Omdat als het mis gaat ik wel kan klagen.quote:
Okido, fair enough.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat als het mis gaat ik wel kan klagen.
En ik ben het niet eens met het aanbod.
Ik ga zwart stemmen, breng gewoon een stem uit zonder stembiljet mee te nemenquote:
Ik blijf gewoon thuis. Bankhangen, chillen, chickennuggets vreten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ga zwart stemmen, breng gewoon een stem uit zonder stembiljet mee te nemen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:16 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon thuis. Bankhangen, chillen, chickennuggets vreten.
maccie is never lekkerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Homemade/fried is nooit zo lekker als Maccie man.
Kattenkind.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Die iemand bij het grof vuil heeft gezet omdat zijn kind er in gepoept had.
vet handigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Ik zit hier de vergoedingenlijst van mn verzorgverzekering na te lezen, omdat ik geen hobby's heb.
Kom ik een SLIJMUITZUIGAPPARAAT tegen.
What the hell?
Snap hem echt niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Notsureifsrs.
[..]
Nee, maar ik ben geïntrigeerd. Loopt ze die dingen een beetje in je gezicht te duwen op youtube, maar daarvoor doe je zo'n extreme borstvergroting niet, dus nu wil ik haar andere werk zien ook.
Gatverquote:
Omdat mensen met teveel slijm ranzig zijn.quote:
geen idee, ik ken ze nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat mensen met teveel slijm ranzig zijn.
Uptonmoonfridgestache????quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ook niet, volgens mij was hij in een diepe space vanwege z'n 2 koppen koffie.
Ik ken ook geen mensen.quote:
Bij de wolven eerder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |