Al de US?quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:54 schreef Leandra het volgende:
Wel grappig dat al de US kennelijk op de TT afkomen trouwens
All the US?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:46 schreef Leandra het volgende:
Oeps, "al de" had in het Engels gemoeten
Graties wil hem wel, graties ies goedquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, AMD.... het is rotzooi, die moet je niet willen hebben.
Gewoon even lenen van ZouZou en dan niet meer teruggeven.quote:
Ex-zwager... dat kan van alles zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:09 schreef Leandra het volgende:
Natuurlijk, straks als N thuis is, op m'n ex-zwager
Waar N op gaat stemmen weet ik nog niet, die zit volgens mij nog in dubio, want het is niet "zijn partij".
Kom net terug van een zakelijke bespreking en heb mijn stembiljet meteen van de koelkast afgehaald. Ga nu naar het stembureau.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:08 schreef Disana het volgende:
Hebben jullie al gestemd?
Jullie gaan toch wel stemmen?
Lijkt me te duur betaald, dat lijkt wel oplichting iddquote:Op woensdag 19 maart 2014 04:42 schreef Paule33 het volgende:
bedoel jij deze factuur die gaat bij de politie ..plus anderen.
dus hier zit zeker een oplichter
Bestel nummer:
Producten
-===================================================-
1 x Toshiba Satellite L750D-1DN = ¤ 1070,00
Subtotaal: ¤ 1070,00
Verzendkosten: ¤ 6,50
Thuiskopieheffingen: ¤ 6,05
Totaal: ¤ 1082,55
BTW: 201,10
Verzend Adres
Betaalwijze
IDEAL
Ik heb niks geleend, laat dat duidelijk zijn!quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon even lenen van ZouZou en dan niet meer teruggeven.
NWS / [Badr Hari: ongezouten] #29 Het uur U nadert
Vaagheid.
Het zag er niet uit alsof het verzonnen was en er stonden zelfs namen bij, ik geloof die mails wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:19 schreef Copycat het volgende:
Als je dat zelf zeker weet, weet je toch ook in hoeverre je die mailtjes op waarde moet schatten?
Wie één leugen niets schuwt, schuwt er ook geen twee.
Ik niet, en de intentie erachter is al helemaal te fout voor woorden. Waarom mengt iemand zich daarin, vraag je dat eens af. Dat is echt niet vanuit een positief, sympathiek idee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:21 schreef PC eend het volgende:
Het zag er niet uit alsof het verzonnen was en er stonden zelfs namen bij, ik geloof die mails wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |