Een select clubje vind ik genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:08 schreef Modus het volgende:
krio ik heb een telSellll1 Abcrunch2000 gekocht maar ik wil niet zo breed worden als al die boddiebilders haha is het dan beter om met handschoentjuhs te trainen? nou gr grJa zodra je boven de 40 kilo deadlift bencht wordt het link hè haha dus beter alvast mitella klaar leggen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Kate Upton is een koelkast en heeft een snor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ook niet, volgens mij was hij in een diepe space vanwege z'n 2 koppen koffie.
full stops and exclamation marks
mag ze straks zelf vertellenquote:
Deadlift haha ik wil tog niet dood manweetjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja zodra je boven de 40 kilo deadlift bencht wordt het link hè haha dus beter alvast mitella klaar leggen ook.
[..]
[..]
Kate Upton is een koelkast en heeft een snor.
Vraag het maar gewoon hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:37 schreef krioro het volgende:
Kate Upton is een koelkast en heeft een snor.
Van welke filmpje is die gif?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
LOL.
[ afbeelding ]
Hoe weet je dit though?
Stond op de Foks. Vorig topic ofzo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
LOL.
[ afbeelding ]
Hoe weet je dit though?
Wat heeft ze nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
LOL.
[ afbeelding ]
Hoe weet je dit though?
Is deadlift enkel en alleen voor de rug?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja zodra je boven de 40 kilo deadlift bencht wordt het link hè haha dus beter alvast mitella klaar leggen ook.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Ik zit hier de vergoedingenlijst van mn verzorgverzekering na te lezen, omdat ik geen hobby's heb.
Kom ik een SLIJMUITZUIGAPPARAAT tegen.
What the hell?
Nee, en bij verschillende varianten gebruik je verschillende spiergroepen meer/minder.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is deadlift enkel en alleen voor de rug?
Ja hoi,quote:
Ja zo af en toe graaf ik dit account weer even op.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoi,
ook uit de dood opgestaan?
Met of zonder mini-shovel?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja zo af en toe graaf ik dit account weer even op.
Nee al een tijd niet meer. Jij al iets anders gevonden dan de post?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder mini-shovel?
Zit je nog steeds zoveel op de weg?_
Hahahahaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die gozer is een mix tussen CB en 2NutZ btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |