Haha ik denk er niet teveel over na, ik vind het gewoon interessante onderwerpen..omdat ik er vrij veel over lees.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
Jij denkt te veel na over liefde met je topics
Als je verliefd word dan is het geen settelen en ben je ook niet meer picky
Als je niets voelt dan moet je er ook niets mee beginnen
Dit soort dingen wijzen zichzelf echt prima in de praktijk
Hoe oud ben je eigenlijk?
in de cosmo zeker?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:01 schreef za18za18 het volgende:
[..]
Haha ik denk er niet teveel over na, ik vind het gewoon interessante onderwerpen..omdat ik er vrij veel over lees.
Dit ja. Je bent verliefd of niet. En als je bent weet je dat echt wel. Lijstjes die je vooraf hebt bedacht doen er dan ook niet echt meer toe.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
Jij denkt te veel na over liefde met je topics
Als je verliefd word dan is het geen settelen en ben je ook niet meer picky
Als je niets voelt dan moet je er ook niets mee beginnen
Dit soort dingen wijzen zichzelf echt prima in de praktijk
Hoe oud ben je eigenlijk?
Mekaar?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:47 schreef za18za18 het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar kun je hier niet tegen iedereen aardig zijn.. want sommige mensen denken je binnen één post door te hebben. Hoe je qua karakter in mekaar zit en wat je intelligentie niveau is. Daar kan ik niets mee ;-).
;-) Als je een ander serieus neemt (zonder je oordeel klaar te hebben staan) dan zal de ander jou ook serieus nemen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
En welke vakliteratuur lees je nou?
Ik ben oprecht benieuwd bij welk vak dit aan bod komt en in wat voor boeken
dat klinkt als een goed boekquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:24 schreef za18za18 het volgende:
[..]
;-) Als je een ander serieus neemt (zonder je oordeel klaar te hebben staan) dan zal de ander jou ook serieus nemen.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd over welke vakliteratuur je het hebt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:24 schreef za18za18 het volgende:
[..]
;-) Als je een ander serieus neemt (zonder je oordeel klaar te hebben staan) dan zal de ander jou ook serieus nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |