abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 maart 2014 @ 22:10:34 #1
424359 bloempje92
Candida dieet
pi_137864341
Hallo,
Ik heb nu een half jaar lang last van een vaginale schimmelinfectie. Daarnaast heb ik ook veel darmklachten. Ik ga heel moeilijk naar de wc. Ik ben nu een week begonnen met het candida dieet. Waar ik me zorgen over maak is dat mijn ontlasting grijs uitziet met witte sliertjes erdoorheen (sorry klinkt echt vies). Is dit normaal? En na hoeveel weken moet je verschil merken of gaat de jeuk weg? Daarnaast heb ik alle medicijnen al geprobeerd en niks helpt. Ik heb canasten gehad, en van die vaginale zetpillen verschillende doseringen, ook heb ik eenmalig flucanazol gebruikt maar niks helpt! De dokter kan me helaas niet verder helpen. Moet je ook supplementen bij het candida dieet nemen? Daarnaast heb ik ook veel last van huilbuien en angsten. Ik heb hiervoor ant-depressiva gekregen. Deze klachten zijn ongeveer rond dezelfde tijd begonnen met mijn vaginale klachten en darmproblemen. Heeft dit verband met elkaar?
Groetjes,
Anoniem
pi_137864494
En wat zei de huisarts?
pi_137864648
Ben je al eens langs geweest bij de gynaecoloog?
  maandag 17 maart 2014 @ 22:16:29 #4
424359 bloempje92
Candida dieet
pi_137864771
Mijn huisarts zei dat hij me niet kon helpen met candida. Omdat hij zegt dat het mijn darmklachten niks te maken hebben met mijn vaginale schimmelinfectie. En dat er schimmels in je buik horen en dat er geen overgroei kan zijn. Maar op internet zie ik precies het tegenovergestelde. Ik heb bloed laten prikken hier kwam niks uit. En ik heb van die zakjes gekregen zodat ik makkelijker naar de wc kan gaan. Dit heeft helaas niet geholpen. Ik ben ook al een paar keer naar de gynocoloog geweest. En die heeft me verschillende medicijnen eenmalig voorgeschreven. Helaas heeft dit niks opgeleverd. Ik ben nu begonnen met het dieet. Maar voel me nog slechter als voorheen. Dus geen idee wat ik nu moet doen.
Groetjes
  maandag 17 maart 2014 @ 23:00:26 #5
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_137867484
Heeft zeker met elkaar te maken. Omdat je ook huil en angst buien heb zou ik even langs de psycholoog gaan. Is niet eng of raar en het kan je enorm helpen!
En altijd het laatste woord.
pi_137867602
Vraag eens om een kweekje?
  maandag 17 maart 2014 @ 23:56:53 #7
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_137870017
Het enige goede advies zou hier zijn om een andere huisarts dezelfde vraag te stellen, als je jouw eigen huisarts niet vertrouwt (het idee wat ik hieruit krijg)
pi_137880100
Laat me raden? Een homeopathische kwakzalver heeft je dit 'dieet' aangeraden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')