hmmmm uhmmm in zekere zin ik ook...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik echt de enige Fok-maagd.
Maar jij hebt flink minder dienstjaren op Fok. Statistisch gezien had ik al minimaal 450 Fok-damesch moeten neuken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmmmm uhmmm in zekere zin ik ook...
door iemand die ik uhh deed kwam ik zo ongeveer bij fok.. plus via mn achter neef...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar jij hebt flink minder dienstjaren op Fok. Statistisch gezien had ik al minimaal 450 Fok-damesch moeten neuken.
Waar ging het mis met me?
ben aan t werk..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zeker, kom jij ook?
Er is genoeg Bas voor twee vrouwen
allemaal grote bek maar klein hartje..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jeetje! Nou, dan zitten we allemaal in hetzelfde schuitje.
Verandering in brengen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jeetje! Nou, dan zitten we allemaal in hetzelfde schuitje.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik echt de enige Fok-maagd.
Zeker. Maar ja. Ik ben uberhaupt nog maagd. Heb tot mijn 33e thuisgewoond, was een beetje lui.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
allemaal grote bek maar klein hartje..
oeiii das wel btje dom als je lui bent.. als je nou gewoon onzeker bent en niet durfd tja.. word t iets andrs.. maarrrrrr who is to lazy to fuck??quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. Maar ja. Ik ben uberhaupt nog maagd. Heb tot mijn 33e thuisgewoond, was een beetje lui..
aiai je taalfoutenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
oeiii das wel btje dom als je lui bent.. als je nou gewoon onzeker bent en niet durfd tja.. word t iets andrs.. maarrrrrr who is to lazy to fuck??
Ik kreeg ook al traanogen inderdaadquote:
zo erg is t toch ook weer niet??quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al traanogen inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |