Gaat dit over die Maranathadinges?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:03 schreef Leandra het volgende:
Oh dear....
Deisyy snapt het wel, Disana ook?
Nou leuk en het grapje is over en uitquote:
Dat heb je me niet horen zeggen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG..............![]()
![]()
Andrea was Mata Hari??
Wij worden samen met die andere plaats één gemeente, maar volgens mij blijven wij dezelfde naam houden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal toch niet? Alleen een andere gemeente toch?
Freudiaanse vergissing.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je noemt die kerk van Andrea... vandaar de link
En wordt het wel een normale gemeentenaam of wordt het iets absurds als "Gemeente Rond de Haven"?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij worden samen met die andere plaats één gemeente, maar volgens mij blijven wij dezelfde naam houden.
Nope.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond m wel mooi... het zou natuurlijk zomaar zo kunnen zijn
Ik snap er geen zak van, ik klets gewoon een in in de ruimte meequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Trek je bek dan open, dat is niet zo handig he? Ik weet het wel het kan me niet meer boeien
Nee, het wordt wel een normale naam, maar het is wel wennen hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wordt het wel een normale gemeentenaam of wordt het iets absurds als "Gemeente Rond de Haven"?
Ik had het niet tegen jouquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van, ik klets gewoon een in in de ruimte mee
Ik had bijna 4 op een rij, maar soury gooide roet in het etenquote:
Ik hou daar niet zo vanquote:
Oh ik dacht dat ik het was. Soury weer. Het zal ook eens niet Soury zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had bijna 4 op een rij, maar soury gooide roet in het eten
Ik ga een getrouwde man neuken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik het was. Soury weer. Het zal ook eens niet Soury zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |