik zat even terug te zoeken op Mathara drain.... lees je dat Soury (terecht) kwaad was omdat ze een kaartje had gestuurd terwijl ze zelf op krukken liep.
Wat een wijf was dat, ontmaskerd en wel nog verontwaardigd gaan zitten doen.
Lekkerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Spaghetti carbonara en ijsbergsla. En jij?
Ik ben geen sjoelbakquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zeg, jij durft. Niet eens in plakjes.
Dat is ook lekker. Ik kook weer, en zuurkool wil ik ook eens maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
LekkerMoet ik ook weer eens eten.
Ik heb een maaltje zuurkool uit de vriezer in de koekenpan gebakken, want ik at alleen, dus lekker makkelijk.
Ik heb dat een paar maanden geleden ook weer eens gelezen, wat een verhaal was dat ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:29 schreef Leandra het volgende:
Ik zat even terug te zoeken op Mathara drain.... lees je dat Soury (terecht) kwaad was omdat ze een kaartje had gestuurd terwijl ze zelf op krukken liep.
Wat een wijf was dat, ontmaskerd en wel nog verontwaardigd gaan zitten doen.
Tsja.... ik verwacht niet dat de waarheid ooit boven tafel zal komen, maar ik denk dat we allemaal onze vermoedens hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is nog steeds de vraag wie het was.
En begin je er plezier in te krijgen? Zuurkool kan je ook gerust invriezen, ik vind het opgebakken vaak nog lekkerder dan als het net is klaar gemaakt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook lekker. Ik kook weer, en zuurkool wil ik ook eens maken.
Dat is met veel stamppotten zo, dat ze de tweede dag lekkerder zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En begin je er plezier in te krijgen? Zuurkool kan je ook gerust invriezen, ik vind het opgebakken vaak nog lekkerder dan als het net is klaar gemaakt.
Appelmoes, gaat ook op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:38 schreef Leandra het volgende:
Wij hadden vorige week zuurkool ovenschotel, met appelmoes
Ziet er niet verkeerd uit. Ik heb nog nooit appelmoes in zuurkool gedaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:41 schreef Leandra het volgende:
Dit recept zal het wel ongeveer zijn, hoewel wij het zonder kaas eten:
http://www.mijnreceptenbo(...)en-gehakt-18515.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |