quote:
Op woensdag 19 maart 2014 10:10 schreef -Strawberry- het volgende:En geef het tijd. Ik heb lange tijd rondgelopen met rode vlekjes en gedoe waarvan ik dacht dat het littekens waren, maar een jaar later was daar niets meer van te zien. Het duurt even voordat de huid zich volledig vernieuwt.
Ja klopt, bij mij was het ook zo. Ik had littekencrème van Biodermal en Kruidvat gebruikt, ook: sudocrème, slakkengel, slakkengel masker en bio oil. Gewoon wat hierboven is getypt.
Littekencrème van Biodermal deed niks bij mij, daarna goede reviews gelezen over die van Kruidvat. Die werkte wel bij mij en was maar voor ca. ¤3,-

Toen het Kruidvat potje leeg was, had ik het niet meer nodig en de verpakking was anders geworden, had het niet meer gehaald.
Als onderhoudscrème gebruikte ik Biodermal P CL E, dat werkte ook goed voor littekens. Maar nu gebruik ik dat niet meer, want nu gaat mijn huid daarop juist rood worden. Bij eerste contact sudocrème ging het overal ook rood worden, net als bij de slakkengel masker. De slakkengel was alleen goed voor vocht en glans. Bio oil was ook goed voor vocht en geur.
Volgens mij hebben die troep chemicaliën in cosmetica mijn huid nu gewoon hyper allergisch gemaakt

Klinkt cliché, maar gewoon veel water drinken, goede voeding en regelmatig sporten. Zo is alles weggegaan. Oh ja, ook geen cosmetica gebruiken, die chemicaliën zijn echt nergens goed voor. Alleen af en toe dagcrème zonder paraben, kleur/geurstoffen, etc. Zelfs zonder deze type crèmes zag mijn huid beter uit