Morgenquote:
sowieso buy high sell lowquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Precies, altijd tegenovergestelde doen
Sup sup supquote:
is gewoon your run of the mill fokhoerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over haar :S:S:S:S
[..]
Ben benieuwd!
Ben er nu toch!quote:
ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben er nu toch!
We hadden zondag verjaardag van m'n neefje eh. Hartstikke leuk alles dit dat, appeltaart gebakken ook nog. Was helemaal kapot aan het eind van de dag. Hoe doen ouders dat.
Die zijn iedere dag kapot aan het eind van de dagquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben er nu toch!
We hadden zondag verjaardag van m'n neefje eh. Hartstikke leuk alles dit dat, appeltaart gebakken ook nog. Was helemaal kapot aan het eind van de dag. Hoe doen ouders dat.
Ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoeltkinderen zijn dodelijk
Ratelende eierstokken?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben er nu toch!
Je bent niet in de war. Hoofdletters krijgen nooit accenten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef Modus het volgende:
Zeg Chlochlo.... staat me iets van bij dat als je een woord als één als eerste woord gebruikt, dus met een hoofdletter, dat dan die eerste E geen accent krijgt, of ben ik in de war met iets anders...
Ze slapen ook zo'n 12 uur per dag ofzo, godskolere.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die zijn iedere dag kapot aan het eind van de dag
Dank oe.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent niet in de war. Hoofdletters krijgen nooit accenten.
Juist niet.quote:
Ozil wel!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent niet in de war. Hoofdletters krijgen nooit accenten.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.We gingen ook stoeien, dus ik tilde hem op, alleen hij prikte in m'n zij en daar kan ik dus niet tegen eh. Bijna dat jong op z'n kop laten donderen.
Zeker wel ooms en tantes die je gniepig aankijken met de blik van wanneer ben jij aan de beurt?quote:
Jij neemt random kindjes mee naar huis?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:27 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik joch naar zn huis meenemen maar hij was vervelend dus ik gooide hem over mn schouder. Moest ik hem de hele weg zo dragen want als ik hem neerzette ging hij op de grond liggen. "ben dood draag me" godkanki
Nee man, iedereen weet dat ik de laatste zal zijn die aan de kinderen gaat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeker wel ooms en tantes die je gniepig aankijken met de blik van wanneer ben jij aan de beurt?
niet onverwacht toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij neemt random kindjes mee naar huis?
Niet te lang mee wachten he, in een woestijn kan je niks planten iSlLS;:S;s;s;ssS::Squote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man, iedereen weet dat ik de laatste zal zijn die aan de kinderen gaat.
Dat niet nee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet onverwacht toch?
Nee waren halfbroertje en zusje van een vriendin die we naar het huis van hun ouders brachten
Jij zult het weten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet te lang mee wachten he, in een woestijn kan je niks planten iSlLS;:S;s;s;ssS::S
die energiequote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat niet nee.
Ohh oké. Ja, etterbakken zijn het hoor.
Ja, shit man.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
die energiena een dagje helemaal uitgeput op de bank hangen en die koters nog stuiteren
ja lekkerquote:
Pittige tomatensoep?quote:
Kom wel bij je op schootquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:47 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb niet genoeg stoelen voor jullie allemaal. :s
Ja doei.quote:
gewoon een krant in de hoek op de grond leggen. Ben ik gewendquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:47 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb niet genoeg stoelen voor jullie allemaal. :s
haha homoquote:
ja met extra pittig aubquote:
Ahw. Zal wel een dekentje voor je bij de verwarming leggen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon een krant in de hoek op de grond leggen. Ben ik gewend
dat lovequote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Zal wel een dekentje voor je bij de verwarming leggen.
Lust je dat niet?quote:
Zal wel grote stukken tomaat voor jou erin flikkeren dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, van m'n mama. maar prefereer toch kauwvoedsel.
Interesseert me niet.quote:
Liefquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal wel grote stukken tomaat voor jou erin flikkeren dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |