quote:Op maandag 17 maart 2014 20:51 schreef eend112 het volgende:
Ik heb het ook 2 weken gedaan. Via het uitzendbureau.
De eerste dag kwam ik er al achter dat 15 mensen m'n zus neukte, ik 10 vaders had en een groep zou me na werktijd op gaan wachten, een stuk of 5 gingen me in de brand steken en het hele gebouw daarbij.
Da's kutquote:
Haha bij ons op kantoor is serieus iemand een keer langsgekomen om ons met een mes te bedreigen. Ik was toen vrij maar schijnbaar super eng. Uiteindelijk dikke arrestatie met echt super veel politie.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:51 schreef eend112 het volgende:
De eerste dag kwam ik er al achter dat 15 mensen m'n zus neukte, ik 10 vaders had en een groep zou me na werktijd op gaan wachten, een stuk of 5 gingen me in de brand steken en het hele gebouw daarbij.
Dan zul je daar ook wel naar gevraagd hebben.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:51 schreef eend112 het volgende:
Outbound heb ik gelukkig altijd weten te vermijden, dan krijg je volgens mij helemaal van alles naar je kop geslingerd waar je niet op zit te wachten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:36 schreef snakelady het volgende:
Verschrikkelijk werk inderdaad, ik heb ook callcenter werk gedaan, inbound en outbouden en dan B2B en B2C.
Vooral outbound was verschrikkelijk..
En maar blijven uitleggen dat mensen echt zelf hebben aangegeven het goed te vinden om teruggebeld te worden via een gratis proefabonnement of via een enquete op internet.
Yup, heel wat doodsverwensingen naar mijn hoofd gekregen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Outbound heb ik gelukkig altijd weten te vermijden, dan krijg je volgens mij helemaal van alles naar je kop geslingerd waar je niet op zit te wachten.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:22 schreef NieuweNier het volgende:
We hebben ook wekelijks een bommelding op kantoor. Een onderdeel van onze beoordeling is Hoe we met die bommeldingen omgaan. Ik werk niet bij Al Qaida ofzo
Werk je toevallig in het callcenter van een niet nader te noemen mobiele telefoonaanbieder? Ik werkte daar lang geleden, en toen kwam er ook eens een bommelding binnen, en niemand wist wat we moesten doenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:22 schreef NieuweNier het volgende:
We hebben ook wekelijks een bommelding op kantoor. Een onderdeel van onze beoordeling is Hoe we met die bommeldingen omgaan. Ik werk niet bij Al Qaida ofzo
Ik denk dat je wat vaker die kranten had moeten lezen. Daar was je taalbeheersing vast op vooruit gegaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:51 schreef along het volgende:
Bijna net zo tergend was het kranten abbonementen verkopen op straat, moest je 10 kilo boom mee sjauwen naar een of ander inteeld dorp om daar voor de plaatselijke supermarkt "gratis"krantjes uit delen en dan die mensen hooked krijgen om een of ander abbonement te tekenen van 2 jaar ofzo.
Echt tergend werk, 10000x liever werkte ik in een snik hete tomaten kas voor mijn extra centje.
Ronselaar gespot!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:01 schreef Homijn het volgende:
Er is wel rottiger werk te bedenken dan een beetje aan de telefoon babbelen met mensen. De klacht van TS houdt niet eens één post lang stand. Aan het eind roemt TS de avond- en weekendtoeslag.
De klacht is dus (uiteraard) zwaar onterecht.
Niet nodig in Hong Kong vriend, maargoed jij bent geen ambities en zit voor de rest van je leven vast in die mentaliteit in Nederland, piet mondaalquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat vaker die kranten had moeten lezen. Daar was je taalbeheersing vast op vooruit gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |