abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137836448
Ben al een tijdje op zoek naar militair gestyleerde of geïnspireerde colberts en jassen.
Zonder dat het "over the top" gaat en een carnavals attractie wordt.

Zoek me al een behoorlijke tijd rot online, in het buitenland, diverse webshops internationaal maar kan niet echt wat vinden. Nu weet ik dat het niet zo gangbaar is maar des te meer dus extra leuk en origineel om wel zoiets aan te schaffen.

Er zijn 2 kenmerken in deze kleding stijl de kraag en de "pochetten" op de schouders.
Wat ik zoek is een jas die dit combineert maar niet overdone.

Wat inspiratie:

( derde van rechts )

Schijnt dat d&g in 2009 een military inspired collectie had, er zijn afbeeldingen te vinden maar concrete webshops /winkels internationaal die dit verkopen kan ik maar niet vinden.

Iemand tips ? Budget voor een jas 500/700+ colbert ook zoiets. Het mag dus designer label zijn als het echt heel mooi is in kwaliteit wil ik er wel wat meer voor betalen. Ik ben een man voor vrouwen zijn is deze stijl wel online te vinden en te bestellen. Heb volgens mij overal gezocht via google maar ken niet de juist ingangen of shops.

[ Bericht 14% gewijzigd door Alex24 op 17-03-2014 12:17:41 ]
pi_137836505
Asos al gekeken?
pi_137836924
@Mylene
Nee asos.com heeft niet iets wat in de buurt komt
( http://www.asos.com/searc(...)0&pgeSize=36&sort=-1 )

Mischien zijn er meer fashion shops online of zijn er hier liefhebbers van internationaal shoppen die misschien weten welke merken/labels dit soort kleding verkopen op dit moment.
pi_137837056
Een legerdump.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_137838779
Ik draag altijd legerjassen, zwart of mat groen. Ik koop ze gewoon tweedehands in de dumpzaak.

Die plaatjes in de OP vind ik in ieder geval al veel te 'hip'.
  maandag 17 maart 2014 @ 19:08:36 #6
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_137853312
Moet je niet willen. Maar, Marktplaats?
En altijd het laatste woord.
pi_137903173
Marktplaats willen we niet nee.. balmain is de naam maar niet betaalbaar :P
Denk ook dat deze kleding fetish uniek is voor mijn persoon gezien het lage aantal reacties ;p
Ik zoek dus nog wel even door kom vast wel een keer wat tegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')