Ik denk dat ze wel gelijk heeft en dat er geen mensen zijn die zo'n hekel aan jou hebben dat ze met een ander gaan samenspannen, en als ze dat al zouden doen zeker niet met Zouzou.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij komt mij vertellen dat ik moet nadenken![]()
Je bent ziende blind
Laat mij maar para zijn danquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel gelijk heeft en dat er geen mensen zijn die zo'n hekel aan jou hebben dat ze met een ander gaan samenspannen,en als ze dat al zouden doen zeker niet met Zouzou.
Nee dat ben ik niet, en als mijn naam in dat mail lijstje staat mag je dat zeggen en ik kan je vertellen dat ik niks maar dan ook niks met dit gedoe te maken hebt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij komt mij vertellen dat ik moet nadenken![]()
Je bent ziende blind
Jij zegt dat je lastig gevallen word en probeerde mij dat in mijn schoenen te schuiven en dat noemde ik een grote leugenquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet, en als mijn naam in dat mail lijstje staat mag je dat zeggen en ik kan je vertellen dat ik niks maar dan ook niks met dit gedoe te maken hebt.
Ik ben het echt helemaal zat ook. Jij hebt gezeik persoonlijk ik ook (maar dat is mijn leugen volgens jou)
Ik wens je succes, en doe vooral posten hier want ik zou zou het ook wel willen weten.
Nu weer welquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:20 schreef Paule33 het volgende:
hahaha, nu lachen wij..ik en PC..is een peletjes om te kijken hoe veel haters hier zijn..haha dat was bij Badr en nu hier..dat is mijn bewijs...
Pc alles goed??
Volgens mij bedoelde hij hier jou hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:22 schreef Paule33 het volgende:
nee, ik mag hem ..hij heeft mij niks gedaan
quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is die in en in gemene zuster van Ludo toch, nou die rol moet hier niet moeilijk te vervullen zijn ...
dat geloof ik niet..quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij hier jou hoor
[..]
Weet je wat Eend, wij hebben ruim 4 jaar een relatie gehad. Leuk en ik was gek op je. Zelfs daarna hadden we nog redelijk contact. Maar ja op een gegeven moment was ik een leugenaar, ik verkneukelde omdat je vader invalide is en nog meer stront.quote:
Maar verder is er geen haatquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat Eend, wij hebben ruim 4 jaar een relatie gehad. Leuk en ik was gek op je. Zelfs daarna hadden we nog redelijk contact. Maar ja op een gegeven moment was ik een leugenaar, ik verkneukelde omdat je vader invalide is en nog meer stront.
Er zit een boel stront in je hoofd. Je vertrouwd niemand meer en iedereen is tegen je.
Ik zou me ook vastklampen aan die troela, die je behoorlijk in de zeik zet.
Een fruitmand maakt een boel goed blijkbaar
Nee ik kreeg berichtjes uit jou naamquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zegt dat je lastig gevallen word en probeerde mij dat in mijn schoenen te schuiven en dat noemde ik een grote leugen
Ik ben een ongeleid projectiel dat niet te sturen isquote:
Nee de kei harde waarheidquote:
Tering je leest hier nog eens wat, wist ik niet, maare, jullie verdienden elkaar ongetwijfeldquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat Eend, wij hebben ruim 4 jaar een relatie gehad.
Tief een end op.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat Eend, wij hebben ruim 4 jaar een relatie gehad. Leuk en ik was gek op je. Zelfs daarna hadden we nog redelijk contact. Maar ja op een gegeven moment was ik een leugenaar, ik verkneukelde omdat je vader invalide is en nog meer stront.
Er zit een boel stront in je hoofd. Je vertrouwd niemand meer en iedereen is tegen je.
Ik zou me ook vastklampen aan die troela, die je behoorlijk in de zeik zet.
Een fruitmand maakt een boel goed blijkbaar
Dat hadden we wel nog verleden jaar, nu lieg jij. En die ander van fokquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tief een end op.
We hadden helemaal geen contact meer en out of the blue kom je mij mailen dat je met me wil trouwen en je huis verkopen en het financieel beter voor me wil maken en in dezelfde week krijg ik dit soort berichten van een ander van fok.
En dan moet ik denken dat er geen spelletjes met mij gespeeld worden zeker
Je bent een naar mens, nooit van je verwacht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en van wie zou dat nou geweest zijn
What???quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:26 schreef Soury het volgende:
Weet je wat Eend, wij hebben ruim 4 jaar een relatie gehad. Leuk en ik was gek op je.
Ja vervelend he? Dat ik mijn mond open trek. En weet je wat. Ik blijf je toch wel een beetje ok vinden al is het maar dat je blijkbaar zo'n kronkel in je kop hebt. Ik weet ook wel zeker dat je dat ooit gaat begrijpen. Maar voor mij is het al te laat dus vervloek me maar zoveel als je wilt en vergeet de leuke tijden vooral. Ik ben niet naar, dat ben jij, héél erg naar. En zo wil ik je niet meer kennen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent een naar mens, nooit van je verwacht.
Je bent een schijtwijf maar ik denk niet dat er mensen zijn de de moeite nemen je iets aan te doen, andersom echter denk ik wel dat je er zo slecht tegenkunt dat je uitgekotst wordt dat je mensen als Eend uitzoekt om je spelletjes mee te spelen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:20 schreef Paule33 het volgende:
hahaha, nu lachen wij..ik en PC..is een peletjes om te kijken hoe veel haters hier zijn..haha dat was bij Badr en nu hier..dat is mijn bewijs...
Pc alles goed??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |