abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137867477
Ik zou niet in een callcenter willen werken, zo doelloos en treurig. Dan Nog liever in winkel ofzo.
pi_137867640
Gelukkig mochten wij blowen toen ik nog in een callcenter werkte, anders hou je het echt geen maaneen vol als fulltime job :')
  Spellchecker maandag 17 maart 2014 @ 23:54:24 #28
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_137869931
Ik heb in een grijs verleden nog een jaar of 3 bij UPC op de helpdesk gewerkt (toen internet nog Chello heette en digitale TV nog in de kinderschoenen stond); bij tijd en wijle best ontspannend, zeker overdag op zondag of op feestdagen.

De regels werden op een gegeven moment echter steeds kinderachtiger, onderwijl men de zgn. KPI's (maximale beltijd e.d.) steeds strakker aanstelde. Uiteindelijk vertrokken daar :W
Tevens -purist.
  maandag 17 maart 2014 @ 23:57:40 #29
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137870041
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:51 schreef eend112 het volgende:
Ik heb het ook 2 weken gedaan. Via het uitzendbureau.
De eerste dag kwam ik er al achter dat 15 mensen m'n zus neukte, ik 10 vaders had en een groep zou me na werktijd op gaan wachten, een stuk of 5 gingen me in de brand steken en het hele gebouw daarbij.
_O-
Held
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137871499
Ben je in dienst of gaat het via eenuitzendburo anders zou je kunnen vragen of je bij een andere firma kon gaan werken (voor de broodnodige variatie)
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 01:27:23 #31
238882 Spartagek
meestal gewoon gek
pi_137871521
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:16 schreef hoas het volgende:
Neem een geheim nummer en houd hem geheim.
Da's kut

Een geheim nummer nemen, en geheim houden ....
Kan je net zo goed heul geen telefoon/abonnement nemen, heb je ook geen nummer
  dinsdag 18 maart 2014 @ 02:15:55 #32
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_137871782
Zo herkenbaar dit topic. Ik werk ook bij een callcenter, inbound, en het is echt totaal verschrikkelijk.

Gewoon iedereen die ik aan de telefoon krijg is zwaar debiel. Het zijn de grootste tokkies die ik ooit gehoord heb. Ik wist niet dat er zulke domme, asociale, mensen bestonden. Wanneer ze bellen weet je gewoon dat er iets mis met ze is. Ze kunnen niet lezen, hebben psychiatrische stoornissen, zitten in een bejaarden tehuis, spreken alleen berbers, etc. Maar ook ontzettend asociaal. Elk gesprek mort ik beginnen met Goedemorgen *het bedrijf waar ik werk* u spreekt met nieuwenier. Waarmee kan ik u helpen? Nette klanten zeggen geen Hallo terug en zeggen ja wat ik van je wilt weten is bla bla. Onbeleefde klanten zeggen dat het ze niet interesseert Hoe ik heet en ik gewoon mijn werk moet doen en het voor hun moet oplossen.

Ik wordt ook echt constant uitgescholden voor de heftigste dingen. Natuurlijk mag ik er niks van zeggen en moet ik blij ze helpen. We mogen wel fake namen gebruiken nadat er iemand een collega thuis heeft opgezocht en haar heeft aangevallen.

Ik ben het compleet zat. Het liefste schoot ik al die mensen dood. Helaas kan dat niet. Dus laat ik ze blairen en zeg ik de zinnen die ik voor 99 procent van de klanten moet herhalen in de hoop dat ze, zoals gewoonlijk, de juiste zijn terwijl ik zelf zit te fokken, whatsappen, tv kijken met 1 oortje, etc. (Ik werk vanuit huis (

Ik zou mezelf ook echt niet aan de telefoon willen krijgen. Ik ben alle empathie en alle menselijkheid kwijt. Ik had een keer een klant aan de telefoon die vroeg of ik niet beter ontslag kon nemen. Ik had zo'n nep vrolijke, begriploze, robotstem dat hij zich afvroeg of ik dood ongelukkig was, of dat ik het sarcastisch deed. Mensen denken trouwens wel vaker dat ik een robot ben :o.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 02:17:23 #33
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_137871786
Ik weet trouwens dat er in die Oost spelfouten en typefouten zitten maar ik ben mobiel en te lui het te fixen.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 02:22:31 #34
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_137871804
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:51 schreef eend112 het volgende:
Ik heb het ook 2 weken gedaan. Via het uitzendbureau.
De eerste dag kwam ik er al achter dat 15 mensen m'n zus neukte, ik 10 vaders had en een groep zou me na werktijd op gaan wachten, een stuk of 5 gingen me in de brand steken en het hele gebouw daarbij.
Haha bij ons op kantoor is serieus iemand een keer langsgekomen om ons met een mes te bedreigen. Ik was toen vrij maar schijnbaar super eng. Uiteindelijk dikke arrestatie met echt super veel politie.

We hebben ook wekelijks een bommelding op kantoor. Een onderdeel van onze beoordeling is Hoe we met die bommeldingen omgaan. Ik werk niet bij Al Qaida ofzo :')
pi_137871866
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
vretenstijd
wat? :{
pi_137872514
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:51 schreef eend112 het volgende:
Ik heb het ook 2 weken gedaan. Via het uitzendbureau.
De eerste dag kwam ik er al achter dat 15 mensen m'n zus neukte, ik 10 vaders had en een groep zou me na werktijd op gaan wachten, een stuk of 5 gingen me in de brand steken en het hele gebouw daarbij.
Dan zul je daar ook wel naar gevraagd hebben.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_137873662
Ik heb heel veel callcenterwerk gedaan, en het laatste beetje vertrouwen dat ik nog had in de mensheid ben ik inderdaad in een callcenter kwijtgeraakt.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 09:36:52 #38
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137873933
Verschrikkelijk werk inderdaad, ik heb ook callcenter werk gedaan, inbound en outboud en dan B2B en B2C.
Vooral outbound was verschrikkelijk..

En maar blijven uitleggen dat mensen echt zelf hebben aangegeven het goed te vinden om teruggebeld te worden via een gratis proefabonnement of via een enquete op internet. :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_137873974
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 09:36 schreef snakelady het volgende:
Verschrikkelijk werk inderdaad, ik heb ook callcenter werk gedaan, inbound en outbouden en dan B2B en B2C.
Vooral outbound was verschrikkelijk..

En maar blijven uitleggen dat mensen echt zelf hebben aangegeven het goed te vinden om teruggebeld te worden via een gratis proefabonnement of via een enquete op internet. :')
Outbound heb ik gelukkig altijd weten te vermijden, dan krijg je volgens mij helemaal van alles naar je kop geslingerd waar je niet op zit te wachten.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 09:39:19 #40
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137874000
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 09:38 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Outbound heb ik gelukkig altijd weten te vermijden, dan krijg je volgens mij helemaal van alles naar je kop geslingerd waar je niet op zit te wachten.
Yup, heel wat doodsverwensingen naar mijn hoofd gekregen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_137874024
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 02:22 schreef NieuweNier het volgende:
We hebben ook wekelijks een bommelding op kantoor. Een onderdeel van onze beoordeling is Hoe we met die bommeldingen omgaan. Ik werk niet bij Al Qaida ofzo :')
_O- :D _O-
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_137874097
Leek me ooit wel leuk werk, maar daar ben ik bij deze op terug gekomen. Bedankt allemaal.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_137874140
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 02:22 schreef NieuweNier het volgende:
We hebben ook wekelijks een bommelding op kantoor. Een onderdeel van onze beoordeling is Hoe we met die bommeldingen omgaan. Ik werk niet bij Al Qaida ofzo
Werk je toevallig in het callcenter van een niet nader te noemen mobiele telefoonaanbieder? Ik werkte daar lang geleden, en toen kwam er ook eens een bommelding binnen, en niemand wist wat we moesten doen :')
Daarna hebben ze zo'n heel protocol opgesteld, wat je moest vragen en zeggen als het nog eens gebeurde. ("Voor welke organisatie werkt u?")
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 09:46:21 #44
394226 along
In Hong Kong
pi_137874149
Outbound gedaan voor geloof ik 2/3 weken, wat een kk werk. Mensen oplichten met vakantie bonnen ofzo de Tering, en al die field managertjes die denken dat ze het gemaakt hebben, en dat ze het je dan wel ff uitleggen hoe het echt moet.

Nog nooit zoveel kansloosheid bijelkaar gezien, ik ben dan ook snel vertrokken daar.
Het is/was een call center in rotterdam vlak naast de Zadkine colleague aan de benthemstraat.
Woont in een Biodome.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 09:51:52 #45
394226 along
In Hong Kong
pi_137874279
Bijna net zo tergend was het kranten abbonementen verkopen op straat, moest je 10 kilo boom mee sjauwen naar een of ander inteeld dorp om daar voor de plaatselijke supermarkt "gratis"krantjes uit delen en dan die mensen hooked krijgen om een of ander abbonement te tekenen van 2 jaar ofzo.

Echt tergend werk, 10000x liever werkte ik in een snik hete tomaten kas voor mijn extra centje.
Woont in een Biodome.
pi_137874501
Er is wel rottiger werk te bedenken dan een beetje aan de telefoon babbelen met mensen. De klacht van TS houdt niet eens één post lang stand. Aan het eind roemt TS de avond- en weekendtoeslag.

De klacht is dus (uiteraard) zwaar onterecht.
pi_137874516
Nuon gisteren

Hallo, wij zijn van Nuon en wij..
Ik heb geen interesse
Maar ik heb een aanbieding van 50% korting voor u!
Maar ik hou het bij 100% korting!

Kut callcentra
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_137874545
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 09:51 schreef along het volgende:
Bijna net zo tergend was het kranten abbonementen verkopen op straat, moest je 10 kilo boom mee sjauwen naar een of ander inteeld dorp om daar voor de plaatselijke supermarkt "gratis"krantjes uit delen en dan die mensen hooked krijgen om een of ander abbonement te tekenen van 2 jaar ofzo.

Echt tergend werk, 10000x liever werkte ik in een snik hete tomaten kas voor mijn extra centje.
Ik denk dat je wat vaker die kranten had moeten lezen. Daar was je taalbeheersing vast op vooruit gegaan.
pi_137874577
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:01 schreef Homijn het volgende:
Er is wel rottiger werk te bedenken dan een beetje aan de telefoon babbelen met mensen. De klacht van TS houdt niet eens één post lang stand. Aan het eind roemt TS de avond- en weekendtoeslag.

De klacht is dus (uiteraard) zwaar onterecht.
Ronselaar gespot!
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 10:09:05 #50
394226 along
In Hong Kong
pi_137874689
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:03 schreef Homijn het volgende:

[..]

Ik denk dat je wat vaker die kranten had moeten lezen. Daar was je taalbeheersing vast op vooruit gegaan.
Niet nodig in Hong Kong vriend, maargoed jij bent geen ambities en zit voor de rest van je leven vast in die mentaliteit in Nederland, piet mondaal _O-
Woont in een Biodome.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')