abonnement Unibet Coolblue
pi_140150821
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 20:54 schreef Pleun2011 het volgende:
102 punten voor Juve is waanzinnig goed.. als je dan bedenkt dat ze vrij kansloos uit de CL vlogen dan kan je toch wel zien dat de Serie A qua niveau wat is weggezakt.. op zich wel jammer.
Ik weet niet in welk jaar jij leeft maar Juventus vloog niet kansloos uit de CL?
Ja wel kansloos als in de zin in zo'n makkelijke groep niet doorgaan is kansloos.
Maar qua spel en alles was het heel vreemd dat ze niet door gingen. Hoe slecht ook.
pi_140150910
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:32 schreef Aiciu het volgende:

De Europaleague is alleen maar onnodig krachtverlies. Dan kan je je beter uit laten schakelen zodat je meer rust hebt voor de strijd voor nieuwe CL plaatsen.
Onzin...
Zoveel kracht hoef je in de EL als beetje goed elftal niet te brengen.
Europees voetbal doe je het sowieso al voor, ook EL en dat met name voor ploegen die niet voor zo'n plek in de CL kunnen gaan.

Ik vind het echt schandalig hoe slecht de Italiaanse ploegen presteren.
pi_140150950
Slecht nieuws weer :( Conte blijft :(
Wordt weer een jaar ongemotiveerd voetballen, slechte tactieken en wissels, rare basisopstellingen, vernedering in Europa en slecht spel.
pi_140150998
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:38 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Onzin...
Zoveel kracht hoef je in de EL als beetje goed elftal niet te brengen.
Europees voetbal doe je het sowieso al voor, ook EL en dat met name voor ploegen die niet voor zo'n plek in de CL kunnen gaan.

Ik vind het echt schandalig hoe slecht de Italiaanse ploegen presteren.
Omdat Italianen alleen presteren wanneer het er toe doet. Daarom verliezen we ook bijna al onze oefenwedstrijden.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_140151068
http://www.figc.it/it/3065/21787/Calendario.shtml

Helemaal naar beneden scrollen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_140169515
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:40 schreef Aiciu het volgende:

Omdat Italianen alleen presteren wanneer het er toe doet. Daarom verliezen we ook bijna al onze oefenwedstrijden.
Elke wedstrijd Europees doet er toe.
Vaak worden de landelijke wedstrijden nog belangrijker geacht ook. Ongeacht tegen wie.
Wat zeker voor een Juventus nergens op slaat, omdat je bijna alles in de Serie A makkelijk hoort te winnen.

Maar je hebt daarin gelijk idd. Motivatie is een groot probleem.
pi_140169611
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:32 schreef Aiciu het volgende:

[..]

De Europaleague is alleen maar onnodig krachtverlies. Dan kan je je beter uit laten schakelen zodat je meer rust hebt voor de strijd voor nieuwe CL plaatsen.
Ja en als iedereen zo blijft denken als jij zakken we alleen maar verder en verder af. Portugal is ons voorbij en ook Frankrijk gaat er zo langs heen. Monaco en PSG zijn punten pakkers.
pi_140181087
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 17:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

:D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

BetVictor twitterde op zondag 18-05-2014 om 17:30:19 I think it's fair to say the Juventus fans want manager Antonio Conte to stay... http://t.co/VAiLeIdRh8 reageer retweet
Hallo Bianca ?
pi_140195193
Het komt omdat de Europa League een toernooi is wat financieel onaantrekkelijk is en tevens wat het voor mij onaantrekkelijk maakt om het te volgen is dat de afvallers uit de Champions League instromen in februari. Voor mij voelt het dan als pure tijdverspilling om dan zo´n toernooi te gaan volgen als het na de winter weer bijgevuld wordt met de nummers 3 van de Champions League groepsfasen.

Ik heb dan liever dat die Champions League afvallers wegblijven.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_140205097
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 09:04 schreef Aiciu het volgende:
Het komt omdat de Europa League een toernooi is wat financieel onaantrekkelijk is en tevens wat het voor mij onaantrekkelijk maakt om het te volgen is dat de afvallers uit de Champions League instromen in februari. Voor mij voelt het dan als pure tijdverspilling om dan zo´n toernooi te gaan volgen als het na de winter weer bijgevuld wordt met de nummers 3 van de Champions League groepsfasen.

Ik heb dan liever dat die Champions League afvallers wegblijven.
Daar ben ik het mee eens en het toernooi zelf boeit mij ook niet veel, maar ik hoop wel dat de clubs het serieus aanpakken, want we moeten die 4 CL plekken terug.
pi_140314605
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:49 schreef BramKVO het volgende:

Hallo Bianca ?
Feiten zijn belangrijker ^O^
pi_140314670
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:56 schreef hafcfan het volgende:

Daar ben ik het mee eens en het toernooi zelf boeit mij ook niet veel, maar ik hoop wel dat de clubs het serieus aanpakken, want we moeten die 4 CL plekken terug.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 09:04 schreef Aiciu het volgende:
Het komt omdat de Europa League een toernooi is wat financieel onaantrekkelijk is en tevens wat het voor mij onaantrekkelijk maakt om het te volgen is dat de afvallers uit de Champions League instromen in februari. Voor mij voelt het dan als pure tijdverspilling om dan zo´n toernooi te gaan volgen als het na de winter weer bijgevuld wordt met de nummers 3 van de Champions League groepsfasen.

Ik heb dan liever dat die Champions League afvallers wegblijven.
Het is inderdaad Europees gezien belangrijk.
Daarnaast ook voor je prestige om weer eens Europees een prijs te pakken. Voor een ploeg als Juve is de EL winnen (als je er toevallig in komt) een redelijk simpele prijs (als die domme coach een slim wordt).
Belangrijker dan eens een landstitel winnen, CL halen in de Serie A moet toch geen enkel probleem zijn voor Juve.
pi_140314699
Drogba in verband gebracht met Juve.....
Zal ook eens niet. Achterlijk aankoopbeleid wat wordt gevoerd zeg :r
9/10 spelers die gehaald worden zijn totaal geen toevoeging. Wat moet Juve nou met een Drogba....
Zal wel weer een idee zijn van onze achterlijke coach ^O^
  dinsdag 15 juli 2014 @ 20:21:25 #214
333483 Aguero
oooooooo
pi_142339041
Dat zijn nog eens gebeurtenissen in Turijn.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 21:41:41 #216
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_142339196
Vaag.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 21:43:49 #217
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_142339325
Zal ook wel het verval van de Serie A zijn, Juventus is baas in eigen land maar daarbuiten wil het allemaal net niet lukken. De beste spelers willen gewoon niet meer naar Italië tegenwoordig. Het geld zullen ze er nog wel voor hebben...denk ik.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_142339828
JAJAJAJJAJAAJAJAJAJAJJAAJJAAJ :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Conte is weg :D :D :D :D :W :W :W :W :W

Dit gaat een fantastisch jaar worden ^O^
pi_142339873
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
Zal ook wel het verval van de Serie A zijn, Juventus is baas in eigen land maar daarbuiten wil het allemaal net niet lukken. De beste spelers willen gewoon niet meer naar Italië tegenwoordig. Het geld zullen ze er nog wel voor hebben...denk ik.
Omdat een flut trainer weg gaat?
Lekker boeiend. Serie A is juist weer groeiende, stadions worden beter. Komen wat betere spelers weer te spelen.
pi_142339897
quote:
Heerlijk he :D
Dat wordt heerlijk slapen zo _O_
pi_142351195
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 20:54 schreef Pleun2011 het volgende:
102 punten voor Juve is waanzinnig goed.. als je dan bedenkt dat ze vrij kansloos uit de CL vlogen dan kan je toch wel zien dat de Serie A qua niveau wat is weggezakt.. op zich wel jammer.
Toernooi voetbal =/= competitie voetbal

Ancelotti is niet echt een topmanager qua prestaties op competitie gebied. Maar een toernooi manager beter dan hem is er niet. Bij Conte is dat dan weer andersom.

Hoeft niet per sé te betekenen dat Juventus een zwakke ploeg is/was.

------------------------------------------------------

Hopen dat Allegri het bij Juventus gaat overnemen *O*
  woensdag 16 juli 2014 @ 08:59:09 #222
131800 Tarado
capô de fusca
pi_142352556
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 03:06 schreef MattiaDeSciglio het volgende:

[..]

Toernooi voetbal =/= competitie voetbal

Ancelotti is niet echt een topmanager qua prestaties op competitie gebied. Maar een toernooi manager beter dan hem is er niet. Bij Conte is dat dan weer andersom.

Hoeft niet per sé te betekenen dat Juventus een zwakke ploeg is/was.

------------------------------------------------------

Hopen dat Allegri het bij Juventus gaat overnemen *O*
Komen toch echt te kort tov de top van Europa en de rest helemaal

Allegri :') dan Pirlo maar wegsturen?
pi_142359222
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 03:06 schreef MattiaDeSciglio het volgende:

Toernooi voetbal =/= competitie voetbal

Ancelotti is niet echt een topmanager qua prestaties op competitie gebied. Maar een toernooi manager beter dan hem is er niet. Bij Conte is dat dan weer andersom.

Hoeft niet per sé te betekenen dat Juventus een zwakke ploeg is/was.

------------------------------------------------------

Hopen dat Allegri het bij Juventus gaat overnemen *O*
Je moet niet het ene wegstrepen voor het ander, dus alleen competitie of alleen toernooi.
Sowieso vind ik dat je als Juventus, wat gewoon zoveel sterker is dan de rest in de Serie A niet moet overdrijven met de competitie wedstrijden. Dat gebeurde onder Conte wel veel, oh we hebben dit weekend een competitiewedstrijd (niet eens tegen goede ploegen) en dan had hij al zoiets: Laten we rustig aan doen, dit boeit niet alleen de Serie A.
Ergerlijk hoe die idiote Conte daar mee om ging.

Allegri lijkt me nou niet de juiste keus...

quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 08:59 schreef Tarado het volgende:

Komen toch echt te kort tov de top van Europa en de rest helemaal

Allegri :') dan Pirlo maar wegsturen?
Mwahh ik vind dat Juventus met het huidige elftal hoog mee moet kunnen doen.
Tegen geen enkele ploeg echt heel minderwaardig is waarvan je hebt: Oh dat is kansloos voor Juve.
Wel dat je in nadeel bent ofc, bv bij Bayern. Maar niet oh das zeker een verliespartij.

Ik denk dat deze selectie wel redelijk bij elkaar blijft. Zou ook niet weten naar welke club je als speler van Juve heen wilt als stap omhoog. Een Real of Bayern. Maar bv Vidal naar Man Utd lijkt me onzin, stap omlaag.

Dan heb je echt wel een sterke ploeg, verdediging staat prima, middenveld erg sterk met Pirlo, Marchisio, Vidal en Pogba en dan de aanval die niet alles is maar wel ok is.
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:57:08 #224
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_142360482
quote:
Massimiliano Allegri is de nieuwe trainer van Juventus.
De afgelopen seizoen bij AC Milan ontslagen oefenmeester tekent vanmiddag een contract voor twee seizoenen. Hij wordt om 15.00 uur gepresenteerd.

De keuze voor Allegri is verrassend, omdat de 46-jarige oefenmeester wordt gezien als een van de hoofdschuldigen voor het spectaculaire verval van Milan. Zijn komst wordt door een groot deel van de Juventus-aanhang dan ook met scepsis begroet. De hashtag #NoAllegri groeide vanochtend zelfs uit tot wereldwijd trending topic.

Juventus moest totaal onverwacht op zoek naar een nieuwe trainer. Antonio Conte, de coach die de club naar drie opeenvolgende titels leidde, leverde dinsdag uit onvrede over de mogelijkheden bij De Oude Dame namelijk zijn contract in.

De komst van Allegri zorgt voor onzekerheid over de toekomst van sterspeler Andrea Pirlo, die in 2011 bij Milan vertrok mede als gevolg van zijn slechte relatie met de trainer. Allegri oordeelde in dat jaar dat Pirlo zijn beste tijd gehad had, waarna de middenvelder overstapte naar Juventus. Bij De Oude Dame beleefde hij zijn tweede jeugd en werd hij driemaal kampioen.
meh.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_142366029


Allegri...

Onder het mom van ''hoe vergooi ik in 24 uur het project dat ik in 3 jaar heb opgebouwd;''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')