abonnement Unibet Coolblue
pi_137904741
Laat Outkast en Snoop maar komen :)
pi_137904973
Wat is dat toch steeds met Outkast? Die staan op NSJ, dus vrij weinig kans dat ze ook op Lowlands staan
pi_137905975
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is dat toch steeds met Outkast? Die staan op NSJ, dus vrij weinig kans dat ze ook op Lowlands staan
Er blijven weinig opties over. Blink 182 zou ook nog kunnen
pi_137906426
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:42 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Er blijven weinig opties over. Blink 182 zou ook nog kunnen
Prodigy ;)
pi_137906447
Of The Killers dan toch?!
pi_137906573
Blink O+

Om nog even terug te komen op die groepsdruk, ik ben afgelopen jaar redelijk vaak in m'n eentje op pad gegaan omdat ik andere optredens wilde bekijken dan m'n vrienden. Je ziet elkaar daarna toch wel weer op de camping ofzo. Je komt ook veel makkelijker vooraan als je alleen bent.
pi_137910215
The Killers zou ik niet erg vinden! En groepsdruk is er op een of andere manier altijd wel, maar ik probeer het altijd te ontwijken. Zo ging ik mijn eerste Lowlands gewoon in m'n eentje, zodat ik mijn ding kon doen het gehele weekend
pi_137914133
The Prodigy lijkt me geen Alpha headliner meer. Die staan nu al op festivals als Indian Summer en Paaspop. Leuke act, maar hoeft voor mij niet echt te komen. Dan liever The Killers inderdaad :P.
pi_137914308
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 09:15 schreef indiaantje89 het volgende:
The Prodigy lijkt me geen Alpha headliner meer. Die staan nu al op festivals als Indian Summer en Paaspop. Leuke act, maar hoeft voor mij niet echt te komen. Dan liever The Killers inderdaad :P.
Al een tijdje geen nieuw materiaal meer en ze teren natuurlijk op al die oude hits, maar als ze er staan kunnen ze makkelijk de Alpha aan en spelen ze hem helemal plat.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 19 maart 2014 @ 09:41:13 #110
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_137914713
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:42 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Er blijven weinig opties over. Blink 182 zou ook nog kunnen
Blink komt niet hoor.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_137915043
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 09:41 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Blink komt niet hoor.
Ok :P dan blijven toch nog over:

Outkast - The Prodigy - Volbeat?

Of er moet nog een verassing komen :)
pi_137915149
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 09:53 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ok :P dan blijven toch nog over:

Outkast - The Prodigy - Volbeat?

Of er moet nog een verassing komen :)
Outkast en Prodigy zou niet heel sterk zijn, headlinen beiden al een ander festival, je moet toch wel als Lowlands zijnde iets exclusief kunnen strikken?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 19 maart 2014 @ 10:00:26 #113
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_137915271
quote:
2s.gif Op woensdag 19 maart 2014 09:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Outkast en Prodigy zou niet heel sterk zijn, headlinen beiden al een ander festival, je moet toch wel als Lowlands zijnde iets exclusief kunnen strikken?
Je kan je afvragen of je exclusieve dingen als Paramore of Blink wilt hebben op je festival.

Calvin Harris zie ik eerder Sky City doen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_137915427
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:00 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Je kan je afvragen of je exclusieve dingen als Paramore of Blink wilt hebben op je festival.
True, Blink of iets als Limp Bizkit vind ik sowieso eigenlijk droevig, weinig relevant meer, beetje teren op vergane glorie. Dan is Paramore nog net wat relevanter, maar ook geen Lowlands headliner imho.

Maar de spoeling wordt wel erg dun dan qua mooie afsluiters voor LL.
pi_137915448
quote:
2s.gif Op woensdag 19 maart 2014 09:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Outkast en Prodigy zou niet heel sterk zijn, headlinen beiden al een ander festival, je moet toch wel als Lowlands zijnde iets exclusief kunnen strikken?
Er moet ook wel wat touren hé, zoals D_A zegt moet je niet blij worden van een Paramore als headliner (al gaat dat niet gebeuren in Nederland). Blink 182 zou ik nog net iets minder erg vinden omdat ik ze nog nooit gezien heb (en jeugd sentiment).

Maar volgens mij zit je iets te veel met Rock Am Ring in je hoofd ;) Dit is Lowlands en heel ander soort van headliners.
pi_137915537
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:06 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Er moet ook wel wat touren hé, zoals D_A zegt moet je niet blij worden van een Paramore als headliner (al gaat dat niet gebeuren in Nederland). Blink 182 zou ik nog net iets minder erg vinden omdat ik ze nog nooit gezien heb (en jeugd sentiment).

Maar volgens mij zit je iets te veel met Rock Am Ring in je hoofd ;) Dit is Lowlands en heel ander soort van headliners.
Oh nee hoor, meerdere malen Lowlands bezocht, en die tappen heus uit een ander vaatje dan de Pinkpop's of RaR's van deze wereld als het gaat om de echt pure headliners. Maar door de jaren heeft er toch wel wat leuks gestaan, en dit jaar is het inderdaad lastig als je wegstreept wat er al op andere festivals staat en wat uberhaupt tourt. Dan moet je inderdaad misschien maar gaan voor een mindere grote/commerciële naam gaan, beetje back to basic.

Al snap ik in dan weer niet waarom ze wel aankomen met iets als Stromae :+
pi_137915673
quote:
10s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh nee hoor, meerdere malen Lowlands bezocht, en die tappen heus uit een ander vaatje dan de Pinkpop's of RaR's van deze wereld als het gaat om de echt pure headliners. Maar door de jaren heeft er toch wel wat leuks gestaan, en dit jaar is het inderdaad lastig als je wegstreept wat er al op andere festivals staat en wat uberhaupt tourt. Dan moet je inderdaad misschien maar gaan voor een mindere grote/commerciële naam gaan, beetje back to basic.

Al snap ik in dan weer niet waarom ze wel aankomen met iets als Stromae :+
Denk niet eens dat Stromae zo heel duur is en toch veel publiek trekt. En misschien moeten het gewoon doen met Skrillex - The National - Queens Of The Stone Age.

Niets is uitgesloten :P.
pi_137915963
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:14 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Denk niet eens dat Stromae zo heel duur is en toch veel publiek trekt.
Die staat toch ook op Pinkpop?
pi_137916145
quote:
2s.gif Op woensdag 19 maart 2014 09:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Outkast en Prodigy zou niet heel sterk zijn, headlinen beiden al een ander festival, je moet toch wel als Lowlands zijnde iets exclusief kunnen strikken?
Queens of The Stoneage, The National, Portishead, Skrillex en Janelle Monae zijn allemaal exclusief.. Dat is nogal wat. Niet alle grotere namen hoeven in mijn ogen exclusief te zijn.
pi_137916222
Om nog te zwijgen over Imagine Dragons, London Grammar en Die Antwoord, die allen erg populair lijken te zijn.
pi_137916465
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:23 schreef Luni het volgende:

[..]

Die staat toch ook op Pinkpop?
Ook op Lowlands
pi_137918076
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 09:15 schreef indiaantje89 het volgende:
The Prodigy lijkt me geen Alpha headliner meer. Die staan nu al op festivals als Indian Summer en Paaspop. Leuke act, maar hoeft voor mij niet echt te komen. Dan liever The Killers inderdaad :P.
Ze headlinen dit jaar ook gewoon Sonisphere UK met Iron Maiden en Metallica.. Prodigy vult Alpha met gemak puur op naam en oude hits (Music for The Jilted Generation is dit jaar 20 jaar oud). In 2009 was het een van drukste Alpha concerten ooit. Dat ze op festivals als Paaspop staan zegt weinig, ze doen vaken kleinere festivals in tussenjaren en spelen ook graag in hele kleine zalen zoals afgelopen jaar nog enkele shows in zalen van max 1000 man. Vlak voor de release van vorige album deden ze nog een club tour met o.a. de Melkweg om vervolgens Lowlands, Pinkpop en alle grote EU festivals te headlinen. Maar ik verwacht ze niet op Lowlands dit jaar, eerder volgend jaar als nieuwe plaat uit is, en mochten ze wel komen dan zal dat pas na Paaspop bekend gemaakt worden.

Laat ze eerst maar eens de nieuwe plaat afmaken:
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 19 maart 2014 @ 11:58:16 #123
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_137918634
Epilepsie show.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_137919229
Ik zou The Prodigy wel weer keertje leuk vinden, zoiets kan best in combinatie met headliners als The National en QOTSA.
pi_137919815
Dan moet er toch wel wat leuks voor staan imo :P (+ ik ga ze al zien op Paaspop dus van mij mag er dan iets anders staan ;)).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')