SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
Als het goed is, staat dat ook op dat kartonnen papiertje.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:35 schreef d4v1d het volgende:
Fipo.
En er zitten walnoten in deze stoommaaltijd![]()
Ik had tocj voor de spareribs moeten gaan
quote:Brood
Naast het inzetten van volumeacties, gaat ook de verkoop van kleinbrood bij AH op de schop. AH kiest voor dezelfde aanpak als Lidl en supermarktketens als Coop. In de winkels komen doorzichtige kunststof bakken met allerlei broodjes en croissants die door klanten zelf met een klem kunnen worden gepakt. Daarmee creëert AH de mogelijkheid om één broodje of croissant te kopen. Het prijsniveau van de broodjes en croissants zou door AH meer in lijn met dat van Lidl worden gebracht. ‘Er is ruimte voor een scherp geprijsd croissantje’, vatte een supermarktmanager de prijsstrategie samen.
AH start half mei (week 20) met de nieuwe aanpak. Dat gebeurt als eerste in de DNAH 4.0 winkels. Vanaf de zomer volgen dan de broodafdelingen van de andere winkels.
Had je verwacht dat SRP invloed zou hebben op de winkelverboden dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:12 schreef SausDip het volgende:
[..]
Ik vind de invloed van SRP op het winkelverbod juist wel mee vallen, ik had het veel erger verwacht. Die doosjes storen me helemaal niet, behalve bij de chips, daar is het echt te lelijk.
Jep. En minder mensen en meer mensen wiens contract niet worden verlengd.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:36 schreef infinity_737 het volgende:
http://www.distrifood.nl/(...)lumeacties-1480418W/
En dat hebben we geweten.... die 50 vrachtwagens
Broodafdeling lijkt me wel een goede keus, scheelt ook weer inpaktijd!
quote:Op maandag 17 maart 2014 18:39 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Had je verwacht dat SRP invloed zou hebben op de winkelverboden dan?
Stel je voor dat de TLVK het er niet mee eens was.. dan moest je alsnog gaan inpakken ookal stonden er plastic bakkenquote:Op maandag 17 maart 2014 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]Iets wat me altijd fantastisch leek. Een AH hier in Groningen heeft dat laatst ook gedaan, en vond ik vet handig. Toen zei ik tegen mijn ASM of we dat ook konden doen, zei ze dat het in strijd was met de regels ofzo.
Geen idee.
Hihaho.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Stel je voor dat de TLVK het er niet mee eens was.. dan moest je alsnog gaan inpakken ookal stonden er plastic bakken
De gehele branche.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Schiet dat nog eens op met die CAO, of wat.
En hoe zou het gaan met die toeslaguren? Commissie Gelijke Behandeling heeft al geoordeeld dat het onrechtmatig is dat mensen met een contract van 12 uur of minder per uur geen avond- en nachttoeslagen krijgen. Toch gaat Albert Heijn hier vrolijk mee door. en doet iedereen of er niets aan de hand is.
Is dat zo? Ik kan over deze specifieke regel (de 12-uurs regel) namelijk niets terugvinden in de VGL-CAO.quote:
Ik wel namelijk art. 8 lid 1 in combinatie met art. 2 lid f en lid gquote:Op maandag 17 maart 2014 18:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kan over deze specifieke regel (de 12-uurs regel) namelijk niets terugvinden in de VGL-CAO.
Ah, ok, dankje. Nouja, ik ben benieuwd. Zit er uberhaupt nog schot in de zaak of zijn de CAO-onderhandelijk al een tijdje helemaal gestaakt?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik wel namelijk art. 8 lid 1 in combinatie met art. 2 lid f en lid g
Jij kent die halve CAO ook uit je hoofd lijkt tquote:Op maandag 17 maart 2014 18:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik wel namelijk art. 8 lid 1 in combinatie met art. 2 lid f en lid g
Staat gewoon in mijn bladwijzerbalk zodat ik jullie van antwoord kan voorzienquote:Op maandag 17 maart 2014 18:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij kent die halve CAO ook uit je hoofd lijkt t
Emo.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:58 schreef d4v1d het volgende:
In de afgelopen 4 werkdagen ben ik door 5 pleisters heen gegaan![]()
Koop een voordeelverpakkingquote:Op maandag 17 maart 2014 18:58 schreef d4v1d het volgende:
In de afgelopen 4 werkdagen ben ik door 5 pleisters heen gegaan![]()
Was je dat 2 weken geleden al niet van plan?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
That being said.. Ik moet zo langzamerhand wel weer naar de kapperM'n haar wordt te lang
Ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Was je dat 2 weken geleden al niet van plan?
Same. Ik kan mijn hipster-kapsel niet meer in model krijgen.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
That being said.. Ik moet zo langzamerhand wel weer naar de kapperM'n haar wordt te lang
Niet te kort, anders krijg ik klapjes.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:02 schreef Schuimpjes het volgende:
Woensdag afspraakje bij de kapper. Tondeuse standje 2 en alles komt goed
Zijkant opskeer, bovenop kort en uitdunnen. Gel erin. 25 euro lichter.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:03 schreef einschtein het volgende:
[..]
Niet te kort, anders krijg ik klapjes.
25? Wat denk jij. 17,50. Klaarrrrr.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:04 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zijkant opskeer, bovenop kort en uitdunnen. Gel erin. 25 euro lichter.
21 hierquote:Op maandag 17 maart 2014 22:05 schreef einschtein het volgende:
[..]
25? Wat denk jij. 17,50. Klaarrrrr.
17,50? Wat denk jij. 10,00. Klaarrrrr.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:05 schreef einschtein het volgende:
[..]
25? Wat denk jij. 17,50. Klaarrrrr.
Het was altijd 10 euro hier. Maar het gaat steeds verder omhoog.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
17,50? Wat denk jij. 10,00. Klaarrrrr.
Dit is Groningen he, hier raggen ze met de tractor erover heen in plaats van met een tondeuse.quote:
De trein/benzine kosten zijn niet gratisquote:Op maandag 17 maart 2014 22:07 schreef SLP_ het volgende:
Gratis hier. Voordeel van een zusje die kapster is. Moet ik wel helemaal naar Nijmegen toe
Studentenovquote:Op maandag 17 maart 2014 22:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De trein/benzine kosten zijn niet gratis
Ik houd niet meer bij wie er nou allemaal studeerde hier.. Ik dacht dat jij je 4-5 dagen per week de pleuris werktequote:
Jonge zóveel werk ik nou ook weer nietquote:Op maandag 17 maart 2014 22:08 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hoe kun jij studenten OV hebben en 7 dagen van 7 tot 21 werken?
Over P gesproken, ik kreeg destijds een bindend studieadvies terwijl enkele toetsen nog niet eens na waren gekekenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:09 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Jonge zóveel werk ik nou ook weer nietBen half gestopt met m'n studie, moet alleen nog ff twee tentamens halen en een essay schrijven en dan heb ik m'n p en moet ik op zoek naar een andere studei
Zullen we toch moeten.. Er gaan vijftien croissants in zo'n bak als je een beetje propt... Gaat 'em niet worden op de drukke dagen!quote:Op maandag 17 maart 2014 18:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Stel je voor dat de TLVK het er niet mee eens was.. dan moest je alsnog gaan inpakken ookal stonden er plastic bakken
15.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Zullen we toch moeten.. Er gaan vijftien croissants in zo'n bak als je een beetje propt... Gaat 'em niet worden op de drukke dagen!
En nog leuker: Die bakken moeten vanaf de voorkant worden bijgevuld! Ook leuk als het druk is.quote:
Handigquote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Zullen we toch moeten.. Er gaan vijftien croissants in zo'n bak als je een beetje propt... Gaat 'em niet worden op de drukke dagen!
Dus en onhandig aan de voorkant en weinig inhoud. Lekker dan.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:14 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
En nog leuker: Die bakken moeten vanaf de voorkant worden bijgevuld! Ook leuk als het druk is.
Hoeveel van die bakken denk je dat je krijgt? Voor elke soort één bak denk ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:14 schreef d4v1d het volgende:
HandigMaar kan je die bakken niet op elkaar zetten?
Ook jullie, als XL, krijgen maar één bak?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:17 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hoeveel van die bakken denk je dat je krijgt? Voor elke soort één bak denk ik.
En de klep opent naar boven dus stapelen gaat sowieso niet.
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef exelletor het volgende:
Toch wel beetje Gall&Gall uitstraling.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben heel benieuwd. Maar voorlopig is Baarn 2 en xl nog niet aan de beurtquote:Op maandag 17 maart 2014 22:17 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hoeveel van die bakken denk je dat je krijgt? Voor elke soort één bak denk ik.
En de klep opent naar boven dus stapelen gaat sowieso niet.
Is die uitstekende bodembak volgens WORP?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef exelletor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo steekt die bodembak uit?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef exelletor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee nog, wij hebben nog de oude tafels en daar passen die bakken niet eens op. We zullen het zien na de zomervakantie.quote:
Geen idee, was er niet bij, maar ook bij cocktail steekt die uit. Denk dat het volgens WORP idd zo moest...quote:
Zou een onlogische keus zijn, want daar gaan mensen tegen aan botsen met winkelwagentjes, containers en dolly's.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:23 schreef exelletor het volgende:
[..]
Geen idee, was er niet bij, maar ook bij cocktail steekt die uit. Denk dat het volgens WORP idd zo moest...
super mooi toch. 8 meter wit?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef exelletor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zullen wel zien wat ze voor de lagere metrages gaan verzinnenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Is die uitstekende bodembak volgens WORP?
Verder ziet het er netjes uit. Ben jaloers
SM idee.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:25 schreef d4v1d het volgende:
Wat doet die stapel mandjes midden in de winkel?
lijkt me sterk bij ons niet iig. Misschien zaten er beunen daar? En hadden ze alleen nog diepe bodembakken?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:23 schreef exelletor het volgende:
[..]
Geen idee, was er niet bij, maar ook bij cocktail steekt die uit. Denk dat het volgens WORP idd zo moest...
Mensen promoten alsnog een winkelmandje te laten gebruiken.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:25 schreef d4v1d het volgende:
Wat doet die stapel mandjes midden in de winkel?
Maar dat doe je dan toch juist bij de ingang? Of ga je daar staan om klanten een mandje aan te reiken?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:26 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Mensen promoten alsnog een winkelmandje te laten gebruiken.
Geleerd tijdens HOMAG. Iedereen een winkelmandje aanreiken. Verkleind de kans op winkeldiefstal want mensen weten dat ze zijn gezien..
Hadden wel normale bodemvakken ervoor staan, maar misschien dat ze nu aan de andere kant de halfronde bakken hebben vervangen door rechte, kan niet goed zien.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:26 schreef ikbenschipper het volgende:
lijkt me sterk bij ons niet iig. Misschien zaten er beunen daar? En hadden ze alleen nog diepe bodembakken?
Wijnpad staat wel centraal bij ons, dus snap de keuze opzich wel.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:28 schreef d4v1d het volgende:
Maar dat doe je dan toch juist bij de ingang? Of ga je daar staan om klanten een mandje aan te reiken?
BvE komt niet helpen? Of moet hij de hele dag die weegschaal oppoetsen?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:31 schreef mujentas het volgende:
Nou, ik zal me wel vermaken morgen met de ombouw
Mag het allemaal in mijn uppie doen.
https://www.facebook.com/albertheijn/posts/565366213576935quote:Beste Albert Heijn,
Vorige week kreeg ik een brochure van jullie door mijn brievenbus.
Jullie maakte mij altijd blij met jullie brochure. Tot vorige week...
Toen brak mijn hart en sterfte een stukje liefde voor jullie.
Beetje onbeschoft maar ik zal mezelf eerst even voorstellen.
Mijn naam is Duc XX. Ik ben geboren in Vietnam. Dagelijks worden er Vietnamese gerechten op de eettafel geserveerd door mijn lieve moeder.
Als mijn moeder Pho maakt, is ze de hele dag in de keuken. Of misschien wel 2. De soep moet op smaak worden gekookt en veel smaken moeten intrekken in de soep.
Toen ik in jullie brochure bladerde kwam ik het recept "Vietnamese pho met rijstnoedels en biefstuk" tegen.
Na het lezen van de ingrediënten, moest ik even naar me bedje toe en huilen in mijn eentje. Huilen van verdriet.
Ik wist niet dat de Vietnamese Pho zo veel veranderd kan worden. Natuurlijk, Je kan Pho op verschillende manieren maken.
Maar als ik lees dat je Pho kan maken met mihoen en daarnaast ook wokgroente bij toevoegt, moest ik toch echt mijn familie bellen in Vietnam.
Pho met mihoen is net als een smartphone zonder internet, trouwen met je eigen zus, niezen met je oog open of Nederland zonder kaas.
En daarnaast Pho eten met wokgroente is net als tomatensoep met sneetje stokbrood met kaas erin, borrel zonder nootjes, eten zonder drinken en sushi eten met vork.
U begrijpt wel dat deze ingrediënten niet in Pho horen. Het doet mij pijn dat jullie dit naar buiten brengen.
Ik ga maar een broodje kaas eten.
Met vriendelijke groet,
Vind het niet echt mooie meters beetje onderbelicht. Wat mooie spotjes erop en het lijkt een stuk mooier denk ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef exelletor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is nog een Baarn II zo te zien. Bij DNAH is de belichting sowieso stukken beter.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:32 schreef Loll het volgende:
[..]
Vind het niet echt mooie meters beetje onderbelicht. Wat mooie spotjes erop en het lijkt een stuk mooier denk ik.
Die is bezig met de andere verbouwing.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
BvE komt niet helpen? Of moet hij de hele dag die weegschaal oppoetsen?
Hij is druk met de boekjes te verplaatsen?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die is bezig met de andere verbouwing.
Onze filiaal heeft nog de Duitse bezetting meegemaakt zo een beetje.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:32 schreef Loll het volgende:
Vind het niet echt mooie meters beetje onderbelicht. Wat mooie spotjes erop en het lijkt een stuk mooier denk ik.
Hoeveel meter?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:31 schreef mujentas het volgende:
Nou, ik zal me wel vermaken morgen met de ombouw
Mag het allemaal in mijn uppie doen.
Een Vietnamees die een broodje kaas is is als Pho met mihoen; dat kan echt niet!quote:Op maandag 17 maart 2014 22:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/albertheijn/posts/565366213576935
Agossie.
ja, maar niet in zijn eentje hoor. Met z'n drieën.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hij is druk met de boekjes te verplaatsen?
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:35 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Een Vietnamees die een broodje kaas is is als Pho met mihoen; dat kan echt niet!
Zozo... dat doet maar in de Bollenstreekquote:Op maandag 17 maart 2014 22:35 schreef mujentas het volgende:
[..]
ja, maar niet in zijn eentje hoor. Met z'n drieën.
Zo'n mooie nieuwe met touchscreen?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
BvE komt niet helpen? Of moet hij de hele dag die weegschaal oppoetsen?
Die vergrendelde toch vast als je een bonnetje wou?quote:
Alleen maar af en toequote:Op maandag 17 maart 2014 22:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die liep toch vast als je een bonnetje wou?
Breng me maar op de hoogte.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
Jij hebt echt wat gemist vanmiddag.
Ik heb ook geen idee waarom we het opeens over weegschalen hebbenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
Jij hebt echt wat gemist vanmiddag.
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:38 schreef exelletor het volgende:
Tadaa
[img]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-9/p296x100/1511050_763804980310552_332960438_n.jpg[img]
Daar kun je wel een dag mee vullen, zeker met sommige klanten erbijquote:Op maandag 17 maart 2014 22:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
6 meter, dus dat valt op zich wel mee.
Ja, maar ik moet de rest van de WAP ook nog doen dus..quote:Op maandag 17 maart 2014 22:40 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Daar kun je wel een dag mee vullen, zeker met sommige klanten erbij.
Is toch alleen (quote:Op maandag 17 maart 2014 22:40 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet de rest van de WAP ook nog doen dus..
06:00-23:15?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:40 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet de rest van de WAP ook nog doen dus..
"Groente en fruit worden gewogen en geprijsd bij de kassa"quote:Op maandag 17 maart 2014 22:41 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
"Meneeeeer, er komt geen bonnetje uit deze weegschaal!"
Dat was alles? Ik kon WAP niet uitdraaien vanwege Plaza-storing, had alleen schets voor speciaalbier.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Is toch alleen () een mutatie speciaalbier van 2 uur?
Geen idee, ik had nog niet gekeken. Ik laat me wel verrassen morgen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Is toch alleen () een mutatie speciaalbier van 2 uur?
Gecondoleerd. Waar is je crematie morgen?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Geen idee, ik had nog niet gekeken. Ik laat me wel verassen morgen.
Daarnaast ook nog de uit-assortiment lijsten lopen en afprijzen natuurlijk.
Ja een mutatie grootbrood van 0,25 uur. Penwijziging tabak en natuurlijk de wijn-worpquote:Op maandag 17 maart 2014 22:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat was alles? Ik kon WAP niet uitdraaien vanwege Plaza-storing, had alleen schets voor speciaalbier.
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:43 schreef einschtein het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Waar is je crematie morgen?
"Maar ik heb een zelfscan"quote:Op maandag 17 maart 2014 22:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
"Groente en fruit worden gewogen en geprijsd bij de kassa"
Grootbrood mogen ze zelf doen, tabak niets mee te maken en wijn mag ik morgen nog 'even' afvullen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja een mutatie grootbrood van 0,25 uur. Penwijziging tabak en natuurlijk de wijn-worp
Ja hoi, ik had hem al aangepastquote:Op maandag 17 maart 2014 22:43 schreef einschtein het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Waar is je crematie morgen?
quote:De zoveelste ahbasic afknapper.
Schouderham maar liefst 35 cent duurder!!!!
Graag een lijst met welke ahbasic produkten goedkoper zijn geworden.
Mij benieuwen wanneer de volgende verhogingen worden doorgevoerd. Heel erg snel ben ik bang.
Nog maar een keer, van euroshopper naar onbetaalbaar!
Niet te geloven wat een geldwolven!
Dank u!quote:Op maandag 17 maart 2014 22:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Omzetbelasting
http://www.nieuws360.com/(...)lusief-ob-vermelden/
Gefeliciteerd met je promotiequote:Op maandag 17 maart 2014 22:59 schreef koekjess het volgende:
Volgens plaza ben ik nu de SM van een winkel in Zaandam, gaat die site het ooit normaal doen?
Ook al een keer gehad, maar dan via intranet. Ik kon ook in alles toenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:59 schreef koekjess het volgende:
Volgens plaza ben ik nu de SM van een winkel in Zaandam, gaat die site het ooit normaal doen?
Itim?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:01 schreef mujentas het volgende:
je kon toch jezelf promoveren via itim, of kan dat tegenwoordig niet meer?
Kan je jezelf nu extra uren laten uitbetalen?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:59 schreef koekjess het volgende:
Volgens mij is die weggehaald. Ik heb deze link in de bookmarks staan maar die doet niets meerquote:
Dat is dan weer teleurstellendquote:
Ja tienmiljoenmiljard uren tegen tienmiljoenmiljard euro per uurquote:Op maandag 17 maart 2014 23:04 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Kan je jezelf nu extra uren laten uitbetalen?
HOEZO ZAG JIJ MIJ NIET GISTER?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen die niet 2 keer de helft verdienen
Jij zag mij ook nietquote:Op maandag 17 maart 2014 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
HOEZO ZAG JIJ MIJ NIET GISTER?
Ik zag geen dik persoon neequote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:16 schreef Schuimpjes het volgende:
[ afbeelding ]
De vaatwastablettenboot
'Vaatwastabletten', uuuuhuuuuhhhh.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:16 schreef Schuimpjes het volgende:
[ afbeelding ]
De vaatwastablettenboot
Neequote:
Mensen die nietquote:
Daardoor krijg ik extra mogelijkheden, zoals graph search wat ik weer kan gebruiken voor mijn scriptie voor het uitvoeren van onderzoekquote:
Jaquote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Braddie is toch die vetklep uit KLB?
Ja?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee wat denk jij, moeten autisten opeens sociaal doen?
Dierenquote:
Haten op kaddenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:26 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Katten. Wat een kutbeesten.
Maar je mag wel een kat voor me tekenen hoor
Die foto is door mij gemaaktquote:Op maandag 17 maart 2014 22:54 schreef mujentas het volgende:
Ik lees net dat ze bij SLP goodiebags in de winkel hebben uitgedeeld.
Klein mannetje hoor die SM
Hahaha, serieus per boot? Ging ervan uit dat dat per vliegtuig gingquote:Op maandag 17 maart 2014 23:16 schreef Schuimpjes het volgende:
[ afbeelding ]
De vaatwastablettenboot
Lijkt me dat de vers vracht wel per vliegtuig gaat..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:40 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hahaha, serieus per boot? Ging ervan uit dat dat per vliegtuig ging
Waarom zou je uberhaupt een boot sturen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lijkt me dat de vers vracht wel per vliegtuig gaat..Ik mag hopen de actie ook
Daarom ja..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:46 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt een boot sturen?Duurt eeuwen voordat ie daar aankomt
quote:
Die hebben wij en ja als de klant op de bon drukt vergrendelt iequote:Op maandag 17 maart 2014 22:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die vergrendelde toch vast als je een bonnetje wou?
Verhuizingen en verbouwingen zijn gewoon leuk om mee te maken. Dan is 7 dagen achter elkaar werken juist leuk, omdat het iets is dat niet zo heel vaak voorkomt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:55 schreef Kadooosh het volgende:
Volgende week verhuizing van ons filiaal. Ik werk 7 dagen achter elkaarach zolang het eenmalig is is het makkelijk verdienen.
Sowieso werken in een winkel die dicht is.
Is idd wel leuk ja. Wij krijgen ook iets van 30+ nieuwe collega's. Gaan van +/- 400m2 naar 1400m2...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Verhuizingen en verbouwingen zijn gewoon leuk om mee te maken. Dan is 7 dagen achter elkaar werken juist leuk, omdat het iets is dat niet zo heel vaak voorkomt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:29 schreef mujentas het volgende:
Wijn ombouw wordt uitgesteld tot volgende week
Maar waarom uitgesteld?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:40 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik ga denk maar een beetje chillen vandaag want die bier is zo gedaan.
Ja dan is het opzich wel logisch jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Omdat die meters volgende week naar een ander pad verhuizen.
Dus nu lege vakken in de winkel en veel nieuwe wijnen in het magazijn?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Omdat die meters volgende week naar een ander pad verhuizen.
We zijn niet te stoppen!!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:07 schreef SausDip het volgende:
[..]
Dus nu lege vakken in de winkel en veel nieuwe wijnen in het magazijn?
En trouwens, wat gaan die topics hard zeg. 9 nieuwe pagina's met posts sinds mijn laatste bezoek, niet bij te houden!
Valt op zich wel mee. Ik heb wel even de huiswijnen in het vak gepleurd, want die kunnen natuurlijk niet de hele week leegstaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:07 schreef SausDip het volgende:
[..]
Dus nu lege vakken in de winkel en veel nieuwe wijnen in het magazijn?
En trouwens, wat gaan die topics hard zeg. 9 nieuwe pagina's met posts sinds mijn laatste bezoek, niet bij te houden!
Nabetaling winstuitkering 0%.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Nabetaling winstuitkering 35,9%.
Totale winstuitkering dus 78.4%
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nabetaling winstuitkering 0%.
Totale winstuitkering dus 0%
Oh yeah
Lekkahquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Salarisbetaling periode 3quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:56 schreef einschtein het volgende:
[..]
Lekkah
Wanneer krijgen we het nog maar?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nabetaling winstuitkering 0%.
Totale winstuitkering dus 0%
Oh yeah
Valt me niets tegenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Nee, die houdt natuurlijk al het geld in de eigen portomoneequote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:07 schreef SausDip het volgende:
[..]
Valt me niets tegen
Leuk extraatje! Mujentas heb je geen WUK? Hebben franchisers dat niet?
Heb jij weer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:14 schreef SLP_ het volgende:
Meeeh wat een ochtend. Stond eigenlijk op brood, maar werd gisteravond door asm geappt of ik kassa kon doen omdat hij ziek was. Degene die vanochtend op brood stond, vind brood eigenlijk helemaal niet meer leuk. Ze liep ook echt enorm achter dus ben ik maar met haar geruild. Dus ik ging brood doen en zij kassa, maar ze kan nog niet heel goed kassa dus werd om de paar minuten gebeld met een vraag. Toen ging ook nog de digi kapot.Hij printte wel, maar de tekst verscheen héél vaag en de stickers konden dus niet gescand worden. Asm heeft toen scanwaaiers voor bij de kassa gemaakt, maar dat duurde wel ff dus moest ik alle prijzen handmatig op de verpakkingen schrijven
. Echt kutwerk, en dat wordt dus allemaal op niet scanbaar aangeslagen, dus hoop dat degene die nu op brood staat vanavond heel goed gaat tellen
Vrijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:48 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Heb jij weer.
En nu vanmiddag / vanavond vrij of moet je nog tot 21.00?
Kun je via FORM / Bestellen permanente promotiematerialen (via posttas?) bestellen. Wellicht dat je ze met spoed (lees; de volgende posttas) kunt krijgen als je er een SSC'tje achteraan stuurt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:54 schreef einschtein het volgende:
Wijn helemaal afgevuld. Hebben we geen bordjes meer voor de type/smaak-kaartjes.Iemand heeft de oude gister allemaal weggegooid.
ASM heeft ze nu via TIB besteld.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Kun je via FORM / Bestellen permanente promotiematerialen (via posttas?) bestellen. Wellicht dat je ze met spoed (lees; de volgende posttas) kunt krijgen als je er een SSC'tje achteraan stuurt?
Heb het nog even nagekeken voor je:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
ASM heeft ze nu via TIB besteld.Duurt 2 week.
Dus jij staat vanavond op agf.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:54 schreef SLP_ het volgende:
[..]
VrijHéél misschien dat ik vanavond agf ga doen, maar alleen wanneer echt niemand anders kan
Zet ik in de agenda om het morgen direct even te doen. Thanks.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Heb het nog even nagekeken voor je:
Bestelformulier Permanente Promotiematerialen
Woensdag voor 21:00 uur besteld, vrijdag in de ComCo.
Geen probleem; hoewel het me niet zou verbazen als ze of oude kaartjes zouden afsturen, of geen kaartjes zouden afsturenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:06 schreef einschtein het volgende:
[..]
Zet ik in de agenda om het morgen direct even te doen. Thanks.
Ja, wij hebben met de ombouw 1 zak gekregen, heb je niet zoveel aan als je collega alles wegmietertquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Geen probleem; hoewel het me niet zou verbazen als ze of oude kaartjes zouden afsturen, of geen kaartjes zouden afsturen
Het formulier is al geupdate naar de nieuwe assortimentsgroepen. Je kunt ze eventueel ook vanaf thuis bestellenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:12 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, wij hebben met de ombouw 1 zak gekregen, heb je niet zoveel aan als je collega alles wegmietert
Eigenlijk wel, maar ja. Voor die paar euro ga ik er niet over beginnen. Ik denk ook niet dat iemand zich nog kan herinneren wat er destijds in het contract is gezet toen we van wwm naar franchise gingen. Er staat een ietwat rare bepaling in de aanvullende arbeidsvoorwaarden. Die vent die zich toen voordeed als ondernemer heeft wel meer rare dingen gedaanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:07 schreef SausDip het volgende:
[..]
Valt me niets tegen
Leuk extraatje! Mujentas heb je geen WUK? Hebben franchisers dat niet?
Die ASM is ook altijd maar ziekquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:14 schreef SLP_ het volgende:
Meeeh wat een ochtend. Stond eigenlijk op brood, maar werd gisteravond door asm geappt of ik kassa kon doen omdat hij ziek was. Degene die vanochtend op brood stond, vind brood eigenlijk helemaal niet meer leuk. Ze liep ook echt enorm achter dus ben ik maar met haar geruild. Dus ik ging brood doen en zij kassa, maar ze kan nog niet heel goed kassa dus werd om de paar minuten gebeld met een vraag. Toen ging ook nog de digi kapot.Hij printte wel, maar de tekst verscheen héél vaag en de stickers konden dus niet gescand worden. Asm heeft toen scanwaaiers voor bij de kassa gemaakt, maar dat duurde wel ff dus moest ik alle prijzen handmatig op de verpakkingen schrijven
. Echt kutwerk, en dat wordt dus allemaal op niet scanbaar aangeslagen, dus hoop dat degene die nu op brood staat vanavond heel goed gaat tellen
Valt op zich wel mee gelukkigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die ASM is ook altijd maar ziek
Maar hij draait de hele dag kassa ofzo
Overigens is het verstandig om 2 digi's te hebben, je kunt ook in noodgevallen de digi van de agf/deli gebruiken
Wij hadden ook altijd maar 1 digi en het kostte me flink wat moeite om iedereen te overtuigen dat we er eigenlijk 2 nodig hadden.
Hoe bespaar je uren door iemand met een veel hoger loon 'n ochtend aan de kassa te zetten?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:24 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee gelukkigMaar om de dag ongeveer draait hij 's ochtends kassa vanwege bezuiniging op de uren
Persoonlijk vind ik het er niet uitzien en niemand neemt hem ook serieus als hij achter de kassa staat
Weet niet precies hoe het zat, maar de digi van agf doet het niet ofzo. Maar denk niet dat we plek hebben voor een tweede digi helaas. Hopen dat het niet meer gebeurt en zo wel, dan hebben we nu vanaf nu scanwaaiers
Die asm krijgt niet per uur betaald. Dus als je een parttimer inpland, ook dan moet die asm betaald worden. Overigens vind ik 2 asm's voor zo'n kleine winkel teveel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe bespaar je uren door iemand met een veel hoger loon 'n ochtend aan de kassa te zetten?Dan kan je beter iemand van 16/17 daar neerzetten en de asm 'n dagdeel minder laten werken
![]()
Of doet de asm ook nog andere dingen tussendoor?
Ik ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die asm krijgt niet per uur betaald. Overigens vind ik 2 asm's voor zo'n kleine winkel teveel.
Ik zou denk ik eerder voor een constructie kiezen dat er geen asm is en dat die midget wordt ondersteund door een teamleider vkk en een teamleider vka.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:48 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik ookSnap niet waarom ze daar voor gekozen hebben.
Zou ook een optie kunnen zijn geweest ja. Lijkt mij in ieder geval goedkoper dan twee asm's.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:50 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zou denk ik eerder voor een constructie kiezen dat er geen asm is en dat die midget wordt ondersteund door een teamleider vkk en een teamleider vka.
gemiddeldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:34 schreef d4v1d het volgende:
Gaat die WUK over je periode salaris volgens je contract of over wat je gemiddeld hebt gewerkt?
Je moet al je ((gewerkte uren optellen) / 13) * uurloon * WUKquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:45 schreef monsterd. het volgende:
Hoe kun je de wuk voor een all-in loon het makkelijkst berekenen dan? Jaarloon/13*percentage? Of eerst nog rekening houden met wat je al ontvangen hebt?
Die staan gewoon op je jaaropgaaf toch? En anders onderaan de loonstrook van p13 "Gewerkt tot nu toe" o.i.d. Hoef je niks op te tellenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je moet al je ((gewerkte uren optellen) / 13) * uurloon * WUK
Dus de uren die staan onder gewerkt optellen.
Bekijk jij je jaaropgaaf en loonstrook eventjes dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die staan gewoon op je jaaropgaaf toch? En anders onderaan de loonstrook van p13 "Gewerkt tot nu toe" o.i.d. Hoef je niks op te tellen
Daarom.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:02 schreef d4v1d het volgende:
nvm. Staat er nietStaat alleen hoeveel euro t'm die periode.
Maar de tvt uren dan? Die je ook gewoon gewerkt hebt..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:56 schreef Schuimpjes het volgende:
Dus de uren die staan onder gewerkt optellen.
Volgens mij is dan 3 minuten werk. Als het niet minder is. TVT en alles telt namelijk niet volgens mij. Maar hier moet ik een hulplijn inschakelen. Ik kies voor Ikbenschipper en/of Janneke141quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:59 schreef einschtein het volgende:
He, succes met al je gewerkte uren optellen.
Het is 35,9% van je gemiddelde periode salaris. TVT en dergelijke telt dan logischerwijs wel mee. Bij benadering kan je volgens mij je jaarsalaris deken door 13 en daar dan die 35,9% van te nemen. Dan heb je je bruto WUK bij benadering.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Volgens mij is dan 3 minuten werk. Als het niet minder is. TVT en alles telt namelijk niet volgens mij. Maar hier moet ik een hulplijn inschakelen. Ik kies voor Ikbenschipper en/of Janneke141
Dit. En het optellen van mijn gewerkte uren duurde zojuist 20 secondenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:05 schreef einschtein het volgende:
Ik heb de laatste jaren gewoon mijn contracturen gedaan, ik heb alleen maar meer gewerkt. Dus t kan er alleen maar beter op worden.
Bij mij 0. (96*13)/13.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:08 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dit. En het optellen van mijn gewerkte uren duurde zojuist 20 seconden
We zien het over 2 weken wel op de loonstrook. Hallo Belastingdienst, doei aanvullende winstuitkeringquote:
Ja voor 42,5%. Maar de WUK is dit jaar hoger uitgevallen dus volgt ook voor iedereen en dus ook voor de KPT'ers een nabetaling.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:13 schreef rboy14 het volgende:
wuk zit toch al bij all in loon inbegrepen?
aha, dus ik krijg extra geldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja voor 42,5%. Maar de WUK is dit jaar hoger uitgevallen dus volgt ook voor iedereen en dus ook voor de KPT'ers een nabetaling.
Inb4: Dus ik krijg extra geld?
Ja dat krijg je.
Iedereen krijgt altijd minimaal 42,5%. En volgende keer is nabetaling. Het voorschot van 42,5% is dus allang uitbetaald in december bij de LPT'ers en FT'ersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:15 schreef d4v1d het volgende:
Wat nou als t lager was uitgevallen? Halen ze dat dan af van je loon?
quote:Voorafgaand aan elk jaar wordt vastgesteld wat de te verwachten winst is. Aan het einde van het jaar worden de gemaakte winst en de winstverwachting naast elkaar gelegd. Op basis daarvan wordt bepaald hoe hoog de winstuitkering is.
als de winstverwachting wordt gerealiseerd, bedraagt de WUK 85%,
als er minder winst is gemaakt dan verwacht, is de WUK lager (minimaal 42,5%),
als de winst hoger is dan verwacht, is de WUK hoger (maximaal 127,5%).
Nee, jonge.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:15 schreef d4v1d het volgende:
Wat nou als t lager was uitgevallen? Halen ze dat dan af van je loon?
Als het echt slecht gaat binnen een bedrijf, kun je op je inkomen gekort worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:22 schreef einschtein het volgende:
Ja, sorry jongens, we winst is tegenvallen. We nemen de helft van je maandsalaris in.
Volgensmij gata t nog best wel goed zelfsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:25 schreef exelletor het volgende:
[..]
Als het echt slecht gaat binnen een bedrijf, kun je op je inkomen gekort worden.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:26 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Jongens de Albert Heijn is failliet ik ga jullie allemaal ontslaan en jullie lopen je salaris allemaal mis gr gr de dirrikteur
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:30 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
niet getreurt allemaal ik moet het ook mar doen met een bonus van 2 miljoen euro daar kan ik ook maar twee weken mijn boodschappen voor doen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:26 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Jongens de Albert Heijn is failliet ik ga jullie allemaal ontslaan en jullie lopen je salaris allemaal mis gr gr de dirrikteur
Dit zijn directen orders: kom noit meer op je werk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:31 schreef Questionmarks het volgende:
Wijn worp gedaan met een medewerker, moet alleen premixen en port spul doen, 3 meter.. Ziet er wel net uit nu.
Ok. Ga je nu je zusje weer vermaken?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dit zijn directen orders: kom noit meer op je werk.
Ik ontsla je. Pics van mijn zusje?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:34 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ok. Ga je nu je zusje weer vermaken?
Maar net was je nog de Directeur van AH en nu ben je opeens Dick Boer met z'n bonus?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:30 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
niet getreurt allemaal ik moet het ook mar doen met een bonus van 2 miljoen euro daar kan ik ook maar twee weken mijn boodschappen voor doen.
Nee, die hoeven we niet, je zusje is lelijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:34 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik ontsla je. Pics van mijn zusje?
Storneer maar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:34 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik ontsla je. Pics van mijn zusje?
Scherp!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar net was je nog de Directeur van AH en nu ben je opeens Dick Boer met z'n bonus?
Doe het dan tenminste goed..
hahaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dit zijn directen orders: kom noit meer op je werk.
Nice! Gave winkel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:46 schreef Ferry_76 het volgende:
En eindelijk de reportage op de distrifood site, met foto's: http://www.distrifood.nl/(...)-AH-XL-Ede-1474061W/
Daar heeft hij wel een puntje. ;-)quote:"Wij hebben in Nederland nogal de neiging om alles op te noemen wat niet goed gaat. Terwijl er in supermarkten juist heel veel goede dingen gebeuren. Dat zouden we best eens wat meer onder de aandacht mogen brengen."
Te smerig, hier in de stad had een winkel dat ding ook.. Lag daar de hele weekquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:43 schreef d4v1d het volgende:
Foto #5, was dat die belachelijk grote Stegeman worst?
Lachen! Leuk als mama ze komt inleverenquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:50 schreef OudeBok het volgende:
Als je dingen jat, jat dan geen zegelrollen. Vandaag eentje van onze afdeling betrapt daarop. Ben je net 16... Ze heeft er 'gelukkig' maar 2 kunnen meenemen in totaal. Vond het al vreemd, dat ik gister opeens een rol miste in een kassa.
Ik hoop dat ze wel 'slim' genoeg is het dan buiten de stad te doenquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:52 schreef infinity_737 het volgende:
[..]
Lachen! Leuk als mama ze komt inleveren
Als je al zo slim bent om te jatten, mogen we óók dát betwijfelen denk ik hè... En niet te vergeten om alle witte scheurrandjes er af te halen met serienummers. Oh wacht, geef ik nu tips..?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:59 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wel 'slim' genoeg is het dan buiten de stad te doen.
Jij weet er veel van af. Moet je ons iets vertellen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:01 schreef infinity_737 het volgende:
[..]
Als je al zo slim bent om te jatten, mogen we óók dát betwijfelen denk ik hè... En niet te vergeten om alle witte scheurrandjes er af te halen met serienummers. Oh wacht, geef ik nu tips..?
Wat was je idee voor die challenge dan? En zijn de inschrijvingen al gesloten?quote:Op woensdag 19 maart 2014 05:00 schreef einschtein het volgende:
Nice! Uitnodiging ontvangen om in samenwerking met het iCafe van AH de Google Glass gaan testen.
En een rondleiding door het iCafe in Zaandam.
Was er een wedstrijdje dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 06:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat was je idee voor die challenge dan? En zijn de inschrijvingen al gesloten?
Betalen en ontslagbrief tekenen mag ik hopenquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:52 schreef infinity_737 het volgende:
Lachen! Leuk als mama ze komt inleveren
Mag ik hopen van welquote:Op woensdag 19 maart 2014 07:34 schreef marsipilamie het volgende:
[..]
Betalen en ontslagbrief tekenen mag ik hopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |